|
کدخبر: 218907

زمان واریز سهمیه بنزین جبرانی اعلام شد

سهمیه جبرانی وعده داده شده بنزین امشب قرار است به همراه سهمیه آذرماه به کارت ها واریز شود.

بعد از حمله سایبری به سامانه هوشمند سوخت و قطع بنزین، مردم ناگزیر شدند تا ۲ روز بنزین آزاد استفاده کنند. به همین دلیل دولت تصمیم گرفت با تخصیص سهمیه جبرانی این زیان را جبران کند. بنابراین امشب علاوه بر سهمیه ماهانه ۱۰ لیتر اضافه تر بنزین دریافت خواهید کرد.

در حال حاضر سهمیه بنزین خودروهای سواری ۶۰ لیتر در ماه، خودروهای دو گانه سوز ۳۰ لیتر و موتور سیکلت ها ۲۵ لیتر در ماه است.

اما با مصوبه هیات دولت در جلسه روز چهارشنبه(۲۶ آبان) به دارندگان کارت سوخت برای جبران هزینه وارده در دوره عدم دسترسی به سامانه هوشمند سوخت، سهمیه جبرانی بنزین اعطا می شود.

بر این اساس، سهمیه جبرانی ۱۰ لیتر بنزین برای خودروهای سواری شخصی و مدل بالا، سواری و مدل بالا جانبازان و معلولان، مسافربر شخصی، آموزشگاه‌های رانندگی، آژانس و دستگاه‌های عمومی، وانت کم‌مصرف، وانت پرمصرف (دوگانه سوز و LPG) و کامیون (دوگانه‌سوز و LPG)، پنج لیتر برای موتورسیکلت، ۲۰ لیتر بنزین برای خودروهای سواری عمومی (دوگانه‌سوز و LPG)، تاکسی و تاکسی ون (دوگانه‌سوز و LPG)، خطی بین‌شهری (دوگانه‌سوز و LPG)، وانت پرمصرف و کامیون (بنزین سوز)، ۳۰ لیتر بنزین برای خوردوهای سواری عمومی (بنزین‌سوز)، تاکسی (بنزین‌سوز)، خطی بین شهری (بنزین سوز)، آمبولانس (بنزین‌سوز، دوگانه‌سوز و LPG) و ۴۰ لیتر بنزین برای اتوبوس، تاکسی ون (بنزین سوز) و مینی‌بوس (بنزین سوز) خواهد بود.

سهمیه جبرانی با قیمت ۱۵۰۰ تومان در لیتر قابل استفاده خواهد بود. این بیست و ششمین سهمیه بنزین یارانه ای کارت های سوخت است.

 

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها