|
کدخبر: 182460

زمستان ارز دیجیتال در راه است

تحلیلگران جی پی مورگان و DailyFX مدعی شدند که ما در یک زمستان ارز دیجیتال هستیم. با این حال تحلیلگران دیگری از جمله جان بولینگر (John Bollinger) با این نظر مخالفت کردند. خالق اندیکاتور تکنیکال باند بولینگر معتقد است که بیت کوین قبلا در ۳۰۰۰۰ دلار کف قیمت خود را به ثبت رسانده است.

بانک و بیمه زمستان ارز دیجیتال در راه است

بیت کوین در آوریل (فروردین) تا رکورد تاریخی خود در ۶۴،۸۰۴.۷۲ دلار صعود کرد ، اما بعدها، رمزارز پرچمدار از آن زمان تقریباً ۵۰٪ کاهش یافته و در زمان نوشتن این مقاله در سطح قیمت ۳۳،۰۳۹.۰۱ دلاری معامله می شود. قیمت بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته پس از لمس سطح مقاومت ۳۰،۰۰۰ دلاری ، ۱.۵٪ افزایش یافته است. اگرچه به نظر می رسد که این رمزارز درحال بازیابی است ، اما برخی از کارشناسان معتقدند که اوضاع ممکن است بدتر شود.

افزون بر دیدگاه نزولی کارشناسان ، الگوی تقاطع مرگ بیت کوین سرانجام در ۱۹ ژوئن (۲۹ خرداد) تشکیل شد. علاوه بر آن ،اخبار های ضد و نقیض با بیت کوین در چین ادامه دارد که بر میزان هش ریت بیت کوین تأثیر منفی می گذارد. از سوی دیگر، میزان علاقه سرمایه گذاران حقوقی کاهش یافت. اینها همه عواملی هستند که منجر به ایجاد حس وحال نزولی به بازار می شوند. به همین ترتیب ، این عوامل می توانند رمزارز مورد علاقه ما را به یک خواب زمستانی عمیق سوق دهند.

 

منبع: ۵۵ آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها