|
کدخبر: 322795

ثبت نام خودرو / واردات خودرو / خودرو جانبازان

آخرین مهلت برای جانبازان / این خودروها را از دست ندهید

بنیاد شهید و امور ایثارگران این طور توضیح داد: ویرایش سوم ثبت نام خودرو ۷۰ درصد ویژه وارداتی، جانبازان سه شنبه و جانبازان ۷۰ درصد عادی چهارشنبه این هفته انجام می‌شود.

اقتصاد آخرین مهلت برای جانبازان / این خودروها را از دست ندهید

ویرایش سوم ثبت نام خودرو ۷۰ درصد ویژه وارداتی، جانبازان سه شنبه و جانبازان ۷۰ درصد عادی چهارشنبه این هفته انجام می‌شود.

تاثیر اصلی پیش‌فروش، ایجاد احساس فوری برای خریداران و افزایش تقاضا در بازار است. این اقدام می‌تواند باعث ایجاد اشتیاق برای خرید، جلب مشتریان جدید، و حتی تسهیل فرآیند تولید و توزیع شود. همچنین، باعث ایجاد رقابت بین تولیدکنندگان می‌شود و به ویژه در مواجهه با چالش‌های اقتصادی می‌تواند برای صنعت خودروسازی به عنوان یک راهکار استراتژیک عمل کند.

بر اساس این گزارش جانبازان ۵۰ تا ۶۹ درصد هم می‌توانند پنج شنبه همین هفته ویرایش سوم  خودرو وارداتی  را انجام دهند.

بازار-خودرو

 آغاز ثبت نام سامانه یکپارچه

در این مرحله هیچگونه ثبت نام جدیدی در این مرحله انجام نشده. انتخاب خودرو در سامانه صرفا برای ثبت نام کنندگان مرحله اول که در اسفند ماه سال ۱۴۰۱ حساب خود را بلوکه کرده‌اند، است.

به اطلاع آن دسته از متقاضیان سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی که در اسفند ۱۴۰۱ ثبت نام کرده و اولویت آن‌ها مشخص شده می‌رساند. سامانه فقط جهت انتخاب خودروها به شرح جدول زیر از سه شنبه ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ تا ساعت ۲۳:۵۹ روز پنجشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ در دسترس است.

در این مرحله متقاضیان می‌توانند یک اولویت از سبد محصولات اعلامی زیر انتخاب کنند. لازم به ذکر است هیچگونه ثبت نام جدیدی در این مرحله انجام نشده و انتخاب خودرو در سامانه صرفا برای ثبت نام کنندگان مرحله اول که در اسفند ماه سال ۱۴۰۱ حساب خود را بلوکه کرده‌اند، است.

زمان ثبت نام برای خرید خودروهای سایپا اعلام شد

گروه خودروسازی سایپا شرایط فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش سه محصول خود را برای نوروز ۱۴۰۳ اعلام کرده است.

متقاضیان خرید و پیش خرید خوردوهای این شرکت می‌توانند از ساعت ۱۱ صبح روز پنج شنبه ۱۷ اسفند ماه تا زمان تکمیل ظرفیت در سایت فروش سایپا ثبت نام کنند.

 

منبع: اقتصاد 100

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها