|
کدخبر: 324888

بازار رمز ارز / بازار ارز دیجیتال / ارز دیجیتال

قیمت میم کوین جدید شبکه بیت کوین اعلام شد

همزمان با رویداد هاوینگ بیت کوین، حواشی مربوط به توکن PUPS منجر به رشد حدود ۲۰ درصدی آن شد. طی روز جاری، کیسی رودارمور (Casey Rodarmor)، توسعه‌دهنده اوردینالز، از راه‌اندازی پروتکل رونز (Runes) خبر داد.

اقتصاد قیمت میم کوین جدید شبکه بیت کوین اعلام شد

این موضوع اشتیاق سرمایه‌گذاران به توکن‌های مرتبط با شبکه بیت‌کوین را برانگیخت. در پی اعلام این خبر، توکن PUPS، که پیش از این در قالب یک توکن BRC-۲۰ ایجاد شده بود، به عنوان اولین میم‌کوین در بزرگ‌ترین بلاکچین جهان استقرار پیدا کرد.

با فعال شدن پروتکل رونز، توکن PUPS اکنون یک توکن مبتنی بر پروتکل رونز محسوب می‌شود.

از طرفی با توجه به داده‌های پلتفرم لوک‌آن‌چین (LookonChain)، یک نهنگ درست قبل از رویداد هاوینگ، ۸۸۶۲ توکن PUPS به ارزش مجموعاً ۵۱۲ هزار دلار (حدودا ۵۸ دلار به ازای هر توکن) را خریداری کرده که باعث ایجاد خوش‌بینی در مورد این میم‌کوین شده است.

طبق گزارش‌ها، این نهنگ در مجموع ۶۳۰۲۴ توکن PUPS به ارزش ۴.۲۹ میلیون دلار در اختیار دارد که آنها را با قیمت متوسط ۶۸ دلار تصاحب کرده است. وی، بزرگ‌ترین دارنده توکن PUPS محسوب می‌شود.

قیمت PUPS در پی این وقایع (راه‌اندازی رونز و انباشت نهنگ) طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۸.۷۹ درصد افزایش یافته و در حال حاضر به ۶۰.۸۹ دلار رسیده است.

این میم‌کوین همچنین افزایش ۱۸.۷۹ درصدی ارزش بازار و ۲۴.۵۶ درصدی حجم معاملات را تجربه کرده است.

 

ارز دیجیتال Pudgy Pups Club با نماد PUPS در حال حاضر با قیمت $0.0000002004 در بازار معاملاتی قرار دارد و ارزش معاملات آن در 24 ساعت اخیر $16 بوده است. این ارز در 24 ساعت گذشته هیچ تغییر قیمتی نداشته است.

تعداد کل سکه‌های ارز دیجیتال Pudgy Pups Club 10,000,000,000 (ده میلیارد) عدد می‌باشد و تعداد آنها که در گردش قرار دارند و درصدی از کل سکه‌ها را نیز نمی‌دانیم.

قیمت این ارز در 7 روز، 30 روز و یک سال اخیر به ترتیب 0.00%، 0.00% و 0.00% افزایش یافته است. بیشترین و کمترین قیمت آن در 24 ساعت اخیر مشخص نیست.

بالاترین قیمت ثبت شده برای ارز Pudgy Pups Club در تاریخ ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ معادل $0.000004000 بوده که با قیمت فعلی تفاوت 94.87% دارد.

امروزه، ارزهای دیجیتال به دلیل محبوبیت و امنیتشان، باعث ایجاد صرافی‌های آنلاین بیشماری برای خرید و فروش بیت کوین و سایر آلت‌کوین‌ها شده است. حتی افت و خیزهای اخیر قیمت این ارزها تأثیر چندانی بر این خرید و فروش نداشته و گاهاً باعث تشدید معاملات نیز شده است.

با توجه به گزارشات ارائه شده، قیمت میم‌کوین پاپس تنها در 24 ساعت گذشته، یک رشد 20 درصدی را تجربه کرده است. به گفته فعالان بازار، به عنوان اولین میم‌کوین شبکه بیت‌کوین، این توکن همچنان توجه سرمایه‌گذاران را به خود جلب می‌کند. جالب است بدانید که قیمت Pups از زمان عرضه یک روند صعودی را پیموده و میزان رشد ماهانه آن ۱۲۱۵ درصد و در هفته گذشته نیز ۷۱ درصد بوده است.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها