|
کدخبر: 325100

وضعیت بازارهای پولی و مالی ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

اسکناس دلار گران شد / در بازار امروز چه گذشت؟

وضعیت بازارهای پولی و مالی امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ را در این گزارش مشاهده می کنید.

اقتصاد اسکناس دلار گران شد / در بازار امروز چه گذشت؟

امروز بازار، روز آرامی را سپری و قیمت طلا و سکه نوسان کمی را تجربه کرد همچنین بازار بورس با رشد شاخص کل همراه بود.در این گزارش نگاهی به بازار بورس، طلا، سکه، ارز، ارز دیجیتال و خودرو در ایران داریم.

Brown Aesthetic Skincare Pricelist Instagram Story(14)

صعود کم جان در بورس

در تاریخ ۳ اردیبهشت ماه، بورس ایران شاهد رشد شاخص کل و افزایش قیمت سهام بود. این روند مثبت باعث تغییر رنگ نمادهای برخی از سهام به رنگ سبز در صفحه نمایش شد.

معاملات در این روز با شروعی صعودی آغاز شد و در ادامه این صعود، تدریجاً افزایش پیدا کرد. در نیمه روز، ریزش نسبی در شاخص کل رخ داد و شاخص به بالای  ۲ هزار واحد رسید.

نقشه-بازار

 

شاخص هم وزن بورس امروز در نخستین ساعت معاملات با رشد نسبی روبه‌رو شد در ادامه نیز  روند  صعود افزایش یافت تا با رشد ۴۳۲۱ واحدی به ۷۵۷ هزار و ۷۱۰ واحدی رضایت دهد.

شاخص-کل

 

نمادهای تاثیرگذار بر شاخص کل فرابورس در معاملات امروز آریا، آریان، هرمز، ارفع، فصبا، شگویا و سپیدار هستند.

نمادهای-بورسی

 

یک فوریت طرح برخی از احکام مالیاتی بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد

نمایندگان با یک فوریت طرح برخی از احکام مالیاتی «اصلاح بند س تبصره ۶ قانون بودجه ۱۴۰۳» جهت تسهیل فعالیت‌های اقتصادی کشور موافقت کردند.

نمایندگان در نشست علنی امروز (دوشنبه، ۳ اردیبهشت‌ماه) مجلس شورای اسلامی در ابتدا با دو فوریت طرح برخی از احکام مالیاتی جهت تسهیل فعالیت‌های اقتصادی کشور در بودجه سال ۱۴۰۳ در سال جهش تولید با مشارکت مردم با ۱۱۳ رأی موافق، ۵۱ رأی مخالف و ۷ رأی ممتنع از مجموع ۲۰۱ نماینده حاضر در جلسه مخالفت کردند.

در ادامه نمایندگان یک فوریت این طرح را به رأی گذاشته و با ۱۲۵ رأی موافق، ۴۳ رأی مخالف و ۴ رأی ممتنع از مجموع ۲۰۲ نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.

قیمت سکه و طلای ۱۸ عیار امروز ۳ اردیبهشت

قیمت طلا,سکه,دلار و ارز آزاد در بازار امروز دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳,نرخ های اتحادیه طلا و جواهر تهران و صرافی ملی را  مشاهده کنید.

قیمت-طلا-18عیار

 

قیمت دلار امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت دلار امروز با نوسان محدود ۱۰۰ تومانی با همان قیمت روز گذشته بازگشایی شد. روند عرضه و تقاضا در بازار ارز متعادل است و معامله‌گران، حضور بازارساز را پررنگ می‌دانند.

Screenshot 2024-04-22 at 12.19.18 PM

 

حواله و اسکناس دلار گران شد

قیمت درهم امروز با افت ۵۰ تومانی بازگشایی شد و در لحظه نگارش این گزارش با قیمت ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان معامله می‌شود. تتر با رشد ۲۵۰ تومانی همپای دلار رش محدودی داشت و به کانال ۶۵ هزار تومانی برگشت و با رقم ۶۵ هزار و ۱۵۰ تومانی معامله شد.

قیمت پوند انگلیس در لحظه نگارش این گزارش با رقم  ۸۰ هزار و ۴۱۰ تومان در حال معامله است و نسبت به روز یکشنبه تغییر قیمتی نداشت. امروز یورو کاهش ۲۰۰ تومانی داشت و روی رقم ۶۹ هزار و ۱۴۰ تومانی ایستاده است.

گفتنی است اسکناس و حواله دلار روز گذشته بعد از بیش از دو هفته ۱۵۰ تومان افزایش پیدا کرد و امروز نیز با ۱۰ تومان افزایش به‌ترتیب با رقم‌های ۴۳ هزار و ۷۲۵ تومان و ۴۰ هزار و ۸۰۵ تومان عرضه شد.

قیمت روز خودروهای مونتاژی و داخلی

قیمت خودرو امروز، دوشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ نسبت به روزهای گذشته تغییر چندانی نداشته است. بیشتر خودروهای داخلی و مونتاژی کمترین تغییر نرخ را نسبت به روزهای گذشته تجربه می‌کنند، اما در موارد معدود، خودرویی همچون جتا VS۷ که محصول وارداتی شرکت ماموت خودرو به شمار می‌رود، افت ۱۰۰ میلیون تومانی نرخ را نسبت به روز گذشته تجربه می‌کند.

قیمت خودروهای داخلی

قیمت-خودرو۱

قیمت خودروهای مونتاژی

خودرو-خارجی۱

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها