|
کدخبر: 327394

چالش عجیب برای خریداران شیبا / تلاش خرس ها برای قیمت گذاری کاردانو نتیجه داد؟

با صعود دوباره بازار، اکنون معامله‌گران به برخی از ارزهای دیجیتال از جمله کاردانو، آوالانچ و شیبا توجه بیشتری دارند. تحلیل‌های مختلف وجود دارد که تأیید ETFهای اتریوم می‌تواند به عنوان آغازی برای فصل آلت‌ها محسوب شود.

اقتصاد چالش عجیب برای خریداران شیبا / تلاش خرس ها برای قیمت گذاری کاردانو نتیجه داد؟

در این گزارش تصمیم داریم تا تحلیل تکنیکال کاردانو، آوالانچ و شیبا را بررسی کنیم.

تحلیل تکنیکال کاردانو

قیمت کاردانو در تاریخ ۲۰ می (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) از میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه خود در حوالی ۰.۴۹ دلار عبور کرد، با این حال نتوانست از پس مقاومت ۰.۵۲ دلاری بر بیاید.

تحلیل-تکنیکال-۱

در حال حاضر خرس‌ها در تلاشند تا قیمت کاردانو را به زیر میانگین‌های متحرک بکشانند، با این حال، احتمالا فشار خرید از این نقشه جلوگیری خواهد کرد. در صورتی که قیمت دوباره از حوالی میانگین‌های متحرک افزایش یابد، خریداران در ابتدا به سراغ مقاومت ۰.۵۲ دلاری خواهند رفت. اگر این مقاومت شکسته شود رالی کاردانو می‌تواند تا ۰.۵۷ دلار ادامه پیدا کند.

در سمت مقابل، اگر قیمت به زیر میانگین‌های متحرک سقوط کند، می‌توان انتظار داشت ریزش تا خط حمایت رسم شده در نمودار ادامه پیدا کند.

تحلیل تکنکیال آوالانچ

قیمت آوالانچ سه روز پیش از حوالی میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۳۶.۶۲ دلار) افزایش یافت و روز بعد مقاومت ۴۰ دلاری را به سمت بالا شکست.

تحلیل-تکنیکال-۲

در حال حاضر میانگین‌های متحرک آوالانچ در آستانه ثبت یک تقاطع صعودی هستند، علاوه بر این، قرار گرفتن شاخص RSI در محدوده مثبت نشان می‌دهد فعلا خریداران بر بازار سوار هستند. بنابراین، می‌توان انتظار داشت قیمت آوالانچ تا مقاومت ۵۰ دلاری افزایش یابد. در این سطح احتمالا شاهد فشار فروش خرس‌ها خواهیم بود.

سقوط قیمت به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه و باقی ماندن در آن سطوح می‌تواند به لیکویید شدن پوزیشن‌های لانگ معامله‌گران منجر شود، اتفاقی که قیمت آوالانچ را می‌تواند تا حمایت ۲۹ دلاری کاهش دهد.

تحلیل تکنیکال شیبا اینو

قیمت شیبا در تاریخ ۲۰ می از خط مقاومت الگوی مثلثی متقارن فراتر رفت اما خریداران در تداوم روند صعودی با چالش مواجه شده‌اند.

تحلیل-تکنیکال-۳

در حال حاضر فروشندگان به دنبال آن هستند تا قیمت را به داخل الگوی مثلثی برگردانند، اگر موفق شوند، احتمالا شیبا مدت بیشتری را در داخل این الگو نوسان خواهد کرد. در سمت مقابل، خرید در کف معامله‌گران می‌تواند قیمت شیبا را از سطوح فعلی افزایش دهد و به بالای ۰.۰۰۰۰۲۷ دلار برساند. در این سناریو احتمال تداوم رالی صعودی تا ۰.۰۰۰۰۳۰ دلار وجود خواهد داشت.

منبع: میهن بلاکچین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها