|
کدخبر: 263353

تأمین برق مشترکان خانگی اولویت نخست است

مدیر عامل برق منطقه ای گیلان از انجام تعمیرات نیروگاهی برای استفاده بهینه از همه ظرفیت های برای کاهش خاموشی در تابستان خبر داد و گفت: تأمین برق مشترکان خانگی اولویت نخست است.

انرژی تأمین برق مشترکان خانگی اولویت نخست است

بهمن داراب زاده امروز در جلسه تشکیل کارگروه مدیریت مصرف با اشاره به تابستان پیش رو و افزایش دما، گفت: با برنامه ریزی، تمهیدات و اقدامات صورت گرفته انتظار می‌رود تابستان امسال در مقایسه با سال گذشته با مشکلات کمتری سپری کنیم.

وی افزود: تمامی برنامه ریزی‌های انجام شده اعم از تعمیرات نیروگاهی، هماهنگی‌های انجام شده با صنایع و کاهش مصرف و ساعات کار ادارات در صورتی می‌تواند موفقیت آمیز باشد که مردم با همدلی و همکاری در استفاده بهینه از انرژی برق تلاش کنند.

داراب زاده گفت: خوشبختانه بیش از ۹۹ درصد تعمیرات نیروگاهی انجام شده و تقریباً تمامی نیروگاه‌ها در پیک تابستان امسال با ظرفیت کامل در مدار هستند.

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان گفت: تأمین برق مشترکان خانگی اولویت نخست و بسیار ضروری و مهم بوده و باید تمام تلاش خود را در این زمینه داشته باشیم.

وی افزود: به منظور ترغیب مشترکان بخش خانگی در زمینه استفاده بهینه از انرژی برق، مشترکان خوش مصرف باید مورد تشویق قرار بگیرند و با برگزاری مسابقات فرهنگی در زمینه مدیریت مصرف برق، برای مشترکان انگیزه بیشتری ایجاد کنند.

 

منبع: ایلنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها