|
کدخبر: 324260

وام بانکی/ وام کارمندان/ گردشگری

وام ۱۰۰ میلیون تومانی برای این افراد

در سال گذشته، مسئولین میراث فرهنگی کرمانشاه اعلام کردند که به منظور رونق گردشگری در استان، یک طرح وامدهی به گردشگران علاقه‌مند به سفر به کرمانشاه با مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان راه اندازی خواهند کرد. اما با گذشت بیش از هفت ماه از اعلام این خبر، هنوز این طرح به مرحله اجرا نرسیده است.

اقتصاد وام ۱۰۰ میلیون تومانی برای این افراد

درباره وام سفر به زائرین اربعین استان کرمانشاه، وحید امیری معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه اظهار کرده است که در سال گذشته، یک تفاهم نامه چهارجانبه بین استانداری، سازمان حج و زیارت، اداره کل میراث فرهنگی و بانک مهر ایران استان کرمانشاه منعقد شده است. طبق این تفاهم نامه، به زائران اربعین استان کرمانشاه، وام سفر اعطا می‌شود.

وی افزود: در مرحله بعد قرار شد برای کمک به حوزه گردشگری استان به گردشگرانی که قصد سفر به کرمانشاه داشته باشند، تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان وام با نرخ سود دو درصد و یا چهار درصد و بازپرداخت شش ماهه و یکساله پرداخت شود.

معاون گردشگری استان اضافه کرد: هر گردشگری که قصد دریافت این وام را داشت، باید به یکی از دفاتر گردشگری که با بانک عامل قرار داشت مراجعه می کرد و پس از گذراندن فرآیندهای لازم، سفرکارت ۱۰۰ میلیون تومانی را دریافت می کرد.

وی تاکید کرد: در واقع بانک عامل، وام ۱۰۰ میلیون تومانی گردشگران را به حساب دفتر خدمات مسافرتی واریز کرده و دفتر نیز در قالب سفرکارت وام را به گردشگر می داد تا از آن برای هزینه تور، اقامت و خرید سوغات استفاده کند.

امیری با تائید اینکه این طرح هنوز به مرحله اجرا در نیامده، در خصوص چرایی عدم اجرای آن، گفت: متاسفانه بانک عامل شرایط بسیار سختی را پیش روی دفاتر خدمات مسافرتی قرار داده و همین مسئله هم باعث شده تا آنها استقبالی از اجرای این طرح نداشته باشند.

وی تاکید کرد: ما مکاتباتی را برای حل مشکلات پیش روی طرح، با بانک عامل داشته ایم و پیشنهاداتی را هم برای متعادل سازی شرایط داده ایم و منتظریم تا بانک پاسخ این مکاتبات را بدهد.

وام بانکی چیست؟

وام بانکی یکی از رایج‌ترین روش‌های تأمین مالی است که توسط بانک‌ها و مؤسسات مالی ارائه می‌شود. این وام‌ها معمولاً به منظور پشتیبانی مالی افراد و شرکت‌ها در انجام پروژه‌ها، سرمایه‌گذاری، خرید مسکن، خرید خودرو، تحصیل و سایر نیازهای مالی شخصی و تجاری اعطا می‌شوند.

مزایای وام بانکی عبارتند از:

1. تأمین نقدینگی: وام بانکی به افراد و شرکت‌ها کمک می‌کند تا در مواقعی که به نقدینگی نیاز دارند، مبالغ مورد نیاز را دریافت کنند.

2. انعطاف‌پذیری شرایط: بسته به نوع وام و شرکت ارائه‌دهنده، شرایط بازپرداخت و نرخ سود ممکن است متغیر باشد، که به افراد امکان می‌دهد شرایطی را انتخاب کنند که بهترین تطبیق را با نیازها و توانایی‌هایشان داشته باشد.

3. سرعت در اخذ وام: بعضی از وام‌ها مانند وام‌های شخصی کوتاه‌مدت ممکن است در کمترین زمان ممکن به افراد اعطا شوند، که این امر برای رفع نیازهای فوری مالی بسیار مفید است.

4. ارائه مبالغ بالا: بانک‌ها معمولاً مبالغ قابل توجهی را به عنوان وام عرضه می‌کنند، که این امر به افراد و شرکت‌ها کمک می‌کند تا نیازهای بزرگتر خود را برآورده کنند.

5. حفظ اعتبار: اگر وام به موقع و با پرداخت معتبر برگشت داده شود، می‌تواند به افزایش اعتبار و اعتماد بانکی فرد یا شرکت کمک کند.

به هر حال، قبل از درخواست وام بانکی، مهم است شرایط و قوانین مربوطه را به دقت مطالعه کنید و به مقایسه تعدادی از بانک‌ها و مؤسسات مالی بپردازید تا بهترین و پاسخگوترین گزینه را برای نیازهای خود انتخاب کنید. همچنین، لازم است مطمئن شوید که توانایی پرداخت وام را دارید و از پرداخت سهمیه‌های منظم و به موقع اطمینان حاصل کنید.

منبع: ایسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها