|
کدخبر: 187296

قیمت بیت‌ کوین به ۱۰۰ هزار دلار می‌ رسد؟

قرار بود بیت‌کوین تا ۱۰۰ هزار دلار رشد کند اما حالا در محدوده ۳۰ هزار دلار معامله می‌شود. احتمال رشد بیت‌کوین تا ۱۰۰ هزار دلار چقدر است؟

مدتی است که دیگر کسی حرفی از هدف ۱۰۰ هزار دلاری بیت‌ کوین می‌زند. بنجامین کاون عقیده دارد شاخص‌های مهم تاریخی می‌تواند نقش مهمی برای رسیدن بیت‌کوین به ۱۰۰ هزار دلار داشته باشد.

پادشاه بازار رمزارزها بعد از رسیدن به اوج قیمتی خود شروع به ریزش کرد و حدود ۵۲ درصد از اوج قیمتی خود فاصله گرفت.

کاون می‌گوید: «ما گاهی اوقات می‌توانیم نزول ۳ تا ۶ ماهه را تجربه کنیم.»

میانگین متحرک ۵۰ روزه محدوده تاریخی مهمی برای بیت‌کوین است و پشتیبانی مهمی برای روند صعودی محسوب می‌شود. نمونه‌ها تاریخی نشان می‌دهد که گذشت از میانگین متحرک ۵۰ روزه در سال ۲۰۱۴ منجر به رشد ۶۱ درصدی قیمت شده است. همچنین در سال ۲۰۱۸ بیت‌کوین پس از پشت سر گذاشتن میانگین متحرک ۵۰ روزه ۴۵ درصد رشد کرد.

منطقه پشتیبانی از روند صعودی (bms) یکی از مهم‌ترین مناطق برای شروع روند صعودی است. در حال حاضر قیمت بیت‌کوین بسیار پایین‌تر از این منطقه قرار دارد و رسیدن به این محدوده سخت است. ۲۰ هزار دلار محدوده مهمی است و بسیاری از موسسات از جمله جی‌پی‌مورگان قصد دارند بیت‌کوین را تا ۲۰ هزار دلار کاهش دهند.

«اگر بیت‌کوین تا ۲۰ هزار دلار ریزش کند یعنی بعدا بیشتر صعود می‌کند.»

کاون معتقد است بیت‌کوین می‌تواند تا پایان سال به ۱۰۰ هزار دلار برسد اما به این شرط که میانگین متحرک ۲۰ هفته را پس بگیرد. اگر بیت‌کوین بتواند حتی میانگین متحرک ۵۰ روزه که قیمت ۳۵ دلار است را پس بگیرد احتمال رشد وجود دارد.

 

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها