|
کدخبر: 324977

ارز دیجیتال / بازار رمز ارز / قیمت اتریوم

در بازار ارزهای دیجیتال کدام رمز ارز پرسود است ؟ (۲ اردیبهشت )

با توجه به اطلاعات منتشر شده، بیشتر ارزهای دیجیتال در بازار در ۲۴ ساعت اخیر روند صعودی داشته‌اند. ارزش کل بازار کریپتو امروز ۲.۴۰۱ تریلیون دلار است و بیت‌کوین به عنوان پادشاه رمزارزها، ۵۳.۴۳ درصد از ارزش بازار را تشکیل می‌دهد.

اقتصاد در بازار ارزهای دیجیتال کدام رمز ارز پرسود است ؟ (۲ اردیبهشت )

بیت کوین (BTC)، به عنوان ارز دیجیتال برتر بازار، در ۲۴ ساعت اخیر افزایش قیمتی ۱.۴۵ درصدی را ثبت کرده و دارای روند صعودی است. در زمان انتشار این خبر، بیت کوین در محدوده ۶۵ هزار دلار خرید و فروش می‌شود.

اتریوم نیز به پیروی از بیت کوین، امروز روندی صعودی داشته است. اتریوم در ۲۴ ساعت اخیر افزایش قیمتی ۳.۶۱ درصدی را ثبت کرده و اکنون در محدوده ۳.۱۸۱ دلار معامله می‌شود.

داده‌های سایت کوین مارکت کپ حاکی از آن است که ارز دیجیتال بونک (BONK)، در جایگاه پرسودترین ارز ۲۴ ساعت اخیر قرار دارد.

ارز دیجیتال BONK امروز با رشد قیمتی ۳۷.۳۰ درصدی، همچنان در صدر پرسودترین‌های بازار قرار دارد. پس از BONK، نام رمزارزهای فلوکی اینو (FLOKI) با ۲۰.۸۳ درصد افزایش قیمت و شیبا اینو (SHIB) با ۱۸.۴۶ درصد سود در ۲۴ ساعت اخیر، در صدر برترین‌های بازار به چشم می‌خورد.

در مقابل، با نگاهی به لیست پرضررترین ارزهای ۲۴ ساعت اخیر بازار، مشاهده می‌کنیم که ارز دیجیتال لئو (LEO) با ۰.۷۳ درصد ریزش قیمت، رکوردار پرضررترین‌های ۲۴ ساعت اخیر است.

نگاهی به استراتژی ترید روزانه

معاملات روزانه یا ترید روزانه به معاملاتی گفته می‌شوند که در طول یک روز و در بازه زمانی‌های بسیار کوتاه انجام می‌شوند. در این روش، افراد همیشه درگیر حوادثی هستند که موجب می‌شود یک حرکت کوتاه‌مدت در بازار رخ دهد. آمار اقتصادی، درآمد شرکت‌ها و خبرهای مهم در بازار از جمله اطلاعاتی هستند که افراد در معاملات روزانه همیشه باید به آنها دقت کنند. در این میان چند نکته طلایی وجود دارد که در زمان معامله باید آنها را در نظر بگیرید.

برای موفقیت در معاملات روزانه، باید شخصی بسیار فعال باشید و برای کسب سود از تغییر قیمت کوین‌ها یک استراتژی معین داشته باشید. همچنین باید به استراتژی خود پایبند باشید و برای خود حداقل و حداکثر سود و یا ضرر مشخص کنید.

معاملات روزانه اغلب باید با تحلیل تکنیکال همراه باشند و نیازمند سطح بالایی از نظم و انضباط شخصی افراد هستند.

بهترین ارز دیجیتال برای سود روزانه

با توجه به اینکه هر روز صدها ارز دیجیتال جدید وارد بازار کریپتو می‌شوند، معامله‌گران برای شناسایی رمزارز مناسب برای سود روزانه کمی با مشکل مواجه شده‌اند. اگر شما هم مشتاق هستید که بدانید کدام ارزها در سال ۲۰۲۳ پتانسیل رشد و دی تریدینگ را دارند، در ادامه ۱۰ ارز دیجیتال برتر برای ترید و سود روزانه را معرفی می‌کنیم.

معیارهای انتخاب بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری بلندمدت

سرمایه گذاری بلندمدت در بازار ارزهای دیجیتال تفاوت اساسی با سرمایه گذاری در دارایی‌های دیگر ندارد. مهمترین معیار برای سرمایه گذاری، میزان تولید ارزش است. ارزش تولید شده در یک کسب و کار یا یک پروژه، سوددهی یا ضرردهی یک سرمایه گذاری بلندمدت را مشخص می‌کند. قیمت دارایی‌ها نیز در بلندمدت پیرو ارزش آن دارایی هستند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها