|
کدخبر: 179887

وضعیت تامین برق در روز انتخابات چگونه بود؟

سخنگوی صنعت برق کشور گفت: هیچ مشکلی تاکنون در روند تامین برق و خاموشی طولانی مدت از صبح امروز( جمعه ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰)تاکنون گزارش نشده است.

انرژی وضعیت تامین برق در روز انتخابات چگونه بود؟

«مصطفی رجبی مشهدی» افزود: وضعیت نیروگاه‌های تامین کننده برق تاکنون خوب گزارش شده و هیچ مشکلی در این زمینه بروز نکرده است.

وی ادامه داد: همچنین در هیچ حوزه انتخابیه‌ای گزارش قطع طولانی مدت برق نداشته‌ایم و تلاش شده برق به بهترین نحو تامین شود.

سخنگوی صنعت برق خاطرنشان ساخت: با توجه به تعطیلی بسیاری از مشاغل و کارگاه های صنعتی روند مصرف برق نسبت به روز چهارشنبه گذشته که ۶۰ هزار و ۴۶۴ بود کاهش یافته است.

وی گفت: پیش بینی می شود مصرف به ۵۵ هزار کاهش یابد و براین اساس مشکلی در برق ایجاد نخواهد شد.

انتخابات ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ در یک نگاه

یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ( ۶ حوزه انتخابیه تهران، تفرش، کبودرآهنگ، گچساران، آستانه اشرفیه و میانه) و دومین میان‌دوره‌ای پنجمین مجلس خبرگان رهبری (۴ حوزه تهران، قم، خراسان رضوی و مازندران) امروز (جمعه ۲۸ خرداد) در حال برگزاری است.

این رویداد از نخستین دقایق برگزاری با استقبال و مشارکت مردم مواجه و صف طویل رای‌دهندگان در بسیاری از شعب اخذ رای تشکیل شده و همچنان ادامه دارد.

طبق اعلام ستاد انتخابات کشور شمار افراد واجد شرایط در این انتخابات ۵۹ میلیون و ۳۱۰ هزار و ۳۰۷ نفر است که از این تعداد، یک میلیون و ۳۹۲ هزار و ۱۴۸ نفر رای اولی هستند.

زمان آغاز فرایند انتخابات از ساعت ۷ صبح جمعه آغاز شده و تا ساعت ۲۴ ادامه خواهد داشت و امکان تمدید ساعت اخذ رای تا ساعت ۲ بامداد شنبه وجود دارد.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها