|
کدخبر: 99967

سهامی که بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت در بورس داشتند؟ (۳۱ اردیبهشت ۹۹)

سهامداران شرکت‌های لیزینگ ایران، داده گستر عصر نوین و پارس مینو در بورس و معامله‌گران شرکت‌های شرکت‌های گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی، آتیه داده پرداز و پالایش نفت لاوان در فرابورس بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

اقتصاد سهامی که بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت در بورس داشتند؟ (۳۱ اردیبهشت ۹۹)

شاخص بورس در جریان معاملات امروز (چهارشنبه) بازار سرمایه با افت ۱۶هزار و ۲۹۱واحدی در ارتفاع ۹۸۵هزار و به کار خود پایان داد و تعداد ۸ میلیارد و ۶۴۴میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش ۱۰هزار و ۱۷۰میلیارد تومان در یک میلیون و ۲۷۹هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های پلی پروپیلن جم، واسپاری ملت و قند اصفهان امروز بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار و در مقابل سهامداران شرکت‌های لیزینگ ایران، داده گستر عصر نوین و پارس مینو نیز بیشترین افت را در سبد سهام خود داشتند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۲ میلیارد و ۴۹۵میلیون ورقه به‌ارزش ۳هزار و ۶۸۸میلیارد تومان در ۶۱۷هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۱۸۲واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۱هزار و ۱۰۸واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های سرمایه‌گذاری توسعه گوهران امید، داروسازی سبحان انکولوژی و هتل پارسیان کوثر اصفهان افزایش قیمت را داشتند و در مقابل انواع اوراق تسهیلات مسکن به همراه شرکت‌های گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی، آتیه داده پرداز و پالایش نفت لاوان هم بیشترین افت قیمت را شاهد بودند.

 

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها