|
کدخبر: 281590

قبض گاز برای این مشترکان رایگان شد

چگینی گفت: اگر مشترکان خانگی میزان مصرف خود را تا ۷۰ درصد کاهش دهند، قبض گاز آنها رایگان خواهد شد.

چگینی گفت: با تدوام جبهه سرد در  کشور میزان مصرف روزانه گاز به  ۶۰۷ میلیون مکعب  در روز رسیده است که این میزان ۷۲ درصد از گاز کشور را تشکیل می دهد.

به گفته مدیرعامل شرکت ملی گاز،  با افزایش حجم گاز شاهد آن  هستیم که در سایر بخش ها  از جمله صنایع محدودیت ایجاد شده و با توجه به این  شرایط از مردم در خواست می شود با کاهش مصرف خانگی مدیریت گاز  سایر بخش ها را داشته باشند.

 او می گوید: طبق آیین نامه اجرایی که در هفته گذشته  توسط هئیت دولت ابلاغ شد مشوق های برای مشترکان در نظر گرفته شده با رعایت این صرفه جویی تخفیف خوبی در گاز بهای مشترکان اعمال خواهد شد.

چگینی گفت:  این مشوق ها به  گونه ای است که اگر مشترکان نسبت به سال گذشته  صرفه جویی داشته باشند از سه تا ۴۵ درصد تخفیف در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت ملی گاز  گفت: در مراکز علمی و دانشگاه ۱۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته به میزان ۱۰ درصد تا ۴۰ درصد تخفیف های در نظر گرفته شده است.

چگینی گفت: در صورتی که مشترکان در بازه زمانی دی و بهمن ۷۰ درصد از پله سوم الگوی مصرف کاهش داشته باشند و میزان مصرف خود را نسبت به سال گذشته ۷۰ درصد کاهش دهند صورت حساب آنها رایگان خواهد شد.

او گفت: اگر مشترکان غیر خانگی در این دوره ۵ روز متوالی مصارف خود را ۳۰ درصدکاهش دهند، ۵ درصد از بخشودگی صورت حساب بهره مند خواهند شد‌.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها