|
کدخبر: 324154

قیمت ارز دیجیتال / ارز دیجیتال / بازار رمز ارز

رشد عجیب اتنا / استیک کنندگان توکن ENA در انتظار پاداش

با توجه به افزایش محبوبیت رمزارزها و افزایش تعداد فعالان این حوزه، تعداد پروژه‌های رمزارزی جدید به طور روزافزون در حال افزایش است. هر یک از این پروژه‌ها با هدف خاصی ایجاد شده‌اند و در تلاش هستند تا یکی از مشکلات یا کمبودهای شبکه‌های قبلی را از میان بردارند.

اقتصاد رشد عجیب اتنا / استیک کنندگان توکن  ENA در انتظار پاداش

در این صفحه قصد داریم به معرفی ارز دیجیتال اتنا و بررسی اطلاعات آن بپردازیم. ارز دیجیتال اتنا، یکی از رمزارزهایی است که با هدف از میان بردن یکی دیگر از مشکلات شبکه‌های فعلی روی کار آمده است. در حال حاضر ارز دیجیتال اتنا دارای رتبه ۶۶ در میان لیست ارزهای دیجیتال موجود است و رفته رفته سعی دارد تا با دیگر کوین‌های هم تراز خود به رقابت بپردازد. با توجه به اهداف و چشم‌اندازی که از سوی تیم موسسین این پروژه اعلام شده است، عرضه کل ارز دیجیتال اتنا، معادل ۱۵,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ENA است که از این مقدار تاکنون ۱,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰ ENA به گردش درآمده است.

اتنا به تازگی اعلام کرده است که به عنوان بخشی از ابتکار "فصل ۲" خود، پاداش‌های برخی از کاربران را ۵۰ درصد افزایش می‌دهد.

پاداش‌های افزایش‌یافته برای کاربرانی که قصد دارند توکن‌های ENA خود را برای حداقل هفت روز قفل کنند، یک مزیت محسوب می‌شود.

به گفته تیم اتنا، از تاریخ ۸ آوریل، کسانی که ۵۰ درصد یا درصد بیشتری از توکن‌های ENA خود نسبت به موجودی USDe (استیبل کوین شبکه اتنا) خودشان را استیک کنند، واجد شرایط افزایش ۵۰ درصدی پاداش خواهند بود. این اقدام با هدف تشویق مشارکت کاربران و تقویت اکوسیستم اتنا صورت می‌گیرد.

اتنا همچنین یک استراتژی خرید و فروش بیت کوین (BTC) را برای افزایش بازدهی سالانه معرفی کرده است. استراتژی مشابهی از ماه ژانویه برای اتریوم (ETH) اجرا می‌شود.

در همین حال، شرکت تحلیلی Lookonchain گزارش داده که سه کیف پول، در مجموع ۱۱٫۹ میلیون توکن ENA (به ارزش بیش از ۱۵ میلیون دلار) را از صرافی بایننس به منظور استیکینگ برداشت کرده‌اند.

انتشار این اخبار باعث افزایش دو رقمی قیمت و ثبت رکورد جدید ۱٫۳۹ دلاری توسط توکن بومی شبکه اتنا، یعنی ENA شده است.

در زمان نگارش این خبر، اتنا با قیمت ۱٫۳۸ دلار معامله می‌شود که یک رشد تقریباً ۲۰ درصدی نسبت به ۲۴ ساعت گذشته دارد.

رشد قیمتی این رمزارز در هفته گذشته نیز به بیش از ۱۰۰ درصد می‌رسد.

اتنا

 

منبع: رمز ارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها