|
کدخبر: 164092

توضیحات همتی درباره درخواست وام از صندوق بین ‌المللی

رییس کل بانک مرکزی گفت: درخواست وام از صندوق بین المللی پول حق ما است و دریافت آن مشروط به هیچ شرطی نخواهد بود.

بانک و بیمه توضیحات همتی درباره درخواست وام از صندوق بین ‌المللی

«عبدالناصر همتی» امروز (چهارشنبه) درخصوص دریافت وام از صندوق بین المللی پول برای مقابله با پیامدهای اقتصادی شیوع کرونا توضیحاتی را ارائه کرد و افزود: برخی چنین موضوعی را اعلام می کنند که به چه دلیل درخواست وام از صندوق بین المللی پول داریم؟ در این زمینه باید گفت که این پول حق ما است، نرخ بهره این وام بسیار پایین است و همچنین «آر اف آی» از جمله مواردی است که مشروط به هیچگونه شرایطی نیست.

وی اظهار داشت: برخی معتقدند که در خواست وام از صندوق بین المللی مشروط به شرایطی است که ممکن است باعث ایجاد دخالت هایی شود، در حالی که دریافت این وام هیچ شرطی ندارد وما به دنبال استفاده از حق خود هستیم.

همتی با بیان اینکه صندوق بین المللی موظف به پاسخگویی درخواست‌های ما است اما تاکنون هیچ پاسخی را دریافت نکرده ایم، گفت: پیگیر خواهیم بود تا از حق خود استفاده کنیم و امیدواریم بتوانیم نتیجه ای را از آن بگیریم.

 

منبع: اقتصاد نیوز
  • منتقد ارسالی در

    جناب همتی ،حتما مردم هم میدانند که در کش ورهای دیگر وام حداکثریک درصد یا کمتر سود دارند.حال شنا با تزریق این پول به شبکه بانکی از مردم بیچاره سودهای 35درصدی میگی رین .آیا این راه عدالت است؟؟؟

  • حاجی ارسالی در

    حرف حرف حرف اما یکم بلند شید عملش کنید پشت میز چیزی عوض نمیشه سال به سال مردم جونشون درمیاد کاش یکدوم مسئولین احساس داشتند

ارسال نظر