|
کدخبر: 219317

سامانه ی کارت سوخت المثنی راه اندازی می شود

مدیر سامانه هوشمند سوخت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از راه‌اندازی سامانه صدور کارت سوخت‌های المثنی تا پایان هفته خبر داد.

انرژی سامانه ی کارت سوخت المثنی راه اندازی می شود

مسعود رضایی در یک ارتباط زنده تلویزیونی در مورد ثبت صدور کارت سوخت المثنی، اظهار داشت: یک سرویسی میان وزارت نفت و بانک اطلاعاتی پلیس راهور ناجا مشترک است و اختلال سراسری موجب شد که این ارتباط را به جهت حفظ امنیت دو سیستم قطع کنیم.

وی ادامه داد: همکاران من در کنار عزیزان پلیس راهور ناجا طراحی های امنیتی این لینک ارتباطی را همین امروز مورد بازبینی قراردادند و انشالله تا پایان هفته سامانه راه‌اندازی می‌شود لذا هم‌وطنانی که کارت‌های سوختشان مفقودشده می‌توانند به پلیس + ۱۰ مراجعه کنند.

مدیر سامانه هوشمند سوخت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با اشاره به فرآیند صدور، گفت: فرآیند صدور به شیوه قبل انجام می‌شود یعنی هم‌وطنان می‌توانند با مدارک مربوط به خودرو، مالک و بیمه‌نامه مراجعه کنند.

رضایی با بیان اینکه این سامانه از سال ۸۵ راه‌اندازی شده بود و با توجه به محدودیت‌هایی که ازنظر تکنولوژی وجود دارد اما وزارت نفت پروژه‌های ارتقای امنیت سامانه را در دستور کار قرارداد، تصریح کرد: برای ارتقای امنیت سامانه با عزیزان سازمان پدافند غیرعامل در ارتباط هستیم.

وی بیان کرد: با ممیزی‌هایی که توسط پدافند غیرعامل انجام‌شده بحث ارتقای امنیت را در دستور کار قراردادیم و با جدیت پیگیری خواهیم کرد.

مدیر سامانه هوشمند سوخت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در مورد تعداد صدور کارت سوخت‌های المثنی، اظهار کرد: در شرایط عادی مراجعات به پلیس+۱۰ حدود بین ۵ تا ۱۰ هزار درخواست بوده است. البته برای حدود ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار نفر آمادگی صدور کارت راداریم.

رضایی در پایان خاطرنشان کرد: به میزان کافی کارت در کشور موجود است و هیچ مشکلی برای صدور کارت‌ها نداریم.

 

منبع: مشرق

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها