|
کدخبر: 99261

قیمت بیت کوین همچنان در اوج

در این تحلیل می‌بینیم نرخ بیت کوین خیلی قوی خودش را بالاتر از ۹۲۰۰ دلار نگه داشته است، این تقویتی برای روند صعودی است.

اقتصاد قیمت بیت کوین همچنان در اوج

بیت کوین در بالاترین سطح حمایت ۹۲۰۰ و ۹۰۰۰ دلار تجارت خوبی دارد. بیت کوین در حال افزایش است و در صورت وجود شکست بالاتر از ۹۵۵۰ دلار، می‌تواند حرکت صعودی داشته باشد.

در هفته گذشته، بیت کوین بالاتر از سطح مقاومت ۹۸۰۰ دلار افزایش یافت. نرخ BTC نزدیک به مقاومت ۱۰۰۰۰ دلاری معامله شد و بالاتر از میانگین متحرک ۱۰۰ ساده قرار گرفت.

با این حال، گاوها نتوانستند قدرت بالای ۹۹۵۰ دلار و ۱۰۰۰۰ دلار را به‌دست آورند. قله نزدیک ۹۹۵۰ دلار تشکیل شد و اصلاح نزولی شروع شد، و به زیر سطح حمایت ۹۸۰۰ دلار و ۹۵۵۰ دلار رسید.

این نزولی به حدی بود که نرخ پایین تر از سطح ۲۳.۶٪ فیبوناچی اصلاحی از حرکت صعودی از ۷۹۵۴ دلار به ۹۹۵۰ دلار رسید. بیت کوین حتی زیر سطح حمایت ۹۴۰۰ دلاری هم معامله شد، اما منطقه ۹۲۰۰ دلار به عنوان یک حمایت قوی عمل کرد.

به نظر می‌رسد منطقه ۹۲۰۰ دلار و میانگین متحرک ۱۰۰ ساده از نزول بیشتر محافظت می‌کنند. همچنین در نمودار ۴ ساعته یک خط روند صعودی کلیدی با حمایت نزدیک به ۹۴۰۰ دلار تشکیل شده است.

این ارز در حال افزایش است و معاملات بالاتر از سطح ۹۴۰۰ دلار است. اکنون در حال لمس سطح مقاومت ۹۵۵۰ و ۹۶۰۰ دلار است. شکست موفقیت آمیز بالاتر از سطح ۹۶۰۰ دلار می‌تواند درها را برای افزایش تازه باز کند.

مقاومت اصلی در نزدیکی سطح ۹۸۰۰ دلار است که بالاتر از آن احتمالاً نرخ دوباره به سطح مقاومت ۹۹۵۰ و ۱۰۰۰۰ دلار خواهد رسید. هر سود دیگری می‌تواند سرعت حرکت را به سمت ۱۰۵۰۰ دلار افزایش دهد.

 

منبع: میهن سیگنال

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها