|
کدخبر: 182569

تحول بازار ارز دیجیتال با این ۴ رمزارز

این روزها در دنیای رمزارزها، صدها و حتی هزاران توکن، کوین یا حتی شت‌کوین وجود دارد که بیشتر تحلیلگران آینده خوبی برای برخی از آن‌ها متصور هستند.

بانک و بیمه تحول بازار ارز دیجیتال با این ۴ رمزارز

اینکه کدام کوین را باید بخریم، کدام کوین ارزش نگهداری دارد، کدام توکن احتمال رشد سریع یا پامپ دارد و سوالاتی از این دسته، برای افرادی که تازه وارد این بازار و دنیای عجیب شده‌اند، بسیار است.

در ارزشمند بودن رمزارزهایی چون بیت‌کوین، اتریوم، بیت‌کوین کش و مواردی از این قبیل هیچ شکی نیست، اما ورود به این کوین‌ها هم ریسک خود را داشته و هم احتمال سود بالا برای آن‌ها کم‌تر است. به طور مثال بیت‌کوینی که این روزها در قیمت ۳۳ هزار دلار در حال معامله است، برای ۱۰۰ درصد سود باید به قیمت ۶۰ هزار دلاری برسد که با توجه به شرایط بازار سخت به نظر می‌رسد؛ ولی این عدد برای توکن‌ها و کوین‌های ارزان قیمت بسیار محتمل‌تر و البته سریع‌تر است!

پس از رشد عجیب و غریب دوج کوین، که اوایل بیشتر تحلیلگران بازار آن را شت کوین نامیده و برایش ارزشی قائل نبودند، همگان متوجه شدند که نباید در مورد توکن‌های بازار به این سادگی تصمیم گیری کرد. این روزها همان دوج‌کوین در رتبه برترین رمزارزهای بازار حضور داشته و ارزش بازار بسیار بالایی دارد.

اما در این بازار عجیب و غریب، بر روی چه توکن‌ها یا کوین‌هایی می‌توان سرمایه گذاری کرد و یا صبر نمود؟

پیش از این که به سراغ ادامه مطلب برویم، ذکر دو نکته بسیار مهم است. اول اینکه اعلام موارد زیر به منزله سیگنال خرید نبوده و صرفا مواردی برای بررسی شماست، پس مسئولیت معامله با خود شما خواهد بود. مورد دوم اینکه حتما برای سرمایه گذاری در این بازار با مبالغ کم شروع کرده و با سرمایه اصلی زندگی خود وارد این بازار نشوید.

۱- توکن شیبا اینو

توکن شیبا اینو به تازگی وارد بازار شده و به نظر مکملی برای دوج کوین به حساب می‌آید. خیلی‌ها این توکن را رقیب مستقیم دوج کوین دانسته و معتقدند که شیبا اینو می‌تواند به راحتی پس از مدتی در میان برترین‌های بازار کریپتو قد علم کرده و در کنار بزرگان این بازار دیده شود.

شیبا اینو هم اکنون با قیمت ۰.۰۰۰۰۰۷ دلار در حال معامله است که طبیعتا قیمت بسیار ناچیزی بوده و شما با مبلغ ۱۰۰ هزارتومان صاحب چندصد هزار شیبا اینو خواهید شد. اولین هدف قیمتی شیبا اینو عدد ۰.۰۰۰۰۳۲ دلار است. در صورت رسیدن به این هدف، برای یکسال آینده می‌توان شیبا اینو را حتی با قیمت ۰.۰۰۱ دلار متصور بود.

۲- پولکادات DOT

یکی از رمزارزهای معتبر بازار، در حال حاضر رمز ارز DOT متعلق به شبکه پولکادات است. شبکه پولکادات به عنوان سومین نسل از شبکه بلاکچین شناخته می‌شود که قابلیت‌ها و ویژگی‌هایی برتری نسبت به دو شبکه پیشین یعنی بیت کوین و اتریوم دارد. دات هم اکنون قیمتی برابر با ۱۴.۹۰ دلار در بازار دارد. اولین هدف متصور برای دات قیمت ۴۷ دلار خواهد بود. در صورت رسیدن به هدف اول، قیمت و هدف یکساله دات رقم جذاب ۹۳.۵ دلار خواهد بود.

۳- توکن کیشو Kishu

کیشو اینو یکی دیگر از توکن‌های تازه وارد به بازار است که هدف‌های جالبی در سر داشته و معتقد است که می‌تواند رقیب جدی دوج کوین باشد. به گفته تحلیلگران معتبر بازار، کیشو در حال برنامه ریزی بلند مدت برای خود و توکنش بوده و به نظر می‌رسد که نسبت به رقبایش از بنیان بهتری برخوردار است.

کیشو اینو هم اکنون با قیمت ۰.۰۰۰۰۰۰۰۰۲ دلار در حال معامله است! این رقم بسیار ناچیز بوده و حتی نمی‌توان آنرا به ریال یا تومان تبدیل کرد؛ برای همین شاید سرمایه گذاری روی این توکن، هزینه زیادی نداشته باشد؛ ولی ارزش ریسک را دارد. اهداف کوتاه مدت کیشو ۰.۰۰۰۰۰۰۰۰۸ دلار بوده و در صورت رسیدن به این اهداف می‌توان برای مدت یکسال آینده کیشو را در قیمت‌هایی نظیر ۰.۰۰۰۰۰۰۰۲ دلار مشاهده کرد.

 

۴- توکن فگ FEG:

توکن فگ یا همان FEG یکی از تاره واردترین توکن‌های بازار است. این توکن در ماه می ۲۰۲۱ وارد دنیای رمزارزها شده است. فگ بر روی بستر بایننس و اتریوم راه اندازی شده و خریداران می‌توانند این توکن را از هرکدام از بسترهای عنوان شده خریداری نمود.

توکن فگ هم اکنون با قیمت ۰.۰۰۰۰۰۰۰۰۷ دلار در حال معامله است. هدف و تارگت کوتاه مدت فگ ۰.۰۰۰۰۰۰۰۰۹ و ۰.۰۰۰۰۰۰۰۰۲ دلار است و در صورت رسیدن به این اهداف می‌توان به تارگت نهایی ۰.۰۰۰۰۰۰۱ دلار امیدوار بود.

از کجا کیشو اینو، فگ، دات و شیبا بخریم؟

در داخل کشور برخی صرافی‌های آنلاین اقدام به خرید و فروش ارزها و توکن های مختلفی می‌کنند اما مطمئن‌ترین روش برای خرید کیشو تهیه آن از پلتفرم‌های P۲P یا همتا به همتا است که در آنجا کاربران اقدام به خرید و فروش ارزهای دیجیتال همچون توکن‌های نام‌برده به‌صورت مستقیم با یکدیگر می‌کنند و به همین خاطر قیمت کوین چه برای خرید و چه فروش بهتر خواهد بود.

در حال حاضر یکی از معدود پلتفرم‌های همتا به همتا که توکن‌های تازه واردی چون Kishu ،Feg و شیبا اینو را در ایران عرضه می‌کند، اپلیکیشن ارزیف بوده که به راحتی می‌توانید از طریق گوگل پلی، ثبت نام کرده و صاحب کیف پول اختصاصی این توکن‌ها نیز در آنجا بشوید. پس اگر به معامله و ترید علاقه مند هستید، ارزیف را نصب کرده و شروع به معامله این ارز دیجیتال خاص کنید.

ارسال نظر