|
کدخبر: 322844

قیمت خودرو | بازار خودرو | قیمت ساندرو

مظنه انواع ساندرو در بازار + جدول قیمت

در این گزارش به بررسی قیمت انواع خودروی رنو ساندرو پرداختیم.

اقتصاد مظنه انواع ساندرو در بازار + جدول قیمت

در آگهی های بازار خودرو، رنو ساندرو اتوماتیک مدل ۱۳۹۵ با کارکرد ۱۶۰ هزار کیلومتر ۷۹۰ میلیون تومان قیمت خورده است. همچنین ساندرو مدل ۱۳۹۶ با کارکرد ۸۲ هزار کیلومتر، ۸۹۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

با مطالعه جدول زیر اطلاعات کاملی درباره قیمت روز خودروهای ساندرو به دست خواهید آورد

قیمت روز انواع خودرو ساندرو

برند مدل کارکرد قیمت (تومان)
رنو، ساندرو اتوماتیک ۱۳۹۷ ۸۰,۰۰۰ ۹۲۵,۰۰۰,۰۰۰
رنو، ساندرو اتوماتیک ۱۳۹۶ ۸۰,۰۰۰ ۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
رنو، ساندرو اتوماتیک ۱۳۹۶ ۶۵,۰۰۰ ۸۶۵,۰۰۰,۰۰۰
رنو ساندرو اتوماتیک ۱۳۹۶ ۸۲,۰۰۰ ۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
رنو، ساندرو اتوماتیک ۱۳۹۷ ۷۳,۰۰۰ ۹۳۰,۰۰۰,۰۰۰
رنو، ساندرو اتوماتیک ۱۳۹۶ ۸۴,۰۰۰ ۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰
رنو، ساندرو اتوماتیک ۱۳۹۶ ۴۵,۰۰۰ ۸۷۵,۰۰۰,۰۰۰
رنو، ساندرو اتوماتیک ۱۳۹۵ ۱۶۰,۰۰۰ ۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰

مشخصات خودرو ساندرو

داچیا یا رنو ساندرو یکی از خودروهایی است که حاصل همکاری مشترک شرکت رومانیایی داچیا و شرکت فرانسوی رنو می‌باشد؛ در واقع داچیا در رنو ادغام شده‌است. این اتومبیل که در سال ۲۰۰۷ معرفی شد، جزو خودروهای کوچک به حساب می‌آید. در برخی کشورها مانند: روسیه، مکزیک، آمریکای مرکزی و جنوبی، ایران، مصر و آفریقا این خودرو با نام رنو ساندرو شناخته می‌شود.

این خودرو اولین‌بار در نمایشگاه موتور فرانکفورت در سال ۲۰۰۷ رونمایی شد و به بازار برزیل عرضه شد. یکسال بعد، در نمایشگاه موتور ژنو این خودرو به اروپا راه یافت. رنو، تولید ساندرو را در آفریقای جنوبی در فوریه ۲۰۰۹ شروع کرد و در دسامبر همان سال خط تولید روسیه نیز راه‌اندازی شد.

این هاچ‌بک پنج در بر روی پلتفرم لوگان طراحی و تولید شد. ساندرو دارای کاپوت و جلوپنجره رادیاتوری بود که کلاملاً با بدنه آن همخوانی داشت. رنوی برزیل، مدل استپ‌وی که از کلاس خودروهای کلاس اوور است را چند ماه بعد از معرفی نمونه‌ی معمولی به بازار عرضه کرد. این خودرو دارای موتور ۱.۶ لیتری ۱۶ سوپاپه بود.

حتی اگر قیمت فروش ساندرو آن را در رده خودروهای مینی قرار دهد، این هاچ‌بک دارای صندوقی ۳۲۰ لیتری است که رقبایش به سختی می ‌توانند با آن رقابت کنند. صندلی‌های عقب در صورتی که جمع شوند، می‌توان حجم صندوق را تا ۱۲۰۰ لیتر افزایش داد.

فضای داخلی این ماشین با یک داشبورد مدرن و کاربردی تجهیز شده؛ پنل درها از پلاستیک باکیفیت‌تر از پلاستیکی که برای لوگان استفاده می‌شد، ساخته شده‌است.

 

منبع: باما

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها