|
کدخبر: 97687

قیمت جدید بیت‌کوین (۹۹/۰۲/۱۶)

در این تحلیل می‌بینیم بیت کوین در یک منطقه بحرانی مهم این است، ۹۰۰۰ دلار مهم‌ترین سطح برای گاوها است.

گسترش‌نیوز: بیت کوین در تلاش است تا افزایش جدید بالاتر از ۹۰۰۰ دلار را آغاز کند. نرخ BTC می‌تواند بالاتر از ۹۰۰۰ دلار باشد یا سقوط دیگری را به سمت ۸۴۰۰ دلار شروع کند.

نکات برجسته تحلیل بیت کوین

بیت کوین در نزدیکی سطح ۹۰۰۰ دلار و ۹۰۲۰ دلار با مقاومت عمده‌ای روبه‌رو است.

نرخ بالای میانگین متحرک ۱۰۰ ساده ساعتی معامله می‌شود، اما در حال تلاش برای جابه‌جایی است.

یک خط روند نزولی مهم با مقاومت نزدیک به ۸۹۴۵ دلار در نمودار ساعتی تشکیل شده است.

این ارز می‌تواند یک صعود قوی بالای ۹۰۰۰ دلار را آغاز کند یا ممکن است به ۸۰۰۰ دلار برسد.

نقطه شکست

دیروز، بیت کوین نتوانست بالاتر از سطح ۹۰۰۰ دلار بماند و روند نزولی خود را از سر گرفت. نرخ BTC زیر حمایت ۸۸۰۰ دلاری معامله شد و منطقه حمایت ۸۵۸۰ دلار را لمس کرد، جایی که گاوها موضع جدی گرفتند.

حداقل نرخ هفته جدید نزدیک به ۸۵۳۳ دلار تشکیل شده است و نرخ اخیراً افزایش جدیدی را آغاز کرده است. شکست بالاتر از سطح مقاومت ۸۸۰۰ دلاری و میانگین متحرک ۱۰۰ ساعته رخ داده است.

قیمت بیت کوین از سطح نزولی ۵۰٪ فیوناچی از ۹۲۰۹ دلار به ۸۵۳۳ دلار صعود کرد. با این حال، این نرخ در نزدیکی سطح ۸۹۵۰ دلار و ۹۰۰۰ دلار با مقاومت شدید روبه‌رو است.

همچنین در نمودار ساعتی یک خط روند نزولی مهم وجود دارد که با مقاومت در ۸۹۴۵ دلار تشکیل می‌شود. به نظر می‌رسد که این ارز در تلاش برای شکستن سطح ۶۱.۸٪ فیبوناچی است.

اندیکاتورهای تکنیکال در تحلیل بیت کوین

مقاومت اصلی نزدیک به منطقه ۹۰۰۰ دلاری است. بنابراین، BTC باید خط روند، ۸۹۵۰ دلار و مقاومت ۹۰۰۰ دلار را بشکند تا در آینده یک صعود قدرتمند را آغاز کند. مقاومت اصلی در نزدیکی سطح ۹۲۰۰ دلار است، و در پی آن مقاومت هفتگی ۹۵۰۰ دلار است.

روند نزولی

اگر نرخ بیت کوین نتواند بالای مقاومت ۹۰۰۰ دلار و خط روند ادامه یابد، احتمال کاهش جدید وجود دارد. حمایت اولیه نزدیک به ۸۰۰۰ دلار و سطح ۱۰۰ SMA ساعته است.

بسته شدن نرخ زیرSMA ۱۰۰ ساعته ممکن است کاهش بزرگی را به سمت سطح حمایت ۸۵۸۰ و ۸۵۴۰ دلار آغاز کند. این نرخ حتی می‌تواند قبل از شروع حرکت صعودی تازه، به سمت منطقه حمایت ۸۴۰۰ دلار کاهش یابد.

منبع: میهن سیگنال

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها