|
کدخبر: 188846

واکسیناسیون کارمندان بانک‌ ها در اولویت قرار گیرد

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: وزارت بهداشت و درمان پرسنل به ویژه کارمندان مشغول در باجه‌ی بانک‌ها را در اولویت دریافت واکسن قرار دهد زیرا امکان انتقال ویروس کرونا در بانکها بسیار است.

غلامرضا مرحباء با اشاره به ضرورت واکسیناسیون کارمندان بانک‌های کشور، گفت:  شعبه‌های بانک‌ها جزو مکان‌های پرتردد در جامعه هستند و روزانه افراد بسیاری به شعب بانک‌ها مراجعه می کنند به گونه ای که نمی‌توان بانک‌ها را در هیچ زمانی به صورت کامل تعطیل کرد به طور مثال اگر به دلیل آلودگی هوا ادارت و سایر ارگان‌ها تعطیل شوند، بانک‌ها تعطیل نمی شوند.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی افزود: از آنجا که در شرایط کرونایی تردد به بانک‌ها بسیار است، سیستم بانکی کشور شهدای خدمت بسیاری را به دلیل درگیری با ویروس کرونا تقدیم کرده است حتی تعداد کارکنان درگیر با بیماری کرونا نیز بالا است به گونه‌ای که دویست و هفتاد شهید خدمت و بیش از سی و پنج هزار درگیری با بیماری کرونا در این مدت ثبت شده است.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس اضافه کرد: وزارت بهداشت و درمان پرسنل به ویژه کارمندان مشغول در باجه‌ها  بانک‌ها را در اولویت دریافت واکسن قرار دهد زیرا امکان انتقال ویروس کرونا در این مکان‌ها بسیار است همان گونه که واکیسناسیون رانندگان وسایل نقلیه عمومی، معلمان و.. در اولویت قرار گرفته که کار پسندیده‌ای است، نباید از توجه به پرسنل بانکی غافل شویم.

 

منبع: خانه ملت

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها