|
کدخبر: 153556

واکنش واعظی به حواشی ایجاد شده برای قیمت ارز

محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهوری روز جمعه در واکنش به ادعای وزیر ارتباطات دولت نهم مبنی بر بازی دولت با قیمت ارز در آستانه انتخابات و اینکه دولت می‌تواند نرخ ارز را کاهش دهد، گفت: او حتما می‌خواهد کارهای دوران وزارتش را به این دولت نسبت دهد.

بانک و بیمه واکنش واعظی به حواشی ایجاد شده برای قیمت ارز

رئیس دفتر رئیس‌جمهوری ادامه داد: حتی اگر بتوانیم یک ساعت زودتر قیمت ارز کاهش دهیم حتماً این کار را خواهیم کرد و همه تلاش ما همین است. در این باره محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه، سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزارت امور خارجه و عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی با سفر به کشورهای منطقه در پی آزاد کردن هر چه سریعتر پول‌های مسدود شده کشورمان هستند.

واعظی یادآور شد: علاوه بر این در پی گسترش بازارهای صادراتی و افزایش فروش نفت و فرآورده‌های آن هستیم تا بتوانیم پشتوانه ارزی خود را بالا برده و نرخ ارز را کاهش دهیم. حتی ما یکی از اهداف بودجه ۱۴۰۰ را کاهش نرخ ارز و افزایش ارزش پول ملی عنوان کردیم.

وی درباره اینکه غیر از واکسن اسپوتنیک روسیه واکسن دیگری هم خریداری می‌شود، گفت: درحال مذاکره برای خرید واکسن چینی هستیم و این مذاکرات خیلی خوب پیش می‌رود. برای تهیه واکسن خوب از هند در حال مذاکره هستیم و فکر می‌کنم با این اقدامات، سبد ما از واکسن، کامل می‌شود و همه اینها را قبل از عید خواهیم داشت.

واعظی افزود: فعلاً یک میلیون دوز قرار است از روسیه وارد کشور شود و این روند ادامه دارد. در مراحل بعد تعداد دیگری واکسن روسی وارد کشور می‌شود.

منبع: بازار
  • بی نام ارسالی در

    همیص دروغ جواب نمیدهد اقایان گرتنی دلار مسکن و........کار خودتان است تورابان خدایی که مب شناسید به مردم خیانت نکنید

  • ناشناس ارسالی در

    جنگ اقتصادی ازجنگ نظامی مخرب تروویرانگرت راست چون باعث بی ثباتی کالاواقلام دربازا رمی شودوازهمه بدترارزش پول ملی یک کشوررا نزولی میکندلطفادلسوزان نظام وآب وخاک ومی هن اسلامی ومدافعین خون شهدابفکرارزش ریال دربرابرارزهای خارجی بخصوص دلارباشندتابی نظمی اقتصادی بوجودنیاید

  • ناشناس ارسالی در

    آقای عزیز برای مردم پشتوانه ارزی نون و آب نمیشه فکری به گرانی و تورم افسارگسیخته بکنید هر چند مشکل خودتان هستید!!!!

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها