|
کدخبر: 230470

زمان اجرای طرح جدید بنزینی در قشم اعلام شد

سرپرست منطقه آزاد قشم گفت: ابتدا طرح "بنزین برای همه" در کیش آغاز می‌شود و با یک فاصله ۲ تا ۳ هفته‌ای این روند در قشم عملیاتی می شود.

افشار فتح الهی سرپرست منطقه آزاد قشم گفت: ابتدا اختصاص یارانه بنزین در کیش آغاز می شود و با یک فاصله ۲تا ۳ هفته‌ای این روند در قشم صورت می‌گیرد و بعد از یک ماه نتایج آن توسط دولت ارزیابی می شود.

 سرپرست منطقه آزاد قشم گفت: اقشار ضعیف جامعه همیشه کمترین بهره را در حوزه مختلف انرژی از یارانه ها بردند. طرح دولت در کیش و‌ قشم رساندن یارانه به دست اقشار ضعیف است. بنابر این به جای پرداخت یارانه به خودرو، به هر فرد ۱۵ لیتر بنزین تخصیص داده می شود و هیچ تغییری در نرخ بنزین رخ نمی دهد و فقط یارانه به صورت مستقیم به افراد داده می شود.

گفتنی است؛ هفته گذشته جواد اوجی، وزیر نفت از تخصیص ۱۵ لیتر بنزین به هر فرد در کشور با کارت ملی خبر داده بود. جهرمی سخنگوی دولت نیز به این موضوع تاکید داشته است که این طرح فعلا آزمایشی بوده و در جزایر قشم و کیش اجرایی می‌شود.

در خصوص شایعات مطرح شده درباره احتمال افزایش قیمت بنزین نیز ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور روز گذشته _شنبه دهم دی ۱۴۰۰_ به صراحت اعلام کرد که هیچ قصدی برای افزایش نرخ بنزین در کشور وجود نداشته و نخواهد داشت و بنای دولت رساندن منابع و ثروت ملی به صورت عادلانه به دست مردم کشور است.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها