|
کدخبر: 326368

اختصاصی گسترش نیوز

قیمت انواع هدفون بلوتوثی مدل گربه ای /مدل چراغ دار چند؟ + جدول قیمت

استفاده از هدفون‌های پیشرفته و فانتزی امروزه نشان از سلیقه و علاقه کاربران دارد و توانایی ایجاد یک تجربه گوش دادن بی‌نظیر و لذت‌بخش را به آن‌ها می‌دهد. در این گزارش فهرستی از انواع مدل این هدفون ها و قیمت آن ها قابل مشاهده می باشد.

اقتصاد قیمت انواع هدفون بلوتوثی مدل گربه ای /مدل چراغ دار چند؟ + جدول قیمت

هدفون های پیشرفته و فانتزی امروزه یکی از محبوب‌ترین لوازم جانبی برای گوشی‌ها، کامپیوترها و دستگاه‌های دیگر می‌باشند!

از طراحی‌های شیک و مدرن گرفته تا امکانات پیشرفته‌ای مانند لغو نویز، کنترل لمسی، صدای فضایی و باس قوی، هدفون‌های فانتزی برای تجربه گوش دادن بهتر و لذت‌بخش‌تر، بسیار محبوب شده‌اند!

بعضی از هدفون‌ها دارای نورپردازی RGB با الگوهای جذاب هستند که بویژه در محیط‌های تاریک و فانتزی، جذابیت و زیبایی بیشتری به تجربه گوش دادن می‌افزاید!

از جمله هدفون های فانتزی که امروزه در بازار به چشم میخورد، هدفون های گربه ای هستند.

شاید اگر شرکت های سازنده هدفون ، تا این حد از محبوبیت هدفون گربه ای با خبر بودند از همان ابتدا همگی برای تولید بهترین هدفون گربه ای دست به رقابت می زدند.

امروزه هدفون ها در اشکال و اندازه های مختلفی عرضه می شوند. برخی ممکن است شبیه هدفون های معمولی شما به نظر برسند، اما بعضی مدل ها بسیار منحصر به فرد هستند ، شاید با چراغ های LED چشمک زن و گوش های گربه ای.

خرید هدفون گربه ای یا هدفون گوش گربه ای به مرور زمان با استقبال بی نظیری مواجه شد و محبوبیت آنها به حدی رسید که ممکن است شما هم به فکر خرید آن باشید. با این حال، اگر قصد دارید یکی از آن ها را بخرید حتما انتخاب کردن برای شما مشکل بوده است. جدا از طراحی منحصر به فرد آنها، شما باید سایر ویژگی های یک هدفون گربه ای خوب مطلع باشید.

امروزه هدفون های گربه ای با طراحی های مختلفی در بازار برای استفاده‌های گوناگون و غیررسمی وجود دارد و یک فاکتور بسیار مهم و تعیین کننده برای خرید هدفون گربه ای محسوب می شود.

تولید کنندگان مختلف هدفون گوش‌ گربه‌ای محصولات خود را به طور متفاوت طراحی و ادغام می‌کنند. برخی از هدفون ها با گوش های کوچک و نوک تیز طراحی می شوند و بعضی از مدل های گربه ای با طراحی گوش های کرکی کشیده و باریک شباهت زیادی به گوش های خرگوش دارند و به هدفون خرگوشی نیز شناخته می شوند. انتخاب با شما است.

همچنین این هدفون ها طیف وسیعی از قیمت ها را شامل میشوند.

در جدول زیر میتوان تعدادی از مدل ها و قیمت هدفون های گربه ای را مشاهده کنید:

کالا قیمت(تومان)
هدفون بلوتوثی طرح گربه ای مدل KT-59 MICKY ۹۳۰,۰۰۰
هدفون بی سیم طرح گربه ای مدل RKD97 ۹۳۰,۰۰۰
هدفون بلوتوثی طرح گربه ای مدل HZ-BT612 ۸۰۲,۰۰۰
هدفون بی سیم طرح گربه ای مدل STN-26 ۵۶۰,۰۰۰
هدفون بلوتوثی مدل گربه ای B39M ۲۹۰,۰۰۰
هدفون بلوتوثی مدل گربه ای p47m ۱۹۰,۰۰۰

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها