|
کدخبر: 327521

بازار خودرو از پا افتاد / ریزش سنگین ادامه دارد

قیمت خودرو امروز، شنبه ۵ خرداد ۱۴۰۳، بدون تغییر نسبت به روزهای گذشته باقی مانده است. این ثبات قیمتی به دلیل تعطیلات روزهای اخیر بازار خودرو گزارش شده است.

اقتصاد بازار خودرو از پا افتاد / ریزش سنگین ادامه دارد

در حال حاضر، قیمت‌های تمامی محصولات داخلی و مونتاژی بدون تغییر نسبت به هفته گذشته باقی مانده‌اند. این موضوع در پی سانحه سقوط بالگرد حامل رئیس دولت سیزدهم رخ داده است که طی چند روز اخیر باعث تعطیلی بازار خودرو شد. تا ظهر امروز نیز تغییری در قیمت‌ها مشاهده نشده است.

همچنین نرخ ارز به عنوان مهم‌ترین عامل تأثیرگذار بر بازار خودرو، در این مدت تأثیر چندانی بر این بازار نگذاشته و قیمت‌ها از هفته گذشته بدون تغییر باقی مانده‌اند.

با توجه به قیمت‌های وب‌سایت ایران‌جیب، بازار خودرو های داخلی و مونتاژی ثابت گزارش می‌شود.

قیمت خودرو‌های داخلی

قیمت تمامی محصولات داخلی از هفته گذشته تا ظهر امروز نوسانی پیدا نکرده‌اند.

سورن پلاس (فول) و سورن پلاس دوگانه سوز از محصولات خوب ایران خودرو، هر کدام به ترتیب به قیمت ۷۱۲ میلیون تومان و ۷۶۵ میلیون تومان بدون تغییر نسبت به هفته گذشته در بازار خرید و فروش می‌شود.

دنا پلاس توربو اتوماتیک (آپشنال) از دیگر محصولات لوکس این شرکت، به قیمت یک میلیارد و ۴۳ میلیون تومان در ثبات کامل معامله می‌شود.

پژو پارس TU5 از محصولات ‍‍پرطرفدار و شتابدار شرکت ایران خودرو، بدون هیچ تغییری به قیمت ۸۳۱ میلیون تومان در بازار میتوان خرید کرد.

شاهین G (سانروف) و شاهین اتوماتیک G از محصولات لوکس شرکت سایپا، هر کدام به قیمت ۷۱۵ میلیون تومان و ۸۲۰ میلیون تومان نسبت به روز‌های گذشته بدون تغییر، قیمت گذاری شد.

خودرو-داخلی

قیمت خودرو‌های مونتاژی

قیمت تمامی محصولات مونتاژی همانند محصولات داخلی از هفته گذشته تا صبح امروز ثابت مانده است.

آریزو 6 پرو و تیگو۷ پرو پرمیوم از دسته محصولات مونتاژی شرکت مدیران خودرو، هر کدام به ترتیب با قیمت یک میلیارد و ۵۷۰ ملیلون تومان و ۲ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان بدون تغییر قیمت در بازار خرید و فروش می‌شوند.

جک S5 از محصول برتر شرکت کرمان موتور، نسبت به روز‍های گذشته با قیمت ثابت یک میلیارد و ۶۳۰ میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شد.

دیگنیتی پرستیژ و فیدلیتی (۷ نفره) از دیگر محصولات مونتاژی شرکت بهمن موتور، هر کدام به قیمت ۲ میلیارد و ۲۴۰ میلیون تومان و یک میلیارد و ۸۸۵ میلیون تومان نسبت به هفته گذشته در ثبات کامل گزارش می‌شوند.

جدول-قیمت

 

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها