|
کدخبر: 188581

هدف بانک سینا تلاش برای دستیابی به جایگاه واقعی و شایسته در نظام بانکی است

مدیرعامل بانک سینا با حضور در جمع کارکنان شعب کرمانشاه، بر تلاش جمعی جهت دستیابی به جایگاه واقعی و شایسته در نظام بانکی و افزایش سهم تاکید کرد.

بانک و بیمه هدف بانک سینا تلاش برای دستیابی به جایگاه واقعی و شایسته در نظام بانکی است

دکتر ایمانی با بیان آنکه جذب منابع برای بانک بسیار با اهمیت است، خاطرنشان کرد: همکاران با اتکا به ظرفیت ها و امتیازات بانک باید برای دستیابی به جایگاه واقعی و شایسته در نظام بانکی تلاش کنند.

وی یکی از عوامل مهم در این زمینه را جذب منابع ارزان قیمت دانست و تصریح کرد: یکی از راه های جذب منابع ارزان قیمت، بازاریابی و تعامل با اشخاص حقوقی است چرا که این اشخاص هم زمینه حضور مشتریان جدید به بانک را فراهم نموده و هم با تزریق منابع ارزان قیمت به بانک و دریافت خدماتی چون تسهیلات و تعهدات، به افزایش و ارتقاء درآمدهای مشاع و غیرمشاع و نهایتا تقویت جایگاه بانک کمک می کنند.

مدیرعامل بانک سینا از مهمترین عوامل سودآوری هر شعبه را پرداخت تسهیلات برشمرده و افزود: همکاران باید ضمن رعایت دقیق دستورالعمل ها و ضوابط، بهداشت اعتباری در پرداخت تسهیلات برای کاهش معوقات را مدنظر داشته باشند.

دکتر ایمانی همچنین بر صدور ضمانت نامه ها و گشایش LC به عنوان یکی دیگر از راه های درآمد شعب تاکید کرد و اظهار داشت: اگرچه این موضوع یکی از امتیازات مهم در رشد عملکرد شعب است اما اگر همین موضوع بدون مطالعه و عدم بررسی اهلیت و توانایی ضمانت خواه و ذینفع، عملیاتی شود، بانک را با چالش های جدی همراه خواهد ساخت.

وی مطالبات غیرجاری در شعب را هم عامل مهمی در افزایش هزینه ها برشمرد و گفت: مطالبات غیرجاری، پول منجمد شده ای است که به چرخه تولید برنمی گردد و سبب افزایش هزینه های مضاعف به بانک می شود که با وصول آن می توان از این منابع در جهت رونق و رشد اقتصاد استفاده کرد.

وی همچنین افزایش اختیارات در شعب و مناطق را برای پاسخگویی بهتر به نیازهای مشتریان عنوان کرد و بیان داشت: همکاران باید از فرصت های موجود در جهت خدمات رسانی مطلوب به مردم نهایت بهره را ببرند، چرا که این امر هم رضایت خداوند و هم مردم را به همراه دارد.

دکتر ایمانی در پایان گفت: سرمایه انسانی باانگیزه می تواند بانک را به سمت پیشرفت و تعالی، سوق دهد به همین جهت ایجاد محیطی بانشاط و بدون دغدغه فکری، هدف مدیریت ارشد بانک سینا است.

گفتنی است در جریان سفر مدیرعامل بانک سینا، معاونین شعب و مناطق و سرمایه های انسانی و مدیر منطقه کرمانشاه و ایلام نیز حضور داشتند و شعب عشایر، مدرس؛ آیت اله کاشانی و حدادعادل کرمانشاه مورد بازدید ایشان قرار گرفت.

 

منبع: روابط عمومی بانک سینا

ارسال نظر