|
کدخبر: 141840

وزیر نیرو استیضاح می‌شود؟

بابایی کارنامی، نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس گفت: مجمع نمایندگان استان استیضاح وزیر نیرو را امضاء و ارسال کردند.

انرژی وزیر نیرو استیضاح می‌شود؟

علی بابایی کارنامی با اشاره به اینکه مجمع نمایندگان استان مازندران استیضاح وزیر نیرو را امضاء کردند، افزود: همه نمایندگان استان به دلیل عدم برنامه‌ریزی لازم برای استفاده از منابع آبی استان خواهان استیضاح وزیر نیرو شدند.

وی ادامه داد: ظرفیت منابع آبی استان بیش از ۲۵۵ میلیون مترمکعب است و این میزان منابع آبی نه تنها استان را پوشش می‌دهد بلکه با بهره گیری از ظرفیت‌ها می‌توان آن را به درستی مدیریت کرد.

عضو خانه ملت با اشاره به مطالعه ساخت ۱۰ سد در استان یادآور شد: شان مردم مازندران بیش از این است وبسیاری از سدهای استان نظیر آیت الله صالحانی، گلورد و غیره با گذشت سال‌ها همچنان نیمه کاره است.

بابایی کارنامی با عنوان این مدیریت منابع آبی شرق و غرب استان از جمله دغدغه‌ها به شمار می‌رود، یادآور شد: در حوزه آب و فاضلاب نیز عقب ماندگی وجود دارد و جزو بدترین استان‌های کشور از نظر توجه به فاضلاب و پسماند هستیم.

وی تصریح کرد: مازندران مورد تهدید جدی پساب‌ها و بیماری‌های گوارشی ناشی از عدم مدیریت و فاضلاب است و در زمینه آب شرب نیز اقدامات موثر و مثبتی انجام ندادیم و وزارت نیرو باید کار جهادی و انقلابی را در سطح ملی انجام دهد.

منبع: بازار

ارسال نظر