|
کدخبر: 300668

کدام مناطق تهران این هفته برق ندارند

مصرف برق در روز تعطیل رکورد زد قطعی برق جدی شده است.امروز استاندار تهران گفت که برق خانگی برخی مناطق تهران می‌تواند قطع شود

انرژی کدام مناطق تهران این هفته برق ندارند

قطعی برق در روزهای اخیر، با افزایش دمای هوا و مصرف برق، در شهرهای مختلف ایران افزایش یافته و مشکلات و دردسرهای بسیاری را برای شهروندان ایجاد کرده است.

مصرف برق در روز تعطیل رکورد زد قطعی برق  جدی شده است.امروز استاندار تهران گفت که برق خانگی برخی مناطق تهران می‌تواند قطع شود  سخنگوی صنعت برق  در خصوص قطعی برق در تهران اعلام کرد: تشدید برخورد با مشترکان خانگی و ادارات پرمصرف در دستور کار نیروهای اجرایی این شرکت قرار گرفت. قطعی برق در شهرهای مختلف ایران، همزمان با افزایش دمای هوا، افزایش یافته است. علاوه بر قطعی برق، نوسان یا افت ولتاژ  برق نیز دردسرها و مشکلات زیادی برای شهروندان به وجود آورده است.

باید ناترازی برق را بین بخش خانگی و صنعتی تقسیم کرد. به دلیل کمبودها و ناترازی‌ها نباید روی قطع برق صنعتی تمرکز کنیم. قطع برق بخشی از مناطق مسکونی که با گرمای کمتری مواجه هستند نیز می‌تواند در دستور کار قرار بگیرد. ما این موضوع را با وزارت نیرو مطرح می‌کنیم.

مصطفی رجبی مشهدی با اشاره به اینکه پنجشنبه ۲۹ تیرماه یک روز نیمه تعطیل محسوب می‌شد و طبیعتاً مصرف برق در روزهای پنجشنبه و جمعه کمتر است گفت: میزان مصرف برق کشور در روز نیمه تعطیل پنجشنبه ۲۹ تیرماه امسال عدد ۶۹ هزارو ۶۵۲ مگاوات را در گزارشات مرکز ملی راهبری شبکه برق کشور ثبت نمود.

منبع: ۹ صبح

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها