|
کدخبر: 153660

در دهه فجر صورت گرفت

بهره برداری از دو مخزن ذخیره آب در شهر ساوه

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی در مراسمی که با حضور استاندار ، فرماندار و جمعی از مسولین شهرستان برگزار گردید ، مهندس یوسف عرفانی نسب مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی طی سخنانی اظهار داشت : به منظور ذخیره مناسب آب شرب شهروندان ساوجی به ویژ ه در مواقع بحران و قطع برق ،این دو مخزن ذخیره آب ۵هزار متر مکعبی مجموعاً به حجم ۱۰هزار متر مکعب احداث و به بهره برداری رسید .

انرژی بهره برداری از دو مخزن ذخیره آب در شهر ساوه

در ایام مبارک دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی با حضور استاندار مرکزی ، دو مخزن ذخیره آب شهرستان ساوه به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی در مراسمی که با حضور استاندار ، فرماندار و جمعی از مسولین شهرستان برگزار گردید ، یوسف عرفانی نسب مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی طی سخنانی اظهار داشت : به منظور ذخیره مناسب آب شرب شهروندان ساوجی به ویژه در مواقع بحران و قطع برق ،این دو مخزن ذخیره آب۵ هزار متر مکعبی مجموعاً به حجم ۱۰ هزار متر مکعب احداث و به بهره برداری رسید .

ذخیره آب ساوه

وی ادامه داد : برای ساخت این دو مخزن مجموعا ۶۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی تنش آبی و اعتبارات شرکت آب و فاضلاب شهرستان ساوه هزینه شد.

عرفانی نسب افزود:با بهره برداری از این ۲ مخزن هم اکنون آب شرب شهر ساوه  در۱۱ مخزن ذخیره آب به حجم ۵۰متر مکعب ذخیره می شود.

آقا زاده استاندار استان مرکزی در این مراسم با اشاره به  شاخص برخورداری مردم شهرها و روستاهای استان مرکزی از آب آشامیدنی سالم در مقایسه با کشور رقم بالایی است افزود:در بخش فاضلاب نیز استان مرکزی جزء چهار یا پنج  استان برتر کشور در زمینه برخورداری شهرها  از شبکه دفع بهداشتی فاضلاب  هستند.

     وی در ادامه افزود : این خدمات مهم و ارزشمند نتیجه کار مجموعه شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی به ویژه مهندس عرفانی نسب مدیرعامل  این شرکت است که  از مدیران خوشنام و فعال استان می باشد.

استاندار استان مرکزی بر تمرکز برانجام اقدامات آبرسانی در روستاها و تامین آب در شرایط تنش آبی و همچنین بازسازی و بهسازی تاسیسات آبرسانی به ویژه شهرستان ساوه تاکید کرد.

 

منبع: آب و فاضلاب استان مرکزی
خبرنگار: فروغ کمال آبادی

ارسال نظر