|
کدخبر: 211662

عرضه بنزین یارانه ای در ۱۸ جایگاه تهران + جزئیات

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی از اتصال ۲۲۰ جایگاه عرضه سوخت سراسر کشور به سامانه هوشمند سوخت و امکان عرضه بنزین سهمیه‌ای در این جایگاه‌ها خبر داد.

انرژی عرضه بنزین یارانه ای در ۱۸ جایگاه تهران + جزئیات

جلیل سالاری در این باره گفت: ۳۵ تیم کارشناسی به جایگاه‌های عرضه سوخت در منطقه تهران اعزام شد و تعداد ۱۸ جایگاه عرضه سوخت هم‌اکنون در منطقه تهران بنزین سهمیه‌ای عرضه‌ می‌کنند.

وی افزود: ۳۰۰ تیم کارشناسی نیز از صبح امروز (پنجم آبان‌ماه) به جایگاه‌های سراسر کشور اعزام شده‌اند تا نسبت به فعال‌سازی جایگاه‌ها و سامانه هوشمند سوخت در جایگاه‌ها اقدام کنند و این رقم به‌سرعت افزایش خواهد یافت.

معاون وزیر نفت تأکید کرد: هم‌اکنون ۸۰ درصد جایگاه‌های سراسر کشور فعال‌اند و امکان عرضه بنزین آزاد در این جایگاه‌ها فراهم است.

سالاری افزود: امیدواریم بتوانیم تا اواسط امروز حداقل ۳۰ درصد از جایگاه‌های منطقه تهران را به سامانه هوشمند سوخت متصل و امکان عرضه بنزین سهمیه‌ای را در این جایگاه‌ها فراهم کنیم.

وی ابراز امیدواری کرد که تا پایان امروز، همین میزان پوشش در جایگاه‌های سراسر کشور اعمال شود.

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
  • ناشناس ارسالی در

    سلام
    در سنگر رشت خمام انزلی رفتی م بنزین بزنیم بنرین نیست چه کار کنیم

  • Ali ارسالی در

    میخوان بنزین ۳۰۰۰ تومنی بفروشن کارت سوخت مردم رو قطع کردن میدونید چه سودی کردن از این راه اونوقت میگن حمله سایبری بوده اره شما درست میگید قبوله

  • ناشناس ارسالی در

    این بنزین حق مردم ایرانه پس باید مجانی در اختیار عموم قرار بگیره یه نگاه به دبی و عربستان بندازید خونه و ماشینارو ببینید پدر من بنز معماری داشت عربستان سوار شتر بود قبل انقلاب الان من پراید دارم اونا سوار لندکروز و لامبورگینی این شد مملکت داری چهار تا سیاست گذار که ایران پسرفت کنه نه پیشرفت

  • رضا الماسی زاده ارسالی در

    خودتان اینقدر خسته نکنید هیچکس باور نمیک نه چون هیچگونه اعتمادی در
    کار نیست .خراب کردین خراب خراب. ...‌..‌‌‌‌

  • ناشناس ارسالی در

    ...

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها