|
کدخبر: 95011

بررسی تفریغ بودجه ٩٧ و ارز ۴٢٠٠ تومانی

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه امروز این کمیسیون با رئیس و دادستان دیوان محاسبات گفت که کمیسیون برنامه و بودجه برای نهایی کردن گزارش تفریغ بودجه ۹۷ جلساتی را با دستگاه‌های اجرایی برگزار خواهد کرد.

گسترش‌نیوز: محمد خدابخشی اظهار کرد: جلسه سه‌شنبه (۲ اردیبهشت) کمیسیون برنامه و بودجه با حضور آقایان عادل آذر و فیاض شجاعی رئیس و دادستان دیوان محاسبات درباره گزارش تفریغ بودجه برگزار شد و آنها توضیحاتی را در این‌باره به کمیسیون ارائه کردند، خصوصاً در باره ارز ۴۲۰۰ تومانی که اخیراً هم در رسانه‌ها و افکار عمومی مطرح شده بود.

وی افزود: بر اساس تصمیم کمیسیون برنامه و بودجه این کمیسیون در روزهای آتی گزارش تفریغ بودجه ۹۷ را بررسی خواهد کرد و در این راستا جلساتی را با دستگاه‌های اجرایی از جمله سازمان برنامه و بودجه و بانک مرکزی برگزار خواهد کرد تا عدد و رقم هایی که محل اختلاف است مورد رسیدگی قرار گیرد.

خدابخشی در پایان خاطرنشان کرد: البته ما طبق آیین‌نامه از زمان ارائه گزارش تفریغ بودجه، دو ماه فرصت داریم ولی امیدواریم در مدت فعالیت مجلس دهم گزارش کمیسیون برنامه و بودجه در این‌باره نهایی و برای قرائت به صحن علنی مجلس ارائه شود.

منبع: ایسنا

ارسال نظر