|
کدخبر: 324324

اختصاصی گسترش نیوز؛

قیمت این شارژر موبایل ۴ میلیون است + جدول

در این گزارش قصد داریم، به بررسی قیمت و مشخصات انواع شارژر گوشی سامسونگ و آیفون و شیائومی در بازار بپردازیم.

اقتصاد قیمت این شارژر موبایل ۴ میلیون است + جدول

در صورت تمایل برای خرید شارژر گوشی های تلفن همراه در بازار، این مطلب را از دست ندهید. با ما همراه باشید.

خرید لوازم جانبی موبایل همواره برای خریداران چالش هایی را به همراه دارد. مشتریان در جهت تهیه کالای موردنیاز خود به دنبال مرغوبیت، کارایی بالا و قیمت مناسب هستند و برای این منظور دست به خرید می زنند. طبیعی است که در این راستا باید نهایت دقت را به عمل آورند و با رعایت نکات لازم، از اشتباه در خرید پرهیز کنند.

یکی از عواملی که می‌تواند تأثیر به سزایی را بر طول عمر مفید گوشی شما داشته باشد، بخش باتری و شارژ آن است. با رعایت دستورالعمل‌های موجود برای شارژ باتری و استفاده از شارژر و کابل شارژر استاندارد، می‌توانید به طور قابل توجهی سلامت باتری و در نتیجه عمر مفید گوشی را افزایش دهید. باید بدانید که آسیب به باتری می‌تواند به بخش‌های دیگر گوشی نیز آسیب برساند؛ بنابراین توصیه می‌شود این مسئله را جدی بگیرید.

یکی از ایراداتی که به گوشی‌ سامسونگ می‌توان وارد کرد، بخش شارژر آن‌ها است؛ چراکه دو سری آخر پرچم‌داران سامسونگ به همراه آداپتور درون جعبه عرضه نمی‌شوند و همچنین گوشی‌های میان‌رده‌ای مانند A۵۲ با شارژری ضعیف‌تر از حداکثر توانی که گوشی پشتیبانی می‌کند، عرضه می‌شوند که عموماً کیفیت مناسبی هم ندارند؛ البته در بحث حذف شارژر از درون جعبه طبق معمول اپل پیشتاز ماجرا بوده است و هنگام خرید گوشی اپل یا سامسونگ، نیاز دارید که شارژر مناسب آن‌ را نیز تهیه کنید.

یکی از نقدهای رایج به گوشی های سامسونگ، به بحث شارژر آن ها مربوط می شود. در عرضه دو مدل آخر گوشی های رده بالای این برند محبوب، خبری از آداپتور درون جعبه نبود و این مسئله موجی از واکنش ها را دربرداشت. فارغ از این مسئله، گوشی های میان رده نیز وضعیت خوبی از بابت شارژر ندارند و ضعف های زیادی در این رابطه متوجه آن ها است.

البته در خصوص حذف شارژر از جعبه موبایل، مطابق انتظار نام برند اپل می درخشد و اوضاع به همان منوال گذشته است؛ بنابراین در هنگام خرید گوشی های سامسونگ و اپل، بایستی که نهایت دقت را در خصوص تهیه شارژر خوب و باکیفیت به عمل آورید.

در راستای خرید شارژر مطلوب و قابل قبول برای تلفن همراه خود، ابتدا در خصوص قدرت شارژ مناسب آن‌ اطلاعات لازم را به دست آورید و سپس در پی تهیه آداپتور متناسب با ویژگی های آن باشید.

توجه به قیمت و بودجه موردنظرتان در این زمینه نیز از نکات مهم و ضروری محسوب می شود که نباید از آن غافل شوید. در جدول زیر می توانید جدیدترین قیمت شارژر های تلفن همراه برای سه برند مطرح سامسونگ، آیفون و شیائومی در بازار را مشاهده کنید.

قیمت انواع شارژر موبایل در بازار

قیمت(تومان)

کالا

۳,۸۴۸,۵۴۰

شارژر دیواری سامسونگ مدل EF-OF94K

۲,۱۵۰,۰۰۰

شارژر بی سیم سامسونگ مدل Single EP-2400

۱,۳۱۰,۰۰۰

شارژر دیواری ۲۰ وات اپل مدل B/A

۵۸۰,۰۰۰

شارژر شیائومی Xiaomi Redmi Note 10 Pro

۳۴۵,۰۰۰

کلگی شارژر اورجینال سرکارتنی ۶۷ وات توربو شارژ MDY-۱۲-EF شیائومی

۹۱۹,۰۰۰

شارژر اپل ۲۰ وات (اصل) ا Apple ۲۰W Power Adapter Orginal

۴۱,۰۰۰

سری فست شارژ سامسونگ مدل s10 ا Samsung fast charging S10

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها