|
کدخبر: 256323

تنها راه نجات کاردانو در بازار ارزهای دیجیتال

کاردانو برای نجات خود از وصعیت فعلی تنها یک راه پیش رو دارد و آن، بازگشت به قیمت ۱ دلار به عنوان سطح قیمتی حیاتی برای این ارز دیجیتال است.

علیرغم پیش بینی های ماه های گذشته برای صعودی شدن قیمت کاردانو، این ارز طی هفته های اخیر عملکرد خوبی از خود نشان نداده و بسیاری از سرمایه گذاران خود را مایوس کرده است. پیش بینی قیمت کاردانو اما به توانایی گاوها برای بازپس گیری سطح روانی قیمت ۱ دلار بستگی دارد.

اگرچه کاردانو چند هفته پیش از خط روند نزولی خارج شد، اما نتوانست شتاب زیادی برای ادامه افزایش قیمت خود به دست آورد. در نتیجه، توکن ADA با رد گسترده مقاومت ۱.۲۰ دلار مواجه شد.

تقریباً دو هفته از کاهش قیمت به زیر ۱ دلار می گذرد و هنوز هیچ نشانه ای از بهبود وضعیت کاردانو وجود ندارد. ممکن است قیمت از سطح ۰.۷۸ دلار حمایت شود. هرگونه بسته شدن قیمت روزانه کمتر از این سطح می تواند باعث سقوط آزاد قیمت توکن ADA شود و باید به یاد داشته باشیم که حمایت اصلی بعدی در ۰.۳۲ دلار است.

پیش بینی قیمت کاردانو

تجزیه و تحلیل فنی نمودار قیمت ارز کاردانو نشان می دهد که توکن ADA در روز پنجشنبه به پایین ترین سطح قیمت خود یعنی ۰.۸۷۴ دلار سقوط کرد. با این حال، مقداری حمایت از سطح اصلاحی ۰.۷۸۶ Fib در ۰.۸۸ دلار ایجاد شد و اکنون در نقطه ۰.۹۱ دلار معامله می شود.

با این وجود، هنوز قیمت کاردانو ۷۰.۴ درصد از بالاترین قیمت تاریخ خود در سپتامبر ۲۰۲۱ یعنی ۳.۰۹ دلار پایین تر است. بنابراین، قیمت باید به زودی ۱ دلار را پس بگیرد، در غیر این صورت ممکن است اوضاع برای گاوها بسیار سخت شود.

همانطور که گفته شد، سطح ۰.۷۷ دلار می تواند به عنوان نقطه حمایت اصلی و بسیار مهم عمل کند. چراکه حمایت اصلی بعدی در منطقه ۰.۳۰-۰.۳۳ دلار قرار دارد. بنابراین، گاوهای ADA باید با نگه داشتن این سطح بحرانی، از سقوط قیمت به حمالیت های ذکر شده جلوگیری کنند. برای هر پیش‌بینی مربوط به صعودی شدن روند قیمت کاردانو، کندل هفتگی باید بالای سطح ۱.۲۰ دلار برسد. تا آن زمان، صبر می تواند بهترین استراتژی معاملاتی باشد.

منبع: بازار

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها