|
کدخبر: 154845

مراکز غیرمجاز استخراج رمز ارز چگونه شناسایی می شوند؟

مدیرعامل توانیر گفت: از سه روش برای شناسایی مراکز و استفاده‌کنندگان غیرمجاز برای استخراج رمز ارز استفاده می‌شود، به طوری که مقایسه مصرف انرژی، بازرسی‌های همکاران واطلاع رسانی و مشارکت مردم، روشهایی است که درحال‌حاضر برای شناسایی این مراکز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

انرژی مراکز غیرمجاز استخراج رمز ارز چگونه شناسایی می شوند؟

محمدحسن متولی زاده امروز در مراسم آغاز چهارمین دور اقدام فراگیر مقابله با مراکز غیرمجاز رمز ارز و تعدیل روشنایی معابر با تاکید بر حفظ آمادگی اکیپ‌های عملیاتی اظهار کرد: با توجه به اهمیت پایداری شبکه، محورهای مختلفی در هر دوره اقدام فراگیر تعریف می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت شناسایی استفاده‌کننده غیرمجاز گفت: از آنجا که این اقدام تجاوز به حقوق مردم تلقی می‌شود،  مقابله با مراکز یا افرادی که به صورت غیرمجاز از برق برای استخراج رمزارز استفاده می‌کنند، ادامه خواهد یافت.

مدیرعامل توانیر ادامه داد: تا این لحظه با برگزاری مانورها و همکاری مستمر مردم، بیش از ۵۰ هزار دستگاه شناسایی و جمع آوری شده است که با هماهنگی دستگاه‌های قضایی، اقدام مناسبی انجام شده است.

متولی زاده اظهار امیدواری کرد که فعالان این حوزه با بهره گیری از روش هایی برای مشارکت در این حوزه در نظر گرفته شده است، از راهکارهای قانونی برای استخراج رمز ارز استفاده و انشعاب برق دریافت کنند.

منبع: ايسنا

ارسال نظر