|
کدخبر: 327555

رونمایی از گوشی جدید سامسونگ / قیمت گلکسی F۵۵ لو رفت!

تنها یک هفته تا رونمایی رسمی گوشی جدید سامسونگ باقی مانده است و در حال حاضر قیمت آن نیز منتشر شده است. برای آشنایی با قیمت گلکسی F55، با ما همراه شوید.

اقتصاد رونمایی از گوشی جدید سامسونگ / قیمت گلکسی F۵۵ لو رفت!

سامسونگ قرار بوده در تاریخ ۱۷ می، در کشور هند رونمایی از گوشی گلکسی F۵۵ کند. اما چند روز پیش، اعلام کرده است که زمان عرضه آن به تعویق افتاده و به تاریخ ۲۷ می موکول شده است. با این حال، برخی از مشخصات کلیدی این گوشی را با مخاطبان به اشتراک گذاشته تا همه با دستگاه جدیدی که در راه است آشنا شوند. در حال حاضر، قیمت این گوشی نیز به بیرون درز کرده است و در ادامه آن را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

به گفته افشاگری به نام Abhishek Yadav، قیمت Galaxy F۵۵ در هند از ۲۶۹۹۹ روپیه برای نسخه ۸/ ۱۲۸ گیگابایتی شروع می‌شود. دو نسخه دیگر از این گوشی با ۸ گیگابایت رم/ ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۱۲ گیگابایت رم/ ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی نیز در دسترس خواهد بود که قیمت آنها به شرح زیر است:

این منبع اطلاعاتی اشاره‌هایی به مشخصات دقیق گلکسی اف ۵۵ هم داشته است.

موبایل-گلکسی

مشخصات گلکسی F۵۵

گلکسی F۵۵ دارای یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی Super AMOLED با رزولوشن فول‌اچ‌دی پلاس، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیت خواهد بود. این گوشی به تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۱ کوالکام مجهز خواهد شد و با رابط کاربری One UI ۶.۱ مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۱۴ کار خواهد کرد. سامسونگ برای این گوشی قول چهار به‌روزرسانی اصلی سیستم عامل و پنج سال به‌روزرسانی امنیتی را داده است.

در جلوی این گوشی، یک دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی با قابلیت فیلمبرداری ۴K با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه و در پشت، یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزش‌گیر OIS و قابلیت فیلمبرداری ۴K با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه، یک دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی وجود خواهد داشت.

منبع تغذیه این دستگاه یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع ۴۵ واتی خواهد بود. از قابلیت‌های اتصالی این گوشی می‌توان به پشتیبانی از GPS، شبکه اتصالی ۵G، وای‌فای ۶، بلوتوث ۵.۲، NFC و پورت USB تایپ C اشاره کرد. گلکسی F۵۵ از مشخصات قابل توجه دیگری مانند گواهی IP۶۷ برای مقاومت در برابر آب و گردوغبار، بلندگوهای استریو و پشتی چرم مصنوعی برخوردار خواهد بود.

منبع: تکراتو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها