|
کدخبر: 250988

مردم با مشکلات برقی ایام نوروز چه کنند؟

مدیر عامل شرکت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) گفت: کوچک‌ترین مشکل با استفاده از بخش‌های مختلف صنعت برق مانند مراکز اتفاقات، رصد و پایش اکیپ‌های عملیاتی به صورت شبانه روزی پیگیری خواهد شد.

«آرش کردی» با اشاره به آمادگی توانیر برای ایام نوروز، افزود: صنعت برق مانند سال‌های گذشته با آمادگی کامل، تجهیز منابع، امکانات و اکیپ‌های عملیاتی با همراهی ۲۰ هزار نیروی خدوم صنعت برق آماده ارائه خدمات به مردم و مشترکان است.

وی با بیان اینکه صنعت برق تعطیل‌بردار نیست، ادامه داد: در ایام عید اهمیت این موضوع به دلیل دورهمی‌های خانوادگی، حضور در مراکز تفریحی دوچندان شده و به همین منظور خدمات‌دهی را به شکل مناسب‌تری ارائه خواهیم کرد و اگر مشکل یا قطعی ناخواسته‌ای در شبکه ایجاد شود ظرف کوتاه‌ترین زمان ممکن باید برطرف خواهد شد.

کردی خاطرنشان کرد: کوچک‌ترین مشکل با استفاده از بخش‌های مختلف صنعت برق مانند مراکز اتفاقات، رصد و پایش اکیپ‌های عملیاتی به صورت شبانه روزی پیگیری خواهد شد.

مدیرعامل توانیر عنوان کرد: امسال علاوه بر سامانه ۱۲۱، سامانه برق من ( اپلیکشین برق من) برای دریافت گزارش و رصد مشکلات توانیر در دسترس مردم قرار گرفته که بخش‌های متنوع صنعت برق در این برنامه آماده خدمت‌رسانی به مردم هستند.

 

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها