|
کدخبر: 291073

محل برگزاری نمایشگاه نفت تغییر یافت + جزئیات

با تصمیم وزیر نفت، نمایشگاه بین المللی نفت، بجای نمایشگاه شهر آفتاب در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می‌شود.

انرژی  محل برگزاری نمایشگاه نفت تغییر یافت + جزئیات

سال گذشته بود که محسن خجسته مهر مدیرعامل شرکت ملی نفت قرارداد برگزاری اصلی‌ترین رویداد صنعت نفت را در نمایشگاه شهر آفتاب صادر کرد؛ این قرارداد بدون هماهنگی وزیر نفت انجام شد و اختلافاتی را در وزارت نفت ایجاد کرد.

شرکت‌های نفتی داخلی و خارجی، هر یک به طریقی از وزیر نفت درخواست کردند برای برگزاری این رویداد در نمایشگاه شهر آفتاب وارد میدان شود؛ با افزایش فشارها به اوجی برای پیگیری این موضوع، گزارشی به دست وزیر رسید که نشان می‌داد، سوله‌های مدنظر برای برگزاری این نمایشگاه ساخته نشده و قرار است نمایشگاه در برخی چادرهای موقت برگزار شود.

از سوی دیگر، برخی دست اندرکاران این نمایشگاه درگیر حواشی عجیبی شده بود که اگر رسانه‌ای می‌شد، ممکن بود اندک اعتبار وزارت نفت را هم بر باد دهد. به همین دلیل، اوجی تصمیم گرفت مانع برگزاری نمایشگاه در شهر آفتاب شود و دستور دهد قرارداد جدیدی با شرکت نمایشگاه‌های تهران منعقد شود.

این تصمیم که در اواخر هفته گذشته گرفته شد، توسط عباس تقدسی نژاد مدیرعامل شرکت نمایشگاهی شهر آفتاب تائید شد و وی در توییتر خود رسماً بر خبر انتقال نمایشگاه نفت به سئول صحه گذاشت.

در چنین شرایطی، محسن خجسته مهر که بازنده این دوئل نفتی بود، چاره‌ای جز تبعیت از تصمیم وزیر نفت را نداشت هرچند که شبه رسانه‌های همسو با او، تلاش بسیاری دارند تا این خبر خوب را به پای او بنویسند.

ولی اصل ماجرا این است که خجسته مهر، تمام تلاش خود را کرد تا نفت را به نمایشگاه شهر آفتاب برساند تا شاید علیرضا زاکانی شهردار تهران را از او خود راضی نگاه دارد ولی جواد اوجی سرانجام با درخواست شرکت‌های نفتی موافقت کرد تا خطر از بیخ گوش نفت بگذرد.

 

 

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها