|
کدخبر: 271774

مصرف برق در مناطق پنج‌گانه اهواز کاهش ۱۸۲.۳ مگاواتی دشته است

مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز با اشاره به قطع برق ۲۰۱ مشترک پر مصرف اداری، کشاورزی و تجاری در روز یکشنبه گفت: این اقدام ۱۸۲.۳ مگاوات کاهش بار مصرف در مناطق پنج‌گانه توزیع برق اهواز را به دنبال داشت.

عبدالحمید عباس شیاری اظهار کرد: امروز (۳۰ مردادماه) ۶۹۱ مشترک از سقف مجاز مصرف برق عبور کردند که به وسیله مرکز پایش انرژی، رصد و پیامک اخطار به آن‌ها داده شد.

وی با اشاره به قطع برق ۲۰۱ مشترک پرمصرف اداری، کشاورزی و تجاری در روز یکشنبه افزود: این اقدام ۱۸۲.۳ مگاوات کاهش بار مصرف در مناطق پنج گانه توزیع برق اهواز را به دنبال داشت.

شیاری عنوان کرد: با فعالیت و عملکرد مرکز پایش انرژی این شرکت، به صورت روزانه ۱۲۰ مگاوات مدیریت بار صورت می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز گفت: براساس دستورالعمل ابلاغی وزارت نیرو، مشترکانی که نسبت به مدت مشابه سال گذشته مصرف برق خود را به میزان قابل توجهی کاهش دهند مشمول دریافت پاداش خوش حسابی خواهند شد.

شیاری تصریح کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی، ادارات، بانک‌ها و نهادهای عمومی غیر دولتی، صنایع و کشاورزی موظف هستند مصرف برق خود را با استفاده از اجرای روش‌ها و برنامه‌های مدیریت مصرف برق از جمله بکارگیری مولدهای اضطراری کاهش دهند.

وی به مشترکان برق کلانشهر اهواز توصیه کرد در ساعت‌های پیک یا اوج مصرف که از ۱۲ تا ۱۸و از غروب آفتاب تا ساعت ۲۳ است از لوازم غیرضروری مانند جاروبرقی، لباسشویی، اتو و نظایر این‌ها استفاده نکنند.

 

منبع: ايسنا

ارسال نظر