|
کدخبر: 97502

قیمت جدید بیت‌کوین (۹۹/۰۲/۱۵)

جان گرفتن دوباره نفت و بازگشایی بازارهای مالی بزرگ دنیا منجر به بازگشت سرمایه‌ها به بازار ارزهای دیجیتال شد اما با وجود تمام اقدامات صورت گرفته بیت کوین از ورود به کانال جدید بازماند.

گسترش‌نیوز: با اقدامات اخیر فدرال رزرو امریکا نفت وست تگزاس پس از آن که تا منفی ۳۷ دلار پایین آمد طی چند روز گذشته به نرخ ۱۹.۷ دلار رسید در این بین نرخ نفت برنت نیز روی ۲۶ تا ۲۷ دلار ثابت ماند.

صعود نرخ بیت کوین در اوایل این هفته تا مرز ۹ هزار دلار امیدها را برای رسیدن بیت کوین به نرخ خود در اوایل سال ۲۰۲۰ تقویت کرد اما سقوط دوباره نرخ نفت و رسیدن نفت برنت به نرخ بشکه‌ای ۲۵ دلار و رسیدن نفت وست تگزاس به بشکه‌ای ۱۸ دلار مانع صعود بیت کوین شد به گونه‌ای که امروز این ارز دیجیتال با کاهش ۱۵۰ دلاری نرخ نسبت به اول هفته به نرخ ۸ هزار و ۶۹۱ دلار رسیده است.

در خصوص سایر ارزهای دیجیتال نیز وضعیت به همین منوال است و اتریوم که با آغاز شیوع کرونا تا سقوط نرخ نفت توانسته بود در کانال ۱۷۰ دلاری بماند طی یک هفته اخیر افزایش نرخ ۴۳ دلاری داشته است و نرخ آن در اوایل هفته به ۲۱۳ دلار رسید اما این افزایش نرخ تداوم نیافت و این ارز دیجیتال امروز با کاهش ۱۵ دلاری به نرخ ۱۹۸ دلار رسیده است.

لایت کوین نیز طی یک هفته اخیر روند صعودی را طی کرده است و این ارز دیجیتال که با سقوط نرخ نفت به ۴۰ دلار رسیده بود در اوایل هفته با افزایش نرخ ۷ دلاری مواجه شده و نرخ آن به ۴۷ دلار رسید اما کاهش نرخ این ارز دیجیتال نسبت به سایر رقبایش کم تر بوده و لایت کوین امروز به نرخ ۴۶.۷ دلار رسیده است.

در این بین پیش‌بینی‌ها مبنی بر آن است که نرخ بیت کوین تا پایان سال ۲۰۲۰ به ۲۰ تا ۴۰ هزار دلار خواهد رسید و مدیرعامل بیت مکس در این خصوص می‌گوید: تداوم روند افزایشی نرخ بیت کوین تا پایان امسال صد در صد است.

منبع: هارپی نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها