|
کدخبر: 153610

چگونه بی‌واسطه وارد بازار خرید و فروش ارز شویم؟

خرید و فروش ارزهای دیجیتال نیاز به تخصص و آگاهی کامل از وضعیت بازار دارد. تمامی سرمایه‌گذاران هر روزه اخبارهای دقیق وضعیت ارز و بازار را تحلیل می‌کنند. خرید و فروش ارز فقط باید توسط صرافی‌های معتبر و شناخته شده صورت بگیرد در غیر این صورت ممکن است در دام سودجویان و کلاهبرداران بیفتید.

ارزنمایه

شناخت ارزهای دیجیتال

بازار ارزهای دیجیتال طی چند سال اخیر و به خصوص امروزه بسیار داغ است. امروزه مردم از اهمیت ارزهای دیجیتال با خبرند و تلاش دارند تا سرمایه ی خود را درست و مطمئن در این زمینه به کار گیرند. خرید و فروش ارزهای دیجیتال نیازمند شناخت دقیق و همچنین آموزش است. شما با در نظر گرفتن اهداف اصلی خود باید یکی از ارزهای دیجیتال را برای خرید و فروش و سرمایه‌گذاری انتخاب کنید، زیرا هر یک از این ارزها هدف متفاوتی دارند، بنابراین دقت در نوع انتخاب اهمیت بسیار زیادی دارد.

نکات مهم در سرمایه‌گذاری

همانطور که در مبحث قبلی به آن اشاره کردیم هریک از رمز ارزهای دیجیتال اهداف متفاوتی با دیگری دارند برای همین زمانی که شما تصمیم دارید یکی از این ارزها را برای شروع کار انتخاب کنید باید با هدف اصلی خود تطبیق دهید تا بتوانید کار موفقی را شروع کنید. برای انجام این کار ابتدا باید شناخت کافی نسبت به ارزهای دیجیتال داشته باشید. در نخستین قدم شما می‌توانید با مراجعه به صرافی‌های معتبر و صحبت کردن با مشاورین و متخصصین این امر اطلاعات لازم را کسب کنید تا بتوانید روی هدف خود متمرکز شوید. توجه داشته باشید تنها شناخت و دارایی برای سرمایه‌گذاری در این زمینه کافی نیست؛ شناخت و آگاهی در این زمینه بسیار گسترده و وسیع است با ما همراه شوید تا در ادامه ی این مقاله به بررسی نکات مهم در خرید و فروش ارزهای دیجیتال و همچنین چگونگی کار در این زمینه بدون واسطه، بپردازیم.

ارز۱

خرید و فروش ارزهای دیجیتال با پول نقد

یادگیری تحلیل بازار ارز

برای تحلیل ارزهای دیجیتال از دو روش تکنیکال و فاندامنتال استفاده می‌کنند. استفاده از این تحلیل‌ها موجب می‌شود تا پیش‌بینی درستی در رابطه با اتفاقاتی که در بازار می‌افتد، داشته باشید. تخمین میانگین نرخ ارز می‌تواند به شما کمک بزرگی کند و تا حدود بسیار بالایی شما می‌توانید آگاهانه خرید و فروش کنید. قطعا هر سرمایه‌گذاری دارایی خود را برای ارزهایی که نرخ آنها رو به رشد و پیشرفت هستند، صرف می‌کند. برای آگاه شدن از این نوسان نرخ می‌توان از تحلیل بازار استفاده کرد. در واقع باید گفت تمامی سرمایه‌گذاران موفق بخش بزرگی از زمان خود را صرف تحلیل اخبار و نمودارها می‌کنند تا بتوانند به درستی در بازار فعالیت داشته باشند.
 

ارز۲

در صورتیکه به صورت تخصصی می‌خواهید در بازار بورس بین‌المللی فعالیت کنید و در آمد دلاری داشته باشید به سرور برای ترید کردن نیاز خوهید داشت تا با خیالی آسوده و بدون بروز مشکل تحریم برای کاربران ایرانی در سایت‌های معروف صرافی بین‌المللی اینترنتی نظیر بایننس فعالیت نمایید. خرید سرور ترید از مجموعه سرور بورس بهترین گزینه از یک شرکت معتبر ایرانی است که ارائه دهنده سرور‌های پر سرعت از کشور‌های مختلف من جمله آلمان، فنلاند، هلند، فرانسه، انگلیس، امریکا، کانادا و... می‌باشد. مراحل سفارش و تحویل سرور در این مجموعه به صورت ۲۴ ساعته و کاملا آنلاین خواهد بود.

خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی‌های معتبر

شناسایی و انتخاب یک صرافی معتبر در سرمایه‌گذاری یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین نکاتی است که باید آن را مد نظر قرار دهید. اگر قصد سرمایه‌گذاری به روش خرید و فروش داشته باشید طبیعتا افراد بسیار زیادی در دنیای واقعی و فضای مجازی با شما رو به برو می‌شوند و شما نمی‌توانید به راحتی به این افراد اطمینان کنید. بهترین و مطمئن‌ترین روش استفاده از صرافی‌های معتبر و شناخته شده است. صرافی‌های معتبر به شما این امکان را می‌دهند که کاملا بدون واسطه خرید و فروش ارزهای دیجیتال انجام دهید و امنیت معاملات شما را تضمین می‌کنند. اصولا تمامی صرافی‌های معتبر یک فرآیند تایید هویت گذرانده‌اند و این فرآیند تضمین کار آنهاست.
 

ارز۳

امن خرید و فروش کنید

چگونگی پیگیری مشکلات در معاملات ارزهای دیجیتال

امروزه پلیس فتا وظیفه ی پیگرد قانونی مشکلات و مسائل پیش آمده در حوزه ی فضای مجازی و کلاهبرداری‌های اینترنتی را دارد. پلیس فتا در خصوص ارزهای دیجیتال بسیار قوی عمل می‌کند و خوشبختانه می‌توان گفت اگر در این زمینه مشکلی برای شما به وجود آمد، پلیس فتا به سرعت آن را پیگیری می‌کند. نکته ی مهمی که گفتن آن حائز اهمیت است شما باید تمامی مدارک معاملات ارزی خود مانند تماس‌های تلفنی، چت و هر اقدام دیگری که در این زمینه انجام می‌دهید را به خوبی نگهداری کنید تا در صورت بروز مشکل با قرار دادن آنها در اختیار پلیس فتا سریعتر به نتیجه برسید. این در حالی ست که اگر شخص کلاهبردار تمامی چت‌های شما را از بین برده باشد باز هم می‌توانید با ارائه دادن مستندات به پلیس فتا پیگیر مشکلات خود باشید. توجه داشته باشید که اگر در همان ابتدای کار از افراد مطمئن و صرافی‌های معتبر کمک بگیرید هرگز مجبور به کمک از پلیس فتا نخواهید شد.

خرید و فروش بی‌واسطه و مطمئن ارزهای دیجیتال

روش‌های مختلفی برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال در کشور ما وجود دارد. یکی از رایج‌ترین روش ها، خرید ارزهای دیجیتال با پرداخت پول به ریال است. شما می‌توانید با پرداخت پول به افرادی که در شبکه‌های بانکی و معاملات ارزی فعالیت دارند به راحتی ارز خرید و فروش کنید. اما مسئله ی مطرح در این میان اعتماد است. زیرا افراد بسیاری هستند که در این زمینه به دنبال سودجویی و کلاهبرداری‌اند. به خصوص اینکه بحث ارزهای دیجیتال به طور کامل بین همه ی مردم جا نیفتاده و بسیاری از افراد با آگاهی و اطلاعات محدود دست به انجام این کار می‌زنند. بنابراین زمینه ی سودجویی و کلاهبرداری برای این افراد وجود دارد. تنها روش مطمئن خرید و فروش، استفاده از سامانه هایی است که به طور کامل و قانونی احراز هویت شده‌اند. از طرفی دیگر انجام هرگونه معاملات در این زمینه توسط صرافی‌های شناخته شده و معتبر بدون واسطه صورت می‌گیرد و بی‌شک قیمت‌های مناسب تری به نسبت دلالان و سودجویان خواهد داشت.

سخن آخر

سرور بورس یک شرکت معتبر ایرانی در زمینه ارائه خدمات سرور مجازی و سرور اختصاصی مخصوص بورس در ایران و کشور‌های مختلف است که در صورتی که قصد خرید سرور ترید را دارید می‌توانید به صفحه سرور مجازی ترید این شرکت مراجعه نمایید و طی چند دقیقه سرور خود را در موقعیت کشورهای مختلف اروپا نظیر آلمان، فنلاند، فرانسه، انگلیس و یا امریکا و کانادا سفارش دهید. همچنین برای مشاوره قبل از خرید می‌توانید با شماره هوشمند ۹۱۰۰۲۷۷۲ ۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها