|
کدخبر: 323838

قیمت گوشی / قیمت موبایل سامسونگ / بازار موبایل

معرفی ۵ گوشی با کیفیت دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی + قیمت

گوشی موبایل با کیفیت دوربین ۳۲ مگاپیکسلی، اغلب دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی داشته و با ظرفیت باتری مناسب در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. این گوشی که در مدل‌های پرطرفدار، قیمتی در حدود ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان دارد، اغلب ظرفیت حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی و رم ۸ گیگابایتی داشته و با سایز صفحه نمایش ۶.۴ تا ۶.۶ اینچی ارائه می‌شود.

اقتصاد معرفی ۵ گوشی با کیفیت دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی + قیمت

ما در این گزارش ۵ گوشی موبایل با کیفیت دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی را با جست و جو در سایت‌های اینترنتی معرفی می‌کنیم.

گوشی موبایل سامسونگ با مدل A۵۴ ۵G ویتنام

این گوشی موبایل سامسونگ دارای ظرفیت باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع ۲۵ واتی بوده و در زمان تهیه این گزارش با قیمت حدودی ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. این محصول دو سیمکارته سه دوربین ۵۰ و ۱۲ و ۵ مگاپیکسلی در پشت داشته و کیفیت دوربین جلوی آن ۳۲ مگاپیکسل است.

علاوه بر آن، ظرفیت حافظه داخلی این مدل ۲۵۶ گیگابایت بوده و ظرفیت حافظه رم آن نیز ۸ گیگابایت در نظر گرفته می‌شود. این گوشی موبایل، سایز صفحه نمایش ۶.۴ اینچی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

گوشی موبایل شیائومی با مدل ۱۳ لایت

این گوشی موبایل با صفحه نمایش ۶.۵۵ اینچی در اختیار کاربران قرار گرفته و با قیمت حدودی ۲۲ میلیون تومان به فروش می‌رسد. این محصول شیائومی ظرفیت باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی را ارائه کرده و قابلیت شارژ سریع ۶۷ واتی را فراهم می‌کند. علاوه بر آن، این گوشی دو سیمکارته با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی و رم ۸ گیگابایتی طراحی شده و از شبکه اینترنت ۵G پشتیبانی می‌کند. کیفیت دوربین‌های پشت این محصول ۵۰ و ۸ و ۲ مگاپیکسلی بوده و کیفیت دوربین‌های جلوی آن ۳۲ و ۸ مگاپیکسلی هستند.

تلفن-همراه

گوشی موبایل سامسونگ با مدل S۲۱ FE

گوشی اس ۲۱ اف ای، دارای رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی بوده و با قیمت حدودی ۲۰ تا ۲۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد. این محصول سامسونگ با سایز صفحه نمایش ۶.۴ اینچی طراحی شده و ظرفیت باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد. کیفیت دوربین‌های پشت این گوشی ۱۲ و ۸ و ۱۲ مگاپیکسلی بوده و کیفیت دوربین جلوی آن ۳۲ مگاپیکسل در نظر گرفته می‌شود. علاوه بر آن، این محصول قابلیت شارژ سریع، بی سیم و معکوس را هم در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

گوشی موبایل شیائومی با مدل ۱۲ لایت

این گوشی موبایل با ظرفیت باتری ۴۳۰۰ میلی آمپر ساعتی و قابلیت شارژ سریع ۶۷ واتی ارائه شده و با قیمت حدودی ۱۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد. این گوشی سایز صفحه نمایش ۶.۵۵ اینچی داشته و حافظه داخلی و رم آن به ترتیب ۲۵۶ و ۸ گیگابایت هستند. کیفیت دوربین‌های پشت این محصول ۱۰۸ و ۸ و ۲ مگاپیکسلی بوده و کیفیت دوربین جلوی آن نیز ۳۲ مگاپیکسل در نظر گرفته می‌شود. علاوه بر آن، این محصول دو سیمکارته ۱۷۳ گرم وزن داشته و امکان نمایش ۶۸ میلیارد رنگ را دارد.

تلفن-همراه-2

گوشی موبایل موتورولا با مدل Edge ۴۰ Neo ۵G

این گوشی موبایل موتورولا دارای دو دوربین ۵۰ و ۱۳ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی در جلو بوده و در زمان تهیه این گزارش با قیمت حدودی ۱۴ تا ۱۶ میلیون تومان به فروش می‌رسد. این محصول حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی و رم ۱۲ گیگابایتی داشته و سایز صفحه نمایش ۶.۵۵ اینچی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. علاوه بر آن، این گوشی موبایل دارای ظرفیت باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است.

منبع: کاماپرس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها