|
کدخبر: 324666

پاول دورف / پلتفرم تلگرام / بازار سهام

وعده بزرگ پاول دورف / تلگرام آماده اتفاق بزرگ می شود

در یک مصاحبه، مدیرعامل تلگرام اعلام کرد که تعداد کاربران فعال ماهانه این پیام‌رسان به احتمال زیاد در طی یک سال آینده از یک میلیارد فراتر خواهد رفت.

اقتصاد وعده بزرگ پاول دورف / تلگرام آماده اتفاق بزرگ می شود

در یک مصاحبه ویدیویی نادر، پاول دورف مدیرعامل تلگرام، به تاکر کارلسن، خبرنگار سابق فاکس، گفت که تلگرام احتمالاً در طی یک سال دیگر میلیارد کاربر فعال ماهانه را به خود جذب خواهد کرد.

پاول دورف در مصاحبه با تاکر کارلسن اعلام کرد که اپلیکیشن تلگرام مانند آتشی که در جنگل گسترده می‌شود، درحال گسترش در میان کاربران است. او گفت: «ما اکنون احتمالاً تا یک سال دیگر مرز ۱ میلیارد کاربر فعال ماهانه را رد می‌کنیم.» تلگرام درحال‌حاضر بیش از ۹۰۰ میلیون کاربر فعال دارد.

مدیرعامل تلگرام در این مصاحبه اعلام کرد که آن‌ها می‌خواهند این پلتفرم خنثی بماند و در کشمکش‌های ژئوپولتیک نقشی نداشته باشد. او توضیح داد که در سال ۲۰۱۴ به‌دلیل فشارهای دولت روسیه برای کنترل شرکت و اپلیکیشنی که قبلاً ساخته بود، مجبور به ترک این کشور شد.

بزرگ‌ترین رقیب تلگرام، یعنی اپلیکیشن واتس‌اپ، متعلق به متاست که بیش از ۲ میلیارد کاربر فعال ماهانه دارد؛ بنابراین تیم پاول دورف هنوز باید کارهای زیادی انجام دهد تا این فاصله را کمتر کند. البته دورف در این مصاحبه تأکید کرد که تلگرام تاکنون هیچ هزینه‌ای برای بازاریابی انجام نداده و تمام رشد آن ارگانیک بوده است.

دورف-تلگرام

مدیرعامل تلگرام پیش‌تر در مصاحبه‌ای با فایننشال تایمز گفته بود که این شرکت احتمالاً در آینده سهام خود را در آمریکا عرضه خواهد کرد. البته او یادآور شد که این اتفاق تنها پس از رسیدن به سودآوری رخ می‌دهد. تلگرام ظاهراً صدها میلیون دلار درآمد دارد و انتظار می‌رود که از سال آینده به سود برسد.

او درباره مصاحبه با تاکر کارلسن در پستی در کانال شخصی تلگرام خود گفته بود که به‌عنوان مدیر یک پلتفرم پیام‌رسانی که از نظر سیاسی خنثی است، وظیفه دارد که با خبرنگارانی با دیدگاه‌های سیاسی گوناگون مصاحبه کند. این رویکرد به او کمک خواهد کرد تا بتواند داستان تلگرام را برای تمام طیف‌های جامعه تعریف کند.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها