|
کدخبر: 323645

اختصاصی گسترش نیوز؛

قیمت دوربین های ورزشی گوپرو در بازار + جدول

در گزارش امروز قصد داریم به بررسی قیمت دوربین های فیلم‌برداری ورزشی گوپرو در بازار بپردازیم.

اقتصاد قیمت دوربین های ورزشی گوپرو در بازار + جدول

خرید دوربین‌های فیلم‌برداری برای علاقه‌مندان همواره از چالش‌ها و حساسیت‌های خاصی برخوردار است. خریداران برای تهیه دوربین موردنظر خود باید به نکات مهمی توجه کنند تا پس از انجام خرید از تصمیم خود رضایت خاطر داشته باشند.

قبل از خرید دوربین فیلم‌برداری باید نهایت دقت در خصوص مواردی نظیر بودجه، نوع فیلم‌برداری، ویژگی‌ها و امکانات، نوع لنز‌ها، پشتیبانی و خدمات پس از فروش و مقایسه قیمت‌ها به عمل آورده شود. یکی از انواع این دوربین‌ها که طرفداران خاص خود را پیدا کرده است، دوربین فیلم‌برداری ورزشی گوپرو(GoPro) است که ویژگی‌ها و مزایای منحصربه‌فرد خود را دارد.

دوربین‌های ورزشی GoPro بسیار محبوبیت دارند و برای فیلم‌برداری در فعالیت‌های ورزشی و فعالیت‌های خارج از منزل مناسب هستند. در ادامه، به برخی نکات مهم پیش از خرید دوربین فیلم‌برداری ورزشی GoPro اشاره خواهیم کرد.

قبل از خرید، باید مدل‌های مختلف GoPro را بشناسید و از ویژگی‌ها و تفاوت‌هایشان آگاه باشید تا بتوانید بهترین مدل برای نیازهای خود را انتخاب کنید. یکی از ویژگی‌های مهم در دوربین‌های GoPro، وضوح تصویر است. بررسی وضوح تصویر در رزولوشن‌های مختلف مانند ۱۰۸۰p، ۴K و ۸K  می‌تواند به شما کمک کند تا دوربینی با وضوح مطلوب را انتخاب کنید. همچنین، بررسی نرخ فریم‌های قابل ضبط در هر وضوح نیز مهم است.

دوربین-گوپرو

ویژگی‌های دوربین GoPro

دوربین گوپرو امکانات و ویژگی‌های متنوعی دارد که ممکن است برای شما مهم باشد. برخی از این امکانات شامل استابیلایزر تصویر، ضدآب و ضدضربه بودن، کنترل صوتی، وضعیت GPS، قابلیت اتصال به دستگاه‌های مختلف از طریق Wi-Fi و بلوتوث و غیره است. قبل از خرید، مطمئن شوید که دوربین دارای امکاناتی است که برای نیازهای شما ضروری هستند.

عمر باتری یکی از عوامل مهم در دوربین‌های ورزشی است. بررسی طول عمر باتری و همچنین قابلیت تعویض آسان باتری می‌تواند برای شما مهم باشد. همچنین، در نظر داشته باشید که استفاده از برخی امکانات مانند فیلم‌برداری با رزولوشن بالا و فریم‌ریت بالا می‌تواند به سرعت باتری را خالی کند. در نظر داشته باشید که باتری‌های جایگزین نیز در دسترس باشند.

اطمینان حاصل کنید که دوربین GoPro انتخابی شما قابلیت اتصال به لوازم جانبی موردنیاز مانند استیک سلفی، محافظ صفحه‌نمایش، ماژول‌های فیلتر، میکروفن خارجی و سایر لوازم مشابه را داراست.

اجزای-دوربین

اجزای داخلی دوربین‌های گوپرو

در هسته‌ی اصلی یک دوربین کوچک GoPro قرار دارد که بهترین کیفیت عکس‌برداری و فیلم‌برداری را ارائه می‌دهد. قاب و بدنه‌ی این دوربین‌های گوپرو از جنس مستحکم، ضدآب و تقریباً غیرقابل‌تخریب ساخته شده‌اند. در داخل طراحی مکعبی گوپرو، یک سنسور تصویر، پردازنده، لنزی فوق‌العاده با زاویه دید بالا و حداکثر سه میکروفن برای ضبط صدا در شرایط مختلف وجود دارد. رابط کاربری تنها از دو یا سه دکمه تشکیل شده است و مدل‌های Hero۵ Black و Hero۶ Black برای کنترل بیشتر از صفحه‌نمایش لمسی بهره می‌برند.

قیمت دوربین‌های GoPro می‌تواند متغیر باشد و بسته به مدل و ویژگی‌ها، متفاوت باشد. قبل از خرید، بودجه خود را تعیین کنید و دوربینی را انتخاب کنید که با بودجه شما همخوانی داشته باشد.

در جدول زیر می‌توانید آخرین قیمت دوربین‌های فیلم‌برداری گوپرو(GoPro) را می‌توانید مشاهده کنید.

قیمت دوربین‌های فیلم‌برداری GoPro

قیمت(تومان)

کالا

۳۵,۷۰۰,۰۰۰

دوربین فیلم برداری ورزشی گوپرو مدل MAX 360

۲۵,۰۰۰,۰۰۰

دوربین فیلم برداری ورزشی گوپرو مدل Hero 12

۲۴,۹۹۰,۰۰۰

دوربین فیلم برداری ورزشی گوپرو مدل Hero 11 به همراه لوازم جانبی

۱۹,۴۰۰,۰۰۰

دوربین فیلم برداری ورزشی گوپرو مدل HERO11 Black

 

۱۸,۰۰۰,۰۰۰

دوربین فیلم برداری ورزشی گوپرو مدلMini HERO 11

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها