|
کدخبر: 138635

روند نزولی قیمت دلار فردا هم ادامه می یابد؟

قیمت دلار در بازار آزاد امروز ۲۵۵۰۰ تومان و دلار صرافی ملی ۲۵۰۰۰ تومان بوده است. این دو نرخ در روز گذشته به ترتیب ۲۵۰۰۰ و ۲۴۴۵۰ تومان بود. پس از رشد به ترتیب دو و ۲٫۲ درصدی قیمت دلار آزاد و صرافی ملی در امروز، برای فردا چه روندی پیش‌بینی می‌شود؟

بانک و بیمه روند نزولی قیمت دلار فردا هم ادامه می یابد؟

روز گذشته آخرین اخبار و سیگنال‌های بازار ارز حاکی از این بود که احتمال ارزانی بیشتر دلار کم شده است. این اتفاق در امروز رخ داد اما برای فردا چه اخباری به نظر موثر می‌رسند؟

هرچند پیش‌بینی ارزانی در بازار موازی ارز یعنی بازار طلا، جدی‌تر شدن اخبار مربوط به واکسن کرونا و جدی‌تر شدن بازگشت آمریکا به برجام هرکدام سیگنال‌هایی برای نزولی شدن روند قیمت دلار هستند اما در مقابل واریز هزار میلیارد تومان منابع صندوق توسعه ملی به بورس، تصویب دوفوریت بررسی طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌‍‌‌‌ها در مجلس و احتمال لغو بازرسی‌های آژانس از تاسیسات هسته‌ای در روز گذشته سیگنال‌هایی برای آینده بازار ارز بودند.

در امروز نیز اخبار احتمالا موثر بر بازارها منتشر شده است.

امروز اعلام شد اعضای ارشد شورای روابط خارجی اروپایی با صدور بیانیه‌ مشترکی از دولت‌های اروپایی خواستند تا با همکاری یکدیگر زمینه بازگشت دولت جو بایدن به برجام را فراهم کنند.

کاهش تعداد جانباختگان روزانه کرونا به ۳۷۱ نفر و دستور رئیس‌جمهوری برای ترخیص ۲۰۰۰ کامیون معطل مانده در گمرک نیز از جمله اخبار حاوی سیگنال کاهش نااطمینانی بودند.

به نظر می‌رسد با اخبار امروز کمی از شدت روند رو به رشد قیمت دلار در فردا کاسته شود و حتی روند آن از صعودی به نزولی تغییر کند.

آیا این بار هم دلار طبق انتظار عمل می‌کند و ارزان می‌شود؟

 

منبع: تجارت نیوز
  • ناشناس ارسالی در

    بورس روند صعودی بخود گرفته و حداقل ۳ میلیون واحدی رو یکسره تا انتخابات ۱۴۰۰ پیش میره. از آن طرف دلار ، سکه ، طلا ، خودرو ، ملک و ........کاهش چشمگیری پیدا میکنه.

  • سلیمانی ارسالی در

    (آیا این بار هم دلار طبق انتظار عمل می‌کند و ارزان می‌شود) دلار کاغذپاره ایی بیش نیست جسم بی جان از خود اراده ای هم ندارد همه اراده ها دست مسئولین و مدیران اقتصادی هست که یه مقدار با اژدهای اشتهای پول پرستی و چپاول مردم به بهانه تحریمها مانع شوند مجلس هم قوانینی رو تصویب جهت اجرا به قوه مجریه داده و بر اجرای آنهم نظارت کند. البته درصورت عدم عمل به این امر بهتر است عذرشان خواسته شود حیف نیست اون همه حقوق نجومی بهشون داده میشود...

ارسال نظر