|
کدخبر: 184295

آخرین قیمت دلار و یورو در بازار

هر اسکناس دلار آمریکا در صرافی‌های بانکی و مجاز سطح کشور به نرخ ۲۴۱۳۶ تومان از مردم خریداری و در مقابل به قیمت ۲۴۶۲۴ تومان به متقاضی دریافت دلار فروخته شد که نسبت به روز دوشنبه، ۱۳۱ تومان ارزان‌تر شده است.

بانک و بیمه آخرین قیمت دلار و یورو در بازار

چهارمین روز هفته برای فعالان بازار، بر خلاف روند صعودی بورس، با کاهش شاخص ارزی همراه بود. جاییکه دلار آمریکا پس از عقب نشینی از کانال بیست و پنج هزار تومانی در صرافی های بانکی همچون ملی، حالا با افزایش عرضه نیز مواجه شد.

هرچند نکته مهم در روند معاملات روزهای اخیر، مقاومت دلار بازار آزاد در مرز حساس ۲۵ هزار و ۲۰۰ تومانی است. جاییکه در صورت تثبیت چند روزها در بالاتر از آن، احتمال افزایش خریدها در بازار را تقویت خواهد کرد، اما روند بازار این روزها نشان می دهد بازارساز به خوبی نقشه سفته بازان را می داند و در مواقع حساس با حضور پرقدرت در سمت عرضه و تقاضا، جریان صعودی دلار را متوقف می کند.

بنابراین به گفته فعالان، در روزهای گذشته، نوسان‌گیران نتوانستند قیمت دلار را بالای محدوده ۲۵ هزار و ۲۰۰ تومانی تثبیت کنند.

آخرین نرخ های بسته شده در صرافی ملی

در معاملات امروز (سه شنبه پانزدهم تیرماه ۱۴۰۰) بازار ارز، هر اسکناس دلار آمریکا در صرافی های بانکی و مجاز سطح کشور به نرخ ۲۴۱۳۶ تومان از مردم خریداری و در مقابل به قیمت ۲۴۶۲۴ تومان به متقاضی دریافت دلار فروخته شد که نسبت به روز دوشنبه، ۱۳۱ تومان ارزان تر شده است.

همچنین هر اسکناس یورو در این صرافی ها، به قیمت ۲۸۹۹۷ تومان از مردم خریداری و در مقابل به قیمت ۲۹۵۸۲ تومان به متقاضی دریافت یورو فروخته شد که نسبت به نرخ روز قبل، حدود ۱۱ تومان کاهش یافته است.

نرخ دلار در بازار آزاد چقدر شد؟

همانگونه که در بالا گفته شد، روند معاملات در بازار آزاد به گونه ای است که دلار آمریکا در مرز حساس ۲۵۲۰۰ تومانی مدام در نوسان است. به گونه ای که روز گذشته تا کف کانال ۲۵ هزار تومانی نیز پایین آمده بود و حالا در لحظه انتشار این گزارش به رقم ۲۵۱۰۰ تومان رسیده است.

منبع: نبض بورس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها