|
کدخبر: 219234

مدیرعامل نیروگاه شازند عنوان کرد

عدم استفاده از سوخت مازوت در نیروگاه شازند

نیروگاه شازند از ابتدای سال جاری تاکنون برای تولید انرژی الکتریکی از سوخت مایع استفاده نکرده است. آلودگی هوای کلانشهر اراک و همجواری نیروگاه شازند با مرکز استان، نگرانی‌هایی را برای استفاده از سوخت مایع، افزایش داده است.

انرژی عدم استفاده از سوخت مازوت در نیروگاه شازند

آلودگی هوای کلانشهر اراک و همجواری نیروگاه شازند با مرکز استان، نگرانی‌هایی را برای استفاده از سوخت مایع، افزایش داده است.

مدیر عامل نیروگاه شازند خاطر نشان کرد: همانگونه که بارها تاکید شده است این شرکت تمایلی به استفاده از سوخت مایع ندارد چرا که استفاده از سوخت مایع باعث افزایش هزینه‌های نگهداری، تعمیرات و نیز خروج اضطراری زود هنگام واحدها می‌گردد.

شهرام ایرانپاک در ادامه بیان نمود: با توجه به تامین کامل سوخت گاز در سال جاری، تاکنون مطلقاً از سوخت مایع استفاده نشده است و امید است در فصول سرد سال نیز شرکت گاز هم محدویتی برای تامین سوخت این نیروگاه نداشته باشد. تا بتوانیم همچنان به ارائه خدمت به هموطنان عزیز و تامین انرژی مستمر و پایدار اقدام نماییم و مردم شریف شهرستان شازند و کلانشهر اراک نیز در این خصوص دغدغه‌ای نداشته باشند .

شهرام ایرانپاک در پایان از همه هموطنان و مصرف کنندگان گرامی تقاضا نمودند که حداکثر تلاش خود را در مصرف بهینه گاز بعمل آورند تا در طول فصل سرد سال نیز امکان تامین سوخت گاز از سوی شرکت‌های ذیربط و مسئولین امر برای این نیروگاه فراهم گردد.

 

منبع: نیروگاه حرارتی شازند
خبرنگار: فروغ کمال آبادی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها