|
کدخبر: 181720

فوری/ خبری خوش برای بازنشستگان

رییس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران از افزایش رقم وام قرض‌الحسنه از ۵ میلیون به ۷ میلیون تومان به بازنشستگان این سازمان خبر داد.

بانک و بیمه فوری/ خبری خوش برای بازنشستگان

علی دهقان‌کیا ضمن اشاره به وعده داده شده از سوی سازمان تأمین اجتماعی مبنی بر ثبت‌نام برای پرداخت وام به بازنشستگان این سازمان اظهار کرد: بنابر اعلامی که از قبل از سوی سازمان تأمین اجتماعی شده بود در این ماه ثبت‌نام از بازنشستگان در ارتباط با پرداخت وام آغاز خواهد شد.

وی درباره زمان دقیق ثبت‌نام بازنشستگان خاطرنشان کرد: براساس پیگیری‌ها و وعده‌های داده شده از سوی سازمان احتمالا طی ۱۰ روز آینده ثبت‌نام از بازنشستگان آغاز می‌شود.

رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی تهران در رابطه با مبلغ وام قرض‌الحسنه به بازنشستگان خاطرنشان کرد: در گذشته مبلغ ۵ میلیون تومان تحت عنوان وام قرض‌الحسنه  به بازنشستگان پرداخت می‌شد که این رقم در سال جاری به ۷ میلیون تومان افزایش یافته است.

دهقان‌کیا با اشاره به اعتبار در نظر گرفته شده برای پرداخت وام به بازنشستگان تامین اجتماعی خاطرنشان کرد: مبلغ ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان برای وام قرض‌الحسنه پیش‌بینی شده که برای هر بازنشسته مبلغ ۷ میلیون تومان با کارمزد ۴ درصدر در نظر گرفته شده است.

منبع: ایران جیب

ارسال نظر