|
کدخبر: 326296

با بودجه ۸ میلیون تومان این موبایل ها را بخرید

اگر برنامه دارید با بودجه‌ای حدود ۸ میلیون تومانی یک گوشی خریداری کنید، ما را همراهی کنید. در این مقاله، قصد داریم بهترین گوشی‌های در دسترس با قیمت تا ۸ میلیون تومان در بازار ایران را معرفی کنیم.

اقتصاد با بودجه ۸ میلیون تومان این موبایل ها را بخرید

در حال حاضر در بازار موبایل، انواع مختلفی با مشخصات و سطوح قیمتی متنوع برای طرفداران موجود است. برای خرید یک گوشی هوشمند مناسب و با صرفه، کاربران باید دقت زیادی را به خرج دهند، زیرا هر سال تلفن‌های همراه نسبت به نسل قبلی خود پیشرفت می‌کنند.

در این شرایط، ما مجبوریم بین هزاران طرح و مدل با امکانات متفاوت، تلفن همراه خود را انتخاب کنیم. حالا سوال این است که به نظر شما، بهترین گوشی مناسب برای نیازها و سلیقه شما کدام است؟

اگر شما هم به دنبال بهترین گوشی تا ۸ میلیون تومان در بازار ایران هستید، این نوشتار به شما کمک می‌کند تا بهترین انتخاب را از میان گوشی‌هایی با قیمت ۸ میلیون تومان داشته باشید. در ادامه با ما همراه باشید.

یکی از بزرگترین معضل‌های کاربران برای خرید گوشی، قیمت آن است. بیشتر کاربران تمایلی به اختصاص بودجه‌ای کلان برای خرید گوشی ندارند و برخی هم پیرو مد و رونمایی‌های جدید هستند و هر روز یک گوشی جدید می‌خرند.

از آنجایی که تنوع گوشی‌های موبایل در رنج قیمت ۸ میلیون تومان بسیار بالاست و شما باید بین برند‌های بزرگی مانند سامسونگ، شیائومی، آنر، نوکیا و هوآوی گوشی هوشمند خود را انتخاب و خریداری نمایید. ما این جستار را در اختیار شما قرار دادیم تا لیستی از راهنمای خرید گوشی تا ۸ میلیون تومان مشاهده کنید.

در این نوشتار تمام تلاش خود را کرده ایم تا لیست کاملی از گوشی های مقرون به صرفه با امکانات قابل توجه را بیاوریم تا بتوانید آن‌ها را با یکدیگر مقایسه کنید و بهترین انتخاب را انجام دهید. در ادامه با تکراتو همراه باشید.

گلکسی M۱۳

    نمایشگر: ۶.۶ اینچ از نوع PLS IPS LCD با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۰۴۰ پیکسل، ۶۰ هرتز

    پردازنده: Samsung Exynos ۸۵۰

    رم: ۴ گیگابایت

    حافظه داخلی: ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت (پشتیبانی از درگاه اختصاصی حافظه)

    دوربین: ۵۰+۵+۲ مگاپیکسل/ دوربین سلفی: ۸ مگاپیکسل

    باتری: ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت

گلکسی M۱۳ یکی دیگر از بهترین گوشی تا ۸ میلیون تومان در بازار ایران بوده که از نمایشگر ۶.۶ اینچی LCD با رزولوشن ۲۴۰۸×۱۰۸۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۶۰ هرتزی برخوردار است.

این گوشی ۸ میلیونی به تراشه اگزینوس ۸۵۰، پردازنده گرافیکی Mali-G۵۲ و رم ۴ گیگابایتی مجهز شده و در نسخه‌های حافظه ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی به فروش می‌رسد. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به اندروید ۱۲ و رابط کاربری One UI Core ۴.۱ اشاره کرد.

همانطور که می‌دانید این روز‌ها دوربین مهم‌ترین ویژگی یک گوشی به حساب می‌آید. اگر به دنبال یک محصول با دوربین متوسط هستید، گلکسی M۱۳ بهترین انتخاب برای شماست. این گوشی ۸ میلیونی شامل لنزهای ۵۰ مگاپیکسلی واید، ۵ مگاپیکسلی اولتراواید و ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق است. در پنل جلویی این محصول شاید یک ناچ قطره‌ای هستید که یک دوربین ۸ مگاپیکسلی بوده که برای عکاسی سلفی کاربرد دارد.

گلکسی A۲۴

    نمایشگر: ۶.۵ اینچ از نوع Super AMOLED با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل، ۹۰ هرتز

    پردازنده: MediaTek MT۸۷۸۱ Helio G۹۹

    رم: ۴، ۶ و ۸ گیگابایت

    حافظه داخلی:  ۱۲۸ گیگابایت

    دوربین: ۵۰+۵+۲ مگاپیکسل/ دوربین سلفی: ۱۳ مگاپیکسل

    باتری: ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت

از آنجایی که این محصول از تراشه Mediatek MT۸۷۸۱ Helio G۹۹ برخوردار است و عملکرد فوق العاده‌ای دارد در لیست بهترین گوشی تا ۸ میلیون تومان در بازار ایران قرار گرفته است. از آنجایی گلکسی A۲۴ از تراشه G۹۹ استفاده‌ کرده حتی برای گیم هم مناسب است. اگر از آن دست افرادی هستید که به گیم علاقمند هستید می‌توانید این محصول را در لیست خرید خود بگذارید.

از دیگر ویژگی‌های گلکسی A۲۴ می‌توان به نمایشگر ۶.۵ اینچی سوپر امولد و تراکم پیکسلی ۳۹۶ پیکسل اشاره کرد. galaxy A۲۴ با ابعادی برابر ۸.۳ × ۷۷.۶ × ۱۶۲.۱ میلی‌متر و وزنی حدود ۱۹۵ گرم وارد بازار شده و می‌توان این ادعا را داشت که در زمان استفاده طولانی مدت با گوشی A۲۴ ، به‌هیچ‌عنوان دست خسته نمی‌شود.

این محصول از ماژول چهارگانه برخوردار اسن که شامل لنز اصلی از نوع واید و ۵۰ مگاپیکسلی، لنز اولتراواید ۵ مگاپیکسلی، لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی و دوربین سلف ۱۳ مگاپیکسلی است به همین علت می‌توان این محصول را دذر لیست راهنمای خرید گوشی تا ۸ میلیون تومان قرار داد.

سامسونگ گلکسی A۱۵

بهترین گوشی تا ۸ میلیون تومان در بازار ایران

    نمایشگر: ۶.۵ اینچ از نوع Super AMOLED با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل، ۹۰ هرتز

    پردازنده: MediaTek Helio G۹۹

    رم: ۴،۶،۸ گیگابایت

    حافظه داخلی: ۲۵۶ و ۱۲۸ گیگابایت (پشتیبانی از درگاه اختصاصی حافظه)

    دوربین: ۵۰+۵+۲ مگاپیکسل/ دوربین سلفی: ۱۳ مگاپیکسل

    باتری: ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت

سامسونگ گلکسی A۱۵ یکی دیگر از بهترین گوشی تا ۸ میلیون تومان بوده که از یک نمایشگر ۶.۵ اینچی از نوع سوپرآمولد با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ برخوردار است که تراکم پیکسلی ۳۹۶ بر هر اینچ و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی را ارائه می‌کند.

قلب تپنده سامسونگ گلکسی A۱۵ پردازنده MediaTek Helio G۹۹ بوده که امتحان خود را پس داده و حتی با تنظیم کردن گرافیک بازی‌ها روی Medium، ازپس اجرای گیم‌های سنگین نیز تا حد زیادی برمی‌آید.

A۱۵ که به عنوان بهترین گوشی سامسونگ تا ۸ میلیون نیز شناخته می‌شود، در نسخه‌هایی با ۴، ۶ و ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه شده و درگاه کارت حافظه جانبی نیز دارد.

از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به دوربین آن اشاره کرد که شاما سه لنز واید ۵۰ مگاپیکسلی، اولتراواید ۵ مگاپیکسلی و ماکرو ۲ مگاپیکسلی است. به طور کلی بیشتر می‌توانید روی سنسور اصلی حساب باز کنید و نباید انتظار چندانی از لنزهای فرعی داشته باشید. سنسور سلفی نیز ۱۳ مگاپیکسلی بوده و برای گرفتن عکس سلفی و تهیه محتوای ویدئویی مناسب است. بدون شک سامسونگ گلکسی A۱۵  را می‌توان محبوب‌ترین گوشی ۸ میلیونی سامسونگ دانست.

گلکسی M۱۴

بهترین گوشی تا ۸ میلیون تومان در بازار ایران

    نمایشگر: ۶.۶ اینچ از نوع PLS LCD با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۸ پیکسل و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز

    پردازنده: سامسونگ اگزینوس ۱۳۳۰

    رم: ۴ یا ۶ گیگابایت

    حافظه داخلی: ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت

    دوربین: سه‌گانه ۵۰+۲+۲/ سلفی ۱۳ مگاپیکسل

    باتری: ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت / سرعت شارژ ۱۵ وات

گلکسی M۱۴ نیز از جمله بهترین گوشی تا ۸ میلیون تومان در بازار ایران بوده که از پردازنده ۵ نانومتری اگزینوس ۱۳۳۰ برخوردار است. وجود این تراشه در دل گلکسی M۱۴، آن را در زمره بهترین گوشی های پایین رده برای گیم تبدیل کرده است.

از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به یک نمایشگر ۶.۶ اینچی از نوع PLS LCD  با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۸ اشاره کرد که از تراکم پیکسلی ۴۰۰ پیکسل بر هر اینچ و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی برخوردار است.

این محصول در پنل پشتی خود از یک ماژول دوربین سه‌گانه شامل لنز واید ۵۰ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار و دو لنز ماکرو و عمق سنج دو مگاپیکسلی برخوردار است. دوربین سلفی هم یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی است.

باتری بزرگ ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۵ واتی، پشتیبانی از ۵G، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و حسگر اثرانگشت جانبی از دیگر ویژگی‌های این گوشی ارزانقیمت سامسونگ است.

منبع: تکراتو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها