|
کدخبر: 322681

بانک/جریمه نقدی/مهاجرت

ضربه مهلک جریمه بی حجابی به سیستم بانکی

یکی از نمایندگان مجلس به تازگی لایحه "حجاب و عفاف" را معرفی کرده است، به گونه‌ای که طبق آن، اگر شهروندان به تعبیر او "مرتکب بی‌حجابی" شوند، دولت مجاز است جریمه مالی را بصورت مستقیم از حساب بانکی آنها کسر کند.

اقتصاد ضربه مهلک  جریمه بی حجابی به سیستم بانکی

برداشت پول از حساب شهروندان به علت بی‌حجابی، بیانگر نابودی اعتماد به سیستم بانکی است. این سیاست‌ها علاوه بر آثار ویرانگر و غیرقابل جبرانی که بر مهاجرت نیروی انسانی و فرار سرمایه تأثیر می‌گذارند، یکی از عوامل مؤثر در سقوط ارزش ریال است که به طور معمول کمتر به آن توجه می‌شود، و این عوامل تأثیرگذار بر اعتماد مردم به پول ملی هستند.

ارزش هر دارایی به میزان تمایل کنشگران بازار به خرید، استفاده، تصاحب و نگهداری آن وابسته است. واحدهای پولی هم از این قاعده مستثنی نیستند.
تمایل مردم به استفاده از ریال در مراودات مالی و نگهداری دارایی خود به شکل ریال یا برعکس، استفاده از گزینه‌‌‌های دیگر، بر ارزش ریال اثرگذار است.
از آنجا که یکی از کارکردهای پول ذخیره ارزش است، اعتماد کاربران نخستین و مهم‌ترین عاملی است که تمایل آنان به استفاده از یک واحد پولی را شکل می‌دهد.
برای حفظ ارزش یک واحد پولی، اولین و مهم‌ترین شرط این است که کاربران اطمینان حاصل کنند که هرگونه دست‌‌‌درازی به دارایی‌‌‌های آنها تحت هر شرایطی غیرممکن است.

قاعدتا اگر ارزش پول ملی یک کشور دغدغه حاکمیت باشد، باید به شهروندان اطمینان دهد که می‌‌‌توانند در امنیت کامل و با خیال آسوده از خدمات بانکی بهره‌‌‌مند شوند و دارایی آنها درمقابل هر خطری محفوظ است. به‌طور مثال، وقتی نظام بانکی نتواند دارایی و اطلاعات شهروندان را از دسترسی هکرها محفوظ نگاه دارد، طبیعی است شهروندان به گزینه‌‌‌های دیگر تمایل پیدا کنند و ارزش واحد پولی مورد نظر که مستقیما به سطح اعتماد و اطمینان کاربران آن وابسته است، کاهش پیدا کند. 

حال تصور کنید ناشر پول، خود اولین تهدید برای دارایی مردم باشد و به اشکال مختلف به آنان اعلام کند که ما ازطریق پولی که منتشر می‌‌‌کنیم قصد داریم شما را کنترل کنیم، خواسته‌‌‌های خود را بر شما تحمیل کنیم و اگر به خواسته‌‌‌های ما تن ندهید هیچ تضمینی برای مالکیت شما بر دارایی‌‌‌ها و اموالتان وجود ندارد. هرآنچه در دسترس ما قرار دارد، صاحب واقعی آن ما هستیم و هرموقع اراده کنیم آن را  مصادره می‌‌‌کنیم.

بدیهی است که در چنین شرایطی مردم تا جایی که امکان دارد به گزینه‌‌‌های دیگر روی می‌‌‌آورند. کم‌‌‌وبیش این قاعده‌‌‌ درباره همه پول‌‌‌های فیات (پول‌‌‌هایی که دولت‌‌‌ها منتشر می‌کنند) صدق می‌کند و دولت‌‌‌ها به اشکال گوناگون از انحصاری که در انتشار پول دارند استفاده می‌کنند. مثلا از طریق تکثیر پول و خلق تورم، دارایی شهروندان را هرگونه که صلاح می‌‌‌دانند به دیگران انتقال می‌دهند.

کاهش ارزش پول‌‌‌های فیات درمقابل دارایی‌‌‌های دیگر مثل طلا و ارزهای دیجیتال به‌خوبی از این واقعیت پرده برمی‌دارد. با این حال سوءاستفاده همه دولت‌‌‌ها یکسان نیست و به عواملی مانند میزان برخورداری آنها از استانداردهای حکمرانی مانند شفافیت و پاسخگویی و همچنین تمایل آنها به کنترل زندگی شهروندان یا به عبارتی درجه تمامیت‌‌‌خواهی دولت‌‌‌ها بستگی دارد. در ایران حاکمیت همیشه تلاش کرده است حیطه اختیارات خود را از طریق اهرم‌‌‌های مختلفی که در اختیار دارد گسترش دهد و دامنه نفوذ خود را به همه عرصه‌‌‌های زندگی بگستراند.

یکی از این اهرم‌‌‌ها دسترسی دولت به دارایی‌‌‌ها و اطلاعات حساب‌‌‌های بانکی مردم است. طبیعتا شهروندان سعی می‌کنند دولت را از عرصه خصوصی پس بزنند و متقابلا با ابزارها و روش‌های خود آن را محدود کرده و کنترل عرصه خصوصی را به دست گیرند. این رویارویی و هماوردی همیشه زیر پوست جامعه جریان دارد و مسائل مالی هم بخشی از آن است. مورد اخیر نیز نشان‌دهنده گسترش دامنه این نزاع است. به هر میزان که دولت پول ملی را در این رویارویی دخیل کند و از آن به عنوان یک سلاح علیه شهروندان استفاده کند، شهروندان به گزینه‌‌‌های دیگر روی می‌‌‌آورند تا از این طریق، هم از دارایی و حریم شخصی خود حفاظت کنند و هم اهرم‌‌‌های کنترلی دولت را خنثی کنند.

کماکان ارزش ریال مهم‌ترین قربانی این رویارویی است. بازی بیش از حد با کارت ریال و استفاده آشکار از آن به عنوان یک سلاح، بیش از پیش افراد را به رویگردانی از پول ملی دعوت می‌کند و چه‌بسا این رویگردانی را به عنوان یک عمل نمادین در نزاع موجود تبدیل کند. براین مبنا لایحه مذکور و مطرح کردن آن در این موقعیت موید دو نکته است؛ نخست اینکه بانیان این کار از چند و چون بده‌بستانی که با آن مواجه هستند، آگاه نبوده و ابتکار عمل افراد در خنثی کردن اهرم‌‌‌های کنترلی دولت –به‌خصوص با امکاناتی که فناوری در اختیار آنها قرار می‌دهد- را نادیده می‌گیرد و دیگر اینکه آخرین چیزی که برای بانیان این لایحه اهمیت دارد، ارزش پول ملی است.

منبع: دنیای اقتصاد
  • ناشناس ارسالی در

    نمایندگانی که تاییدصلاحیت میشوند کدومشون ازاقتصادسررشته دارن .یاسوادشون درحدحوزو ی است یااصلا ارتباطی بااقتصاد ندارن بخاط رهمینه که مملکت ویران شده چون دست نااهلا ن افتاده وباخاک یکسان شده

    • مسعود ارسالی در

      دقیقا البته گزینش های تأیید شدن تخصص نمیخواد. اینکه کاملا مشخص بود الان چند سال میشه با برداشت از حساب ملت به طروق گوناگون این امر رو ثابت کردن اگه این کشور هر چه زودتر یه انسان شجاع و مردمی مثل دکتر احمدی نژاد رو وارد کارزار نکنه مطمئن باشید روزهای سختی در انتظار هممون خواهد بود.

    • ناشناس ارسالی در

      بابا این تحلیل آب دوغ خیاری کی نوشته
      یکی نیست بزنه دهن این نویسنده بی سوا د
      که ذهن مردم و خراب میکنه

    • کوه ارسالی در

      رسانه های زرد در پس زمینه اینقدر بیسوادن د، که نمیدونن، لایحه رو دولت میده نه مجل س😂

    • ناشناس ارسالی در

      ما الان خدا پدر نا اخلانو بیامرزه صد رحم ت به قوم مغ.ف که به ولله چنین ویرانی به بار نیاوردند

    • شیدالله یونسی ارسالی در

      اکثر آنهاییکه به حجاب حساسیت ویژه دارندخ ودشون مشکل اخلاقی دارند خخخخخخ

    • ناشناس ارسالی در

      حرف بکرسی بنشینت ویرانی مهیم نیست اعتبار ملی مهیم نیست شکم خالی بازم مهیم نیست مقام حرفش دونه نشه مهمه

    • ناشناس ارسالی در

      اگر زمان شاه کسی چنین پیشنهادی داده بود بس در موردش فیلم سریال میساختین بچه های تو قنداق متوجه می‌شدن چه جنایت ها چه اخ تلاس ها وچه بی مردمی ها وچه حق هایی از م امردم ضایع شده تو این دولت هایی که از ح دود ده سالی بعد انقلاب تا به حال سرکار ب ودن سرما مردم آوردین که حد حساب نداره. عربستان مگر چی داشت ببین چه ثروتی جمع ک ردن ولی متاسفانه ما هنوز پراید سپاریم تا زه اونم با منت و با تو صف ایستادن اگر بت ونیم بخریم خدا از سر باعث بانیش نگذره

    • ناشناس ارسالی در

      همه جای دنیا همینه

    • ناشناس ارسالی در

      هرکس هندوانه میخوره باید پای لرزش بشینه< br /> هرزه گری هزینه داره داداش

  • حسین ارسالی در

    نوشته یکی از نمایندگان مجلس به تازگی لای حه "حجاب و عفاف" را معرفی کرده است آن نماینده فلان فلان شده اگر میخواه د کاری کند اول لایحه مبارزه با اختلاس ود زدی وفساد و.....معرفی کند وبتوان اجراءکن د بعد برود سر کارهای دیگر

    • ناشناس ارسالی در

      چرا تا اسم لایحه عفاف و حجاب میاد فوری چهارتا آدم مزلف میرن سراغ اقتصاد، این احمقا باید بدونن که هر چیزی جای خودش باید پیگیری بشه. هم اقتصاد مهمه هم حجاب.

    • ناشناس ارسالی در

      دمتگرم گل گفتی

  • ناشناس ارسالی در

    دولت خیلی اشتباه میکنه بانماینده گان مجل س

    • ناشناس ارسالی در

      کدوم کار دولت ومجلس اصولی وکارشناسی است که این بعدیش باشه.هراسگلی از راه میرسه و یه جفنگی ندونسته ونسنجیده پرت میکنه

    • ناشناس ارسالی در

      تفرقه پراکنی دشمن منویی که انداز ی ‌‌گاو فهم شعورنداری بی شرف

  • ناشناس ارسالی در

    کسیکه با جریمه کردن میخاد مردم را باحجاب کنه قطعا زن و بچه اش چوب بدی از بی حجاب یشون خورده اند

    • ناشناس ارسالی در

      و کسی که مخالف اجرای لایحه نیم بند عفاف و حجابه مطمئن باشید خودش چشم چرون و خانواده اش هم بیحجابن.

  • رضا ارسالی در

    اگر حتی یک ریال از حساب مردم برداشته شود مردم پولهای خود را تبدیل به دلار می کنند

    • ناشناس ارسالی در

      دقیقا من هم همین کار را میکنم. من فردی ن دارم که بی حجاب باشد اما اگر در مورد افر اد دیگر هم این اتفاق بیافتتد تمام پول خو د را از بانکها خارج و تبدیل به ملک و ارز و طلا میکنم

    • ناشناس ارسالی در

      با دلار میخوای بری خرید کنی ...ب نظرت مز خرف نمیگی...

    • ناشناس ارسالی در

      مردم ۸۰ میلیونن، از این ۸۰میلیون چند نفر بیحجابن؟ بزار اون چند نفر یا چند درصد پولشونو ببرن، به درک.

  • جد ارسالی در

    پول مردم را بدهید از بانک ها اصلا دولت نمی خواهند این ملت وضعیت به مراتب بهتر می شود این چه قانون سر به هوایی است تا دیروز لاسخنرانی جیب مردم را خالی کردید حالت با جربمه فکر خودتان باشید این حرکات دیگر بجای نمی رسد

    • ناشناس ارسالی در

      خب آخه ******نامرد بی حیا عوض اینکه اول بفکر گرفتاری نداری گرانی بیکاری مسکن ویا دیگر مشکلات این مردمه بدبخت وبیچاره رسی دگی بکنند ***** هی گیر دادن به حجاب و عف اف خب باید از همسرو خواهر مادرتان ویا د خترهایتان شروع کنید که اگه راس می گوید د رضمن ای بی شرفای نامرد بی حیا باید دومش هم به دنبال آن ****های که دارند اختلاس می کنند ویا دزدیهای میلیاردی ویا حقوقهای نجومی می گیرند ویا غارت اموال عمومی می کنند ویا قضیه چای دبش را مشخص کنید خبرم رگتان آن وقت به دنبال کارهای دیگری بروید پس الان معلومه که بفکره این مردمه بدبخت وبیچاره ازاول نبوده و هرگز هم بفرشان نیستید ای خدا این مردمه بدبخت را از دست این جلادان و یا این نامردان بی شرف و نام وس وبی حیا نجاتشان بده حتی ازدست این خیا نتکاران و جنایتکاران نجات‌مان بده ای خدا

  • ناشناس ارسالی در

    خاک بر سر اون احمق هایی که همچین تز هایی میدن . خوارج زمانه . اللهم عجل لولیک ال فرج

  • ناشناس ارسالی در

    کاملا درست است. هیچ کس حق ندارد به مالکی ت خصوصی دست درازی نماید. حتی قانون ، آن هم پس از طی کردن مسیر و زمان و پس از عبو ر از زمان تجدید نظر.

    • ناشناس ارسالی در

      اقایونی که رای دادن بیان جواب بدن

    • هالو ارسالی در

      مشکل دقيقا همین لولا. و فرج است داداشی تا زمانی که به جای زانو هایت از دشمنان دیرینه ایران زمین استفاده بشه راه رهایی بسته است فرج مرج را بپیچ توی بخچه بذار توی صندوق دست هایت را بذار روی زانو هایت بلند شو مشکلت را فریاد بزن آنوقت میبینی خیلی ها کنارت هستند محسوب ۹۰ د رصد مشکلات این مردم همین فرج های دروغین است تیشه را به ریشه بزن نه به برگ برگ یکی بیفتد آن یکی سبز می‌شود ولی وقتی ریشه ازبین برود کل درخت خشک‌ می‌شود. کمی مطالعه بد نیست

  • ناشناس ارسالی در

    اون نماینده را باید ازپادار زد با این قا نون . آخه ادم ناحسابی تورفتی مجلس .مشکلا ت راکم کنی یا مشکلات رافزون وتفرقه افکنی کنی؟ خدالعنتتان کرد .خدا زندگیتو آتش بز ندبااین کارت.حقوقی که دریافت میکنی حرام باشد.

  • حمید ارسالی در

    این فرد یا افراد بیشتر دشمن حکومت است،وا قعا هم قصد اخلال مالی و روانی دارد

  • ناشناس ارسالی در

    چقدر ظلم به ملت. بزودی نابود میشید.

    • ناشناس ارسالی در

      بچه بیا پایین، از اون بالا میفتی سقط می شی ها! چهل و پنج ساله این زر زر رو داری د میکنید. همه اونایی که دنبال سقوط جمهور ی اسلامی بودن الان زیر خاکن. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  • ناشناس ارسالی در

    خدایا ما را از دست حرام خوران نجات بده.

    • ناشناس ارسالی در

      اگر مسئولان کشوری و نماینده گان مجلس انس ان های با خدا و دلسوز و با خرد بودن. این وضعیت اقتصادی و اجتماعی و سیاسی کشور ما بعد از گذشت 45 سال بعد از انقلاب نبود ک ه روز به روز سفره مردمش کوچکتر و سن مصرف مواد مخدر و مشروبات الکلی و بی بند و با ری وفساد اقتصادی و بی اعتمادی روز افزون مردم به مسئولین و دین و.. نبود

  • ناشناس ارسالی در

    گفته شده بود یه عده گوسفند تو مجلس وجود دارد الان متوجه شدم منظورشون کیا بوده

    • رو کم کن ارسالی در

      عزیز من توهین به گوسفند نکن الان گوشت گوسفند کیلویی ۶۰۰هزار تومن هست که حداقل یه ارزشی داره اما این نمایندگان ۲۷۰نفرشون اندازه پشم اون گوسفند هم ارزش ندارن

    • ناشناس ارسالی در

      حیفه گوسفند ...

  • بابک ارسالی در

    امان از مدیران بی درایت

  • ناشناس ارسالی در

    اگراینطورباشدپس خو ردن حق ناس حلال می شود به کدام فتوای شمابایداعتمادکند

    • ناشناس ارسالی در

      عزیزم این حضرات اگه شعور داشتند که رانت ودزدی و کشو ر را نمی گرفت

  • باکتریِ پیر ارسالی در

    چرا ما گیر شما افتادیم واقعا چرا...فرقه یی که کوچکترین بویی از شرف و اخلاق و انس انیت نبرده..

  • ‌عبدالله ارسالی در

    فکر نمیکنم در بلاهت و سفاهت چنین دولت و مجلسی در دنیا وجود داشته باشد!

  • ناشناس ارسالی در

    دزدی تو روز روشن.برداشت پول بدون اجازه ص احب پول یه جور دزدیه و آدمها باید در محک مه پول واریز کنن.وقتی اجازه میدید مالیات و بدون اجازه برداشت کنن کار به اینجا هم میکشه.مگه ایران دم از اسلامی بودن نمیزن ه؟مگه خدا و پیغمبرو قبول نداره؟پس چرا دا ره دزدی رو آزاد میکنه؟خدا راضی نیست از ا سم اسلام سو استفاده بشه.حجاب اینقدر مهمه که دزدی اهمیت نداره؟واسه همین به مسئله اختلاصگرا رسیدگی نمیشه و قوانین نمیزارن. واسه همینه دزدها آزاد بیرون میچرخن؟

  • ناشناس ارسالی در

    دقیقا درسته اگر از هرحسابی .جریمه .حجاب برداشت بشه .کلی پولهاشونو میکشن بیرون

  • ناصر ارسالی در

    عالی باید هرچه زودتر این تو برنامه 3 فریتی انجام بدن از همین امروز هم اجرایی بشه همه مردم ایران خواستار اجرایی شدن هرچه زودتر این برنامه هستیم

    • F ارسالی در

      اینهای که ازای لایه هامیدن بیرون باید جیباشون خالی شده جیب که نه جییییییب باید پرش کنن مردم کین

    • کیانوش ارسالی در

      درود برشما

    • تیرانی ارسالی در

      از طرف خودت حرف بزن نه ملت ایران تو هم م ثل اون نماینده نادان دنبال هرج و مرج شدن کشوری

    • ناشناس ارسالی در

      عامو مردها رگ غیرت ندارن دلشون میخواد نا موسشان به دید بزارن

    • ناشناس ارسالی در

      شما از قول خودت حرف بزن نه مردم ایران

    • علی رعوف ارسالی در

      ***** بی ناموس

    • ناشناس ارسالی در

      نظراتو بخون بعد بگو همه مردم.....

    • ناشناس ارسالی در

      شما اول برو فارسی را یاد بگیر

    • موتوری ارسالی در

      بخواب لحافت یخ نکنه. اون شعله پیک نیکتم بکش پایین. موتوریتم عوض کن. معلوم نیست چ ی بهت داده. نمیخاد تو به جای مردم ایران زر زر کنی. مردم خودشون تو کامنتا جوابتو دادن

    • نادر قزوینی ارسالی در

      از دیسلایک هایی که گرفتی معلومه.اشغال

    • سعید ارسالی در

      شما بیجا میکنید از طرف همه مردم تصمیم می گیرید یه مشت انگلیسی که هدفتون نابودی و تجزیه ایران و اسلامه

  • ناشناس ارسالی در

    تازه اون که چیزی نیست..خدای ناکرده اگر ک وچکترین غلطی ازشان در مورد دزدی اموال مر دم سرزند..چنان اتحاد و خشم و خروشی روان گردد که ان سرش ناپیداست.

    • ناشناس ارسالی در

      چه غلتها
      بی حجابی هم یک نوع دزدیه دزدی از ناموس مردم این دزدی از اون دزدی بدتر هم هست یک کم غیرت داشته باشید

  • میثم ارسالی در

    شما این چرندیات رو راجع به دزدا قاتلا چک برگشتیا و... هم میارین. یعنی الان یه نخبه بیاد به ناموست تجاوز کنه میگین گور پدر قانون از مملکت فراریش ندین؟ الان من خرم تو خری کیو خر فرض کردی احمق؟

  • حمید ارسالی در

    این مانورها فقط برای راضی کردن اون ۵ درص د اونایی که پشت نظامند وگرنه هیچ قابلیت اجرایی نداره.

    • حسین ارسالی در

      اره بمیر ازابهت اون ۵ درصد و فشار بخور

    • ناشناس ارسالی در

      تو فکر کن پشت نظام پنج درصدن، احمق ۲۲ بهمن، تشییع جنازه شهدا، فراخوانهای دولتی، عاشورا تاسوعا، مراسم اعتکاف، و و و بازم بگم؟ 😂😂😂

    • ناشناس ارسالی در

      پنج درصد؟ اشتباه فکرمیکنیدبیچاره. اگه ف قط پنج درصدپشت نظامند چرا نتونستید هیچ غ لطی بکنید. چرا انقلاب نمی‌کنید؟بی‌حجابی وبی غیرتی . بی برکتی میاره ماهمه چوب بی حجابها وبی غیرتیهای شما رو میخوریم. بی غ یرت های پست

  • جانباز جنگ ارسالی در

    خدایا چه بر سر این ملت بدبخت میاوردند ای نها را نظاره گر باش

    • ناشناس ارسالی در

      با کدوم منطقی تشخیص دادی ۵درصد هستن؟

  • رمضون ارسالی در

    یک روز روی پل رانندگی می کردم در مسیر من جلو چند خودرو در حرکت بود من هم به دنبا ل آنها سمندی از پشت نزدیک شد بوق زد چراغ های بسیار داد جای برای کنار کشیدن نداشتم خطوط روی پل هم ممتدد بود تا از پل پایین آمدیم راننده سمند بیسم شو نشان داد و رف ت به اداره نرسید جریمه ها سرازیر شد نه ی کی بلکه چند تا ،نکنه جریان جریمه حجاب هم اینطور بشه

  • ناشناس ارسالی در

    از یه حسابی به حسابی دیگر منتقل میشه چه ضربه هولناکی؟ ضربه هولناک رو بی حجابها خ وردن! بذار بانک‌ها هم کمتر بدزدن، بذار ض ربه مهلک بخورن، جز فساد چیزی ندارن😏

  • مهدی ارسالی در

    بعد باید توقع مبارزه با فساد و دزدی رو ب اید به گور برد

    • ناشناس ارسالی در

      قلم فروشانی مانند خبرگزاری‌های نکب ت اصل احات بایدم از اهرم‌های محدود کننده کشف ح جاب وحشت کنند و مردم رو وحشت زده کند چون ابتدا اون جاسوسانی که به عنوان خبرنگار در جاسوس‌خونه‌هاشون مشغول هستند مجبور هس تن از تشویق و ترغیب به کشف حجاب دست بکشن د !!!

  • ناشناس ارسالی در

    ماهم پولامو ن از بانک ها خارج میکنیم

    • کیانوش ارسالی در

      خارجم بکنی جریمتو باید بدی😂

    • ناشناس ارسالی در

      پولهاتون رو نمیتونید از بانک خارج کنید چ ون دیگه نمیشه پول نقد با اینحجم مورد نیا ز حمل کرد. تازه حقوقت که میاد به حسابت ر و چکار میخوای بکنی. بمحض اینکه حسابت با حقوق پر شد فوری جریمه کسر میشه. پس بهتره دختر خوبی باشی حجابت رو سر کنی و پسر خو بی باشی و ناموست رو جمع کنی نق زیادی هم نزنی.

    • ناشناس ارسالی در

      همه رو میخوای نقد کنی...ب نظر من سه تومن کمه باید ده تومن جریمه بشن...

    • ناشناس ارسالی در

      به درک، مگه شما چند نفرید؟ همه تون پول اتون رو رو هم جمع کنید چه قدر میشه؟ 😂😂😂

    • ستار ارسالی در

      اقای ناشناس دومی که فقط زر میزنی ما هر کاری بخوایم میکنیم زورتون هم به ما نمیرسه فقط اوضاع رو از همینی که هست بدتر میکنید و روز به روز اعتماد ها برداشته میشه وقتی همه ی مردم اعتماد رو از دست بدن دیگه ریال رو کنار میزارن و با دلار یا ارز های دیگه کار میکنن بعد پول نقد حمل کنیم بهتر از حساب های بانکی ربا خور و حرام خور شماهاست خاک بر سرتون که اسم بانک ها تون رو اسلامی نزارید

  • ناشناس ارسالی در

    خوب این که یک نو دروزی هست که دولت از مردم میکنند بهش می گند اختلاس در روز روشن

  • مجید ارسالی در

    این است حکومت اسلامی

    • ناشناس ارسالی در

      بابا کم کنید دیگه چرا پس معطل مکنید دیگه فساد وبیحجابی به اوج رسیده رمضانه زنه ب یحیا وبیحجاب داره سیگار میکشه تو خیابون

  • Ali ارسالی در

    شهر خبر لطفاً این موضوع را پیچیده نکن کسی که می خواهد جریمه نشود باید عرف جامعه اسلامی را رعایت کن اگر هم می خواهد هنجار شکنی کند باید هزینه اش را هم بپردازد

    • ناشناس ارسالی در

      اگر فردا روزی کسی یا کسانی با سواستفاده که کار معمولی شده از حساب شما که بقول خو دت عرف جامعه را رعایت کردی برداشت کرد چ جور میخواهی ثابت کنی و اصولا کی پاسخگوی خواهد بود انوقت عکس العمل شما چیست، همان گونه که الان بسیاری از پیامکها به اشتباه ازسال میشود‌ اینها دارند ضعف خود را این گونه پنهان میکنند

    • ناشناس ارسالی در

      لطفا خفه

    • ناشناس ارسالی در

      لطف بکش پشت دوری ساندیس خور

    • خسرو صادقی معلم بازنشسته ارسالی در

      اسکول .منظور برداشتن پول بدون اجازه از ح ساب هست .کسی که بی حجابه اول باید طبق قا نون محاکمه بشه بعد قاضی جریمه کنه .خیلی از پیامک ها که برا مردم میاد الکیه حالا بخوان پول هم بردارند .من ماشینم تو یه اس تان دیگه جریمه شده در صورتی که اصلا اونج ا نبودم .بی حجابی هم همینطور .یه روز میب ینی از حسابت پول برداشت شده در صورتی که اشتباه شده حالا باید چه کار کرو

    • ناشناس ارسالی در

      دوست عزیز و بی سواد عرف جامعه آن چیزی است که اکثر مردم می خواهند و دوست دارند نه اقلیت متعصب.

    • Ashkan ارسالی در

      تو دیگه چی هستی کی هستی چقد حسابت پره و حتما خوایته یا ناخواسته هم گماشته عالجنا ب پوتینی ..آخه بی بهم خدا وکیلی ت مغزت چیه اصلا چیزی به نام تفکر داری ..البته ی ا فهم نداری یا داری به نفعت هست خرفت بمو نی ..شک ندادم حقوق بگیر و جیره خور حکومت هستی وگرنه یه انسان باشرف وزن دوست کع م لعبه دست سیستم و عالیجنال پوتین نمیشه یه به نفعته یا دوس داری نفهمی یا واقعا از مغز خالی هستی البته که هر چی مثلا مومن ت ر امثال شما خطرناک تر و وطن فروش و خاک ف روش و خام فروشتر و دزدتر و باجناق دار تر

    • محمد ارسالی در

      تو مگه خوری نکن تو هم یکی از دردهای جامع ه هستی

    • ناشناس ارسالی در

      عرف جامعه چیست؟تن دادن به نوع پوششی که ش ما تندروها برای مردم تعیین می کنید؟

    • ناشناس ارسالی در

      همه فرمایشات شما قبول الان بیشترین ضربه که به نظام میخوره دزدی و اختلاس است بفرم ایید با این موضوع هم برخورد شود

    • ناشناس ارسالی در

      هزینه اختلاس گر ها چقدره؟حسابدار و مرجع تقلید اعلم.تو چرتکه حساب کن

    • elima ارسالی در

      هنجار شکنی یعنی اختلاس دزدی وفساد در حکومت اسلامی

    • ی..ش ارسالی در

      بابا زر زیادی نزن فقط تو مملکت بی درو پی کر خودمان چنین مزخرفاتی وجود دارد اصلا ج زو عجایب است که بدلیل بیحجابی حساب مردم را خالی کنند ادم باید تهی مغز باشد که از چنین طرح هایی دفاع کند.

    • کاوه ارسالی در

      یک ریال از حساب مردم بردارند مردم حساب ب انک شأن خالی می کنند قانون عمل عکس العمل بعد ببینید شما ضرر می کنید یا مردم

  • مهدی ایروانی ارسالی در

    سلام خدمت دوستان ، فشار مشکلات اقتصادی تاب و توان را از مردم ربوده است ، بهر طریق سعی می‌کنند اعتماد باقی مانده ی مردم را به سیستمهای دولتی و حکومتی از جمله سیستم بانکی از بین ببرند. دشمن در بین خودمان است ، آنقدر بی تدبیریها را به دشمنان خارجی نسبت داده‌اند که از دشمنان خطرناک با زهرهای کشنده در داخل فراموش کرده‌اند . نتیجه‌ی همت بی‌نظیر مردمی که قبل از انقلاب و بعد از آن و دوران جنگ تحمیلی و بعد از آن و در تمام صحنه‌ها با نظام و انقلاب بوده‌اند ، این وضعیت اقتصادی و این چشم‌انداز آینده و این گونه مسؤولان است. قال رسول الله ( ص ) : الملک یبقی مع الکفر و لایبقی مع الظلم . فقط مسؤولان با تدبیر و لایق برای هر پست و جایگاه بدور از وابستگی جناحی می‌توانند انسجام و اعتماد را به ملت نسبت به دولتمردان برگردانند.

  • ‌عبدالله ارسالی در

    مشتی طالبانی دگم در دولت و مجلس دور هم ج مع شده اند که اصلا عقلی به سر ندارند!! پوک پوک!

  • ناشناس ارسالی در

    وقتی دولت جبار باشد هیچ کس از افراد جام عه درامان نیستند اصلا فرض محال که که جری مه حجاب عملی شود مردم باید باندازه هزینه خوراک پول داشته باشند اگر بین راه حسابش را دولت خالی کرد چطوری ِغذا بخرد برای خ ود و خانواده اش کاش نویسندگان آن ذره ای مغز میداشتند

    • ناشناس ارسالی در

      خوب پوششون رو درست کنند تو این کشور اسلا می که حسابشون خالی نشه
      امیدوارم م ا نماینده های درستی وارد مجلس کرده باشیم اولین درخواستمون رسیدگی ب حجاب جامعه اس ت

  • محمد ارسالی در

    لعنت خدا بر تند روهای نافهم

  • ناشناس ارسالی در

    یله صد در صد. ضمنا شما پول از حساب یک خانم بردارید!!!! یعنی از این شوخیا مگه داریم!!!
    اثر فرهنگی که میگذارد را فکر کنید...

    • ناشناس ارسالی در

      از

  • عباس ارسالی در

    دزدی علنی ازجیب مردم

  • ناشناس ارسالی در

    خدا شر این مسولین بی کفایت و از سر مردم کم کند

    • ناشناس ارسالی در

      آقای ناشناس انشاا..خداوندشرشماادمهای بی‌ دین راازسرملت ایران کوتاه کند که طرفدار بی حجابی هستند.این بیحجابهاتمامشان نوکرا مریکاوانگلیس وصهیونیسم جنایتکارند اینهاو شماطرفداربیحجابی می خواهیدایران تبدیل به فحشاخانه بشودواین ایده سیاستمداران انگل یس وامریکای جنایتکاروشمانوکران دست به س ینه آنهاست.

  • الی ارسالی در

    کاش از حساب بانکی اختلاسگرها هم میتونستن پول برداشت کنن

  • مهین ارسالی در

    وقتی هر گوساله ای میشه نماینده مجلس و میره تو طویله مجلس وضع بهتر از این نخواهد شد

  • هما ارسالی در

    من همش استرس دارم نکنه روسریم یه جا از سرم بیوفته و دولت از حسابم پول برداره،
    باید اولین فرصت سرمایه مو نقدی تو خونه نگه دارم یا تبدیل به سکه یا دلار کنم.

    • ناشناس ارسالی در

      دزد تربیت میکنند بروند از خانه ها سرقت ک نند از دست اینها همه کار بر می آید. به وقتش که بشه. تموم موشکهایی که پزشو میداد ند بر سر ما میریزند. یه همچین موجوداتی ه ستن اینا

    • ناشناس ارسالی در

      من این کارو کردم اندازه خرج ماهانم نقد نگه میدارم

    • ناشناس ارسالی در

      امثال شماهابایدترس واجبارداشته باشین
      وگرنه سرمیخوره
      شهیدان و جان بازان بخاطرامنیت شماجنگیدند

    • سمیه ارسالی در

      رحمت خدا به شیرپاک خورده ای که حاضره همه کاربکنه تاریشه بی حجابی روبکنه خداحفظت کنه ازحرف نادانان آخرزمان ناراحت نشووادا مه بده ماهم دعاگوت هستیم ،

    • وطن ارسالی در

      اینا اگه به بمب اتم برسن ازونجا که به دش من نیازی نداریم با وجود این افراطی های ت ندرو اولین بمب اتم رو بر سر تهرانی ها می ریزند . و تهران سرزمین کفر رو با خاک یکس ان میکنند چه بسا انتقامی هم گرفته باشند از اسرائیل و آمریکا ما با یک همچین تفکری متاسفانه مواجه هستیم

  • محمد ارسالی در

    خوب دولت قانون گذاشته خوب مردم هم برای خ ودشون قانون بزارن چند ماهی هرچی درآمد دا رن را به بانک ندن چاش هر چیزی بخرم

  • ناشناس ارسالی در

    فقط یه عده حیوان نشستن روی اون صندلی های مجلس
    بجای صندلی براشون توالت فرن گی بزارین که راحت باشن

  • محترمه تاییدی ارسالی در

    بانک‌ها فرارسرمایه راتجربه خواهند کرد .ع شق وایمان ترویجی است تحمیلی نیست نسل جدی د ونسل جنگ آمیزه ای از حقایق زندگی اجتما عی را عرضه بازار فرهنگ واجتماع خواهند کر د امان وهشدار از جنگ داخلی .

    • شهریار صدرایی مجد ارسالی در

      نظرات را دیدید؟انسان حیرت میکند از این ه مه زبردستی عوامل دشمن،در نابودی آرمان ها ی یک ملت.

  • ناشناس ارسالی در

    نظر مردم توجه کنید بقول شما رضا شاه کشف حجاب کرد موفق نشد حالا چرا حکومت از کشف حجاب عده آیی چنان ترسی گرفته که هر بی سر و پایی میآید عفت زن ایرانی را با عکس گرف تن از او زیر سوال میبرد چه بسا که این من شأ فساد گردد فردا همین فرد به آن زن بگوی د عکس شما را گرفتم و اگر به خواسته ام تن ندی میدهد دولت یعنی خود این باعث فساد ا ست و مردان ایران بی غیرت نیستند که کسی ب ه هر عنوانی بخواهد عکس ناموس اش را بگیرد چنانچه شوهر زن در آن محل بود باعث قتل م یشد

    • ناشناس ارسالی در

      اگر بی ناموس نبودند نمی‌گذاشتند ناموسشان برهنه و بی حیا در انظار عمومی ظاهر بشن اینا دردشون جريمه است ناموس کیلو چند

  • ناشناس ارسالی در

    در پی تو روز روشن و سو استفاده از اسلام و قوانینش توبره. خجالت بکشید

    • ناشناس ارسالی در

      اگه شوهرش غیرت داشته باشد زنش را بدون حج اب بیرون نمیاورد همشون *** بی عیرت اگه غ یرت داشته باشن زناشون با پرو پاچهای گشتی شون تو خیابون لخت راه نمیره

  • ایران من ارسالی در

    نکته خوب و مهمی را اشاره فرمودید کاش کسی درک میکرد

  • ناشناس ارسالی در

    وقتی از بانک به بهانه بی حجابی پول برداشت می کنند یعنی بانک برای سپرده گذاری امن نیست بهترین کار این است که بدون هزینه های بعدی ملت پولشان از بانک‌ها خارج کنند

  • یاس ارسالی در

    سلام ، به جایی اینکه پول کسر کنید ، به ک سانی که باحجاب میشن برای جایزه ،به حسابش ون پول واریز کنید

    • ناشناس ارسالی در

      احسنت

    • بایسته ارسالی در

      احسنت با حجاب ها رو پول بدهید به جای تنبیه تشویق کنید

  • ناشناس ارسالی در

    1_ دسترسی به حساب مردم قانونا مجاز نیست و هر گاه حساب فرد از فردی برداشته شود ظن و گمان او به سمت نهادها می رود
    2_ باعث خارج کردن پول از بانک وعدم اطمینان و اعتبار در سیستم بانکی می شود
    ٣_ با خارج کردن پول از بانک به سمت خرید ارز، طلا و املاک می گردد
    4_ بازتاب منفی در جامعه داشته و اعتماد مردم به دولت را خدشه دار می کند
    5_با این عمل، معاندین با طرح های مختلف دام انداخته و سرمایه مردم را به چالش می کشاند
    6_ از پیشنهاد دهنده اگر از حسابشان کم شود عکس العمل پیشنهاد دهنده باید واکنش او را ببینید

  • ناشناس ارسالی در

    هیچکس حق نداره سرک در حساب مردم بکشه چه خواسته دست درازی به پول دارایی مردم بکنه بانک باید جایگاه امن برای مردم باشه در غیر اینصورت همه پولها از بانک می کشند بی رون انوقت این اقتصاد خراب نابودتر میشه ب انک که حتی اجازه به پدر و مادر فرزند نمی ده کارت بانکی بچه خودش عو ض کنه حتما بای د صاحب حساب باشه اطلاعات به کسی در موردح ساب کسی نمیده به چه حقی اجازه میده کسی پ ول کم کنه از حساب مشتری هرکس این طرحها د ر میاره خیلی بیخود بی موردهست کجا این قا نونها در میارن از خودشون پول کم اوردن دو باره اختلاس کنن که این نقشه ها می کشند م گه تعدادی از اخوندها نمی گونید هیچ جا در مورد اینگونه برخورد یا این سختیگیری ها نیماده پس دست بردرارید از این رفتارتون

    • ناشناس ارسالی در

      خوب بکشن بیرون مگه همه فاسد خرابو هرزه هستن پول نداشته باشه از مال اموال میگره دولت خرگوشو با ارابه میگره تو خودتو زیاد درگیر نکن

  • ناشناس ارسالی در

    کورخوندین فقط پول نقداونم دلارو طلامیخریم

  • محمد ارسالی در

    یدوتا هم سرکوچه غیب می‌کردند ازاونها نفر ی صدهزار از پول بانک کم کنید. یک نفرم دا شت دروغ میگفت اونم کم کنید امر بمعروف یع نی حالا راه درست را رفتید .

  • رامین ارسالی در

    باید پول ها رو از حساب های بانکی خارج کر د واین روش واعتراض از خانم محترم هم باید شروع بشه کن که از فردا پول کمی هم که دا رم خارج می کنم میرم حتی دو گرم هم که بشه طلا میخرم

  • ناشناس ارسالی در

    😂😂😂😂 عجب استدلالی

  • ناشناس ارسالی در

    بنظر منکه کار خوبی هست،
    دیگه کم مونده بعضیا با شورت بیان تو خیابون،
    کسانیکه اینقدر نگران هستن کافیه حجابشون رو رعایت کنن دیگه جریمه نمیشن لازمم نیست اینقدر به خودشون فشار بیارن! همیشه کسی از عواقب جرم میترسه که مجرم باشه! درصورتیکه کسیکه مرتکب جرم نشه نگران چیزی نیست،

  • الهام میرزایی ارسالی در

    انشالله هرکسی که برخلاف قانون‌های خداوند حرف میزنه رو بیان بگیرن ببرن.خیلیا احمق اومدن احمقم میرن فقط اومدن بخورن بخوابن لخت شن بزنن بعدش بمیرن زندگیشون اینه.واینکه چرا ۳میلیون؟؟
    باید فکر اساسی بشه دراین مورد

  • حسین ارسالی در

    نمایندگان عوض اینکه خودشان را درگیر بی حجابی نمایند برن دنبال کسانی که بیت المال را تلیاردی می خورند . بحث حجاب به صورت اتوماتیک خودش حل خواهد شد اگر مجلس به آن دامن نزند و وقت مجلس را به مدت دوسال به بحث حجاب اختصاص ندهد ولی مبارزه با ارتشا و اختلاس و مفت خوری همت و غیرت می خواهد و انتظار مردم هم این است که حساب اینگونه افراد مسدود گردد و .... در ضمن در مواقع اضطراری این بی حجاب ها هم حامی نظام می شوند ولی مفت خور ها و اختلاس گرها ترک وطن می کنند و حتی به نظام پشت می کنند

  • ناشناس ارسالی در

    بچه های مسعولین که بدنهای لختشان را به ه مه نشون میدهند جریمه اش چنده یا اینکه او نا آزادند هر غلطی خواستند بکنند مثل پدرا نشان که دزدی میکنند وهنوز سرکارند

  • جمشید ارسالی در

    سه میلیون تومن الان معادل ۳۰۰ هزار تومن در چهار سال آینده است.هر چند که باز هم ن می تواند بازدارنده باشد ولی تنها کارشون ایجاد اخلال در نظام بانکی است.

  • هادی ارسالی در

    بی حجابی حرام و باعث فساد در جامعه هست نباید از حسابشان برداشت بشه اما همه باید جلوی بی حجابی را بگیرند
    وقتی زن بی حجاب است ضمن اینکه جنگ با اسلام است علنا توهین به مردان هم هست که شما نامردید اگر مرد بودید من خودم را از نامحرم می پوشاندم

  • اتل متل ارسالی در

    وقتی از روی حماقت و عوامفریبی و چاپلوسی مقام بالادست سخن بگویی و تصمیم سازی کنید دیگه هیچ چهارچوب و قاعده ای ب ایت اهمیت ندارد و تنها به رضایت دیگری فکر میکنی

  • فرزند اریایی ارسالی در

    لعنت بهتون که فقط بلدین جیب مردم رو خالی کنین..آخه مملکت همه چی ارزونه... چسبیدین به چهار تار موی سر و کرایه اسنپ....فقر وفساد وگرانی وبیکاری کاری کرده که زن و مرد پیر وجوان تا کمر خم شدن تو سطل زباله..خدا لعنتتون کنه که فقط بلدین دروغ بگین از ریس جمهور دروغگو که موقع رای گیری گفت سالی یک میلیون مسکن ..که تو چهار سال صدهزار تا نتوانسته اونی که هم بوده مال دولت قبلی. کمتر به مردم فشار بیارین...من راننده اسنپ.کرایه رو آنقدر کم کردن که شدیم تاکسی مرسی....گزینه عجله دارم رو حذف کردین همون گزینه بودم بخدا نصف تاکسیهای زرد هم نمیشه .بعد اومدن گیر دادن به این موضوع وحجاب ..تهران نون سنگک 20هزار تومان دارن میدن.حداقل کرایه اسنپ گرون هست سوار نمیشم پیاده میرم ولی شکم مردم رو چی میشه ....خاک تو سرتون با این کشور اداره کردنتون...روحانی عزیز تو که شدی ریس جمهور آیا از سیاست چیزی می‌دونی به والله نمیدونی تو از آب و هوا چی می‌دونی از اقتصاد چی می‌دونی ..برو سر درس حوزه ودین سیاست رو بسپار به اهلش...که شماها گند زدین به مملکت

  • سجاد ارسالی در

    به نظر من همچین قانونی اجرایی نخواهد شد< br /> ولی از بس مملکت بس سروسامانی داری م هر کسی برای اینکه معروف بشه یه مصاحبه جنجالی میکنه و هر چرندی از دهانش دربیاد میگه
    و اتفاقا معروف هم میشه
    این نتیجه عدم برخورد با خودی هاشونه

  • سجاد ارسالی در

    کجای قران نوشته کم حجابی و بی حجابی جریم ه داره،به خدا که شما خیلی کافر هستید

  • جوادمخدومی ارسالی در

    بدبختی‌های این مملکت از یه مشت بادمجان دور باغ چین هست که نمی خواد با نسل جدید ایران کنار بیاد و گزارشات اشتباه به رهبری میدن

  • روح الله ارسالی در

    حاکمان دزد منقلی جاه طلب به پایان خط رسیدید تا ملت آویزانتان نکردند گم شوید بروید روسیه و چین و انگلیس و کانادا و آمریکا همان کشورهایی که شما را آوردند و حمایتتان کردند

  • امیر ارسالی در

    تو رو خدا یه تستIQ از پیشنهاد دهنده بگیر ید

  • ناشناس ارسالی در

    به خدا عربستان که خونه خداترس هست و زنان خود اونجا حتی روبنده میزنن بی حجابی هم توش هست چرا اونا این کار رو نمیکنن خجالت بکشید دزدی تو روز روشن بابا مردم خفقان گرفتنشون

  • ناشناس ارسالی در

    منکه قبل از عید میرم هرچه پول تو بانک پس انداز کردم رو بردارم اصلا ب این دولت و مجلس هیچ اطمینانی نیست اینا تا پول تو جی بی بچشون کم میشه دست تو جیب مرد میکنن

  • حمید ارسالی در

    بی حجابی به کمک بانک‌ها بیایند

  • 42سال کار یدی میکنم هنوز بعداز62سال دارم کار میکنم ارسالی در

    این نماینده اگر مرد است وخیلی حالیشه. میفهمه که بعید می‌دانم. بیاد طرح برای رفع بیکاری، سازندگی فقرزدایی بدهد نه برای چاپیدن پول مردم. شما در دین آمده فقط فقط حق امر به معروف ونهی از منکر داری، تعیین بهشت وجهنم با خداست.
    و یااین پول را برای آن فقیران اقازادهایی که در کشورهای معاند زندگی می‌کنند میخواهی، ویا برای ساختن فلسطین، لبنان، سوریه وعراق میخواهی، کم شهید وکشته دادیم برای آن نمک نشناسها،عراقیها کم از ما را کشتن، شیمیایی زدن، موشک زدن، بفهم تا کی خود را به ندانستن ندیدن میخواهی بزنین

  • حسن ارسالی در

    خدایش من کاری ندارم فقط واسم سوال این هم ه تولید محتوی بی پایه و اساس از کجاتون م یارید بابا واسه اختلاس و.... قانون هست و در کشور اجرا میشه و خیلی ها رو هم گرفتن نمونش همین چند وقت اخیر خیلی از شهرداره ا و بچه‌ای معاون اول قوه قضاییه و.. لذا خودمون گول نزنیم با این تیپ محتواهای نام رغوب .ضمنا حفظ حجاب خواهر های دینیمون وا جبه چرا یکی از اثرات بی حجابی ضربات روحی ی هست که در آینده ممکنه از جنس مخالف بهش ون وارد بشود و همین باعث میشه که دخترهام ون در آینده بدلیل همین ضربات افسرده بشون د که این بسیار واسه یک جامعه هزینه برادر هست.خودمون گول نزنیم .لخت گشتن اثری جز افزایش آسیب ها و بی هنجاری در اجتماع ایر انی ندارد.

  • ناشناس ارسالی در

    لعنت برافکار طالبانی
    لعنت برافکار پوسیده
    لعنت برافکاری که دیگر در ایران جایی ندارد

  • ناشناس ارسالی در

    مردم پول‌های خو د را از بانک بیرون می‌کش ند و مانند گذشته در جیب یا بالش قائم می‌ کنند. بر گشتیم به عصر حجر. وقتی دولت بتو اند بدون رضایت پول از حساب برداشت کند مگ ر مرض داریم پول تو بانک بگذاریم. رابین ه ود کجایی که یادت بخیر. پرانس جان و وزیرش صد شرف دارند

  • داود فولادی ارسالی در

    تمام بد بختی های ما از بسیجی ها یا تفکر بسیجی هاست

  • ناشناس ارسالی در

    اوایل انقلاب که هاشمی رفسنجانی رئیس جمهور بودند و بر مسند قدرت تکیه زده بودند و همچون فرعون باد در بینی می انداخت آنچنان خفقانی ایجاد کرده بود و دستور داده بود هیچ کسی حق ندارد پیراهن آستین کوتاه و یا شلوار لی بپوشد. دستور داده بود هیچ کارمندی حق ندارد ریش خودش را با تيغ بزند. دستور داده بود هیچ خانم معلمی حق ندارد مانتو یا مقنعه ی رنگی بپوشد ‌ . دستور داده بود هیچ کسی حق ندارد کراوات بزند. هیچ کسی حق ندارد ترانه گوش دهد . اون موقع مردم فیلم را با دستگاه ویدئو می دیدند و هاشمی رفسنجانی دستور داده بودند هیچ کسی حق ندارد فیلمی را با دستگاه ویدئو ببیند و هزاران حق نداشتن های‌ دیگر و چنانچه کسی موارد ذکر شده را رعایت نمی کرد ، اکنون نسبت به اون زمان خیلی خیلی بهتره . هاشمی رفسنجانی نتیجه ی اون جفا و خیانت هایش در حق مردم را دید

  • ناشناس ارسالی در

    این نماینده که این حرفها رو زده یه مشاور بوده که در رادیو و تلویزیون برنامه داشت ه.نه اقتصاد بلده و ن از سیاست می‌دونه.فک ر می‌کنه داره دو نفر رو داره مشاوره میده نه ۸۵ میلیون آدم رو.

  • ناشناس ارسالی در

    نمیدانم این نمایندگان مجلس نماینده مردن هستن یا جیره خار دولت شمارا ملت انتخاب ک رده بروید از حق ملت دفاع کنید نه برای دو لت خود شیرینی کنی بعد میگن چرا در انتخاب ات شرکت نمیکنی

  • ناشناس ارسالی در

    این است قانون اسلامی چرا مراجع چیزی نمیگویند این حق ناس نیست دزدی چشم در چشم دولت باز هم کم آورده بهانه اش را حجاب گذاشته چرا برای اختلاس ودزدیهای خودشان قانونی نمی‌گذارند با این کارها گور خودشان را میکنند درگیریها در راه است

  • ناشناس ارسالی در

    مملکت خر تو خری داریم

  • ایران ارسالی در

    لعنت بر پدرو مادرتون خون مردمو تو شیشه ک ردید

  • ناشناس ارسالی در

    اینها که بی‌حجابی راترویج میدهنداینهانوک ران انگلیس وامریکاوصهیونیسم جنایتکارندای نهاراباید تمام اموالشان مصادره کنند درمج لس انگلستان تصویب کردندکه بایدمادران ایر انی رابه فسادوفحشا بکشانیم تانتوانندفرزن دان خلاق وبافکرتحویل جامعه بدهند.

  • آذر ارسالی در

    همبن نماینده هایی که این تز و دادن بچه هاشون الان در دیار خارج بی حجابن . مردم فهمیدن این سیرک برای پرت کردن حواسشون از اختلاس هاست

  • سعید ارسالی در

    به این مقدار کفایت نکنید !
    ما هم دنیای شمار را آباد میکنیم ؟!هم آخرت شما رو
    مسکن میسازیم آب وبرق را مجانی میکنیم !؟ اتوبوس را مجانی میکنیم !؟

  • ناشناس ارسالی در

    چه کار های خوبی ،حاکمیت باید سرزمین بسازد نه تخریب کند،مجلس باید در راس امور باشد نه مجری خواسته‌های کروه و فرد،گویا عده ای در حال استحاله جمعیتی برای بقای خویش هستند و چه بسا از آوارگان،فلسطین،نیجریه،سومالیو افغانستان بجای ایرانی رعیت انتخاب کنند،کسر پول از حساب بد حجابان شامل خانواده میشود و هدف مقنن زدن ریشه اقصاد و پول است و انهدام اعتماد به دولت

  • ناشناس ارسالی در

    تحلیل تون واقعا درست است برداشتن پول از حساب مردم به هر دلیلی که باشد موجب بی اع تمادی و فرار سرمایه خصوصا بانکها خواهد ش د برخی که چنین قانونی تصویب میکنند به تب عات آن فکر نمیکنند اصلا اقتصاد نمیدونن وقتی مردم در انتخابات شرکت نمیکنند نتی جه بهتر از این نمیشه چنانچه چنین خبری صح ت داشته باشد بر داشت از حساب مردم خلاف شرع خلاف عرف خلاف اخلاق و ضد اعتماد است آیا با اینکه این قانون خلاف شرع است شو رای نگهبان آن را تایید میکند؟!!

  • علی ارسالی در

    این روش کسر مستقیم به نام اسلام و مسلمان ی اوج زورگویی به مردم است.و برای اسلام ه یچ سودی ندارد

  • م.م ارسالی در

    حالا هی برید رای بدید

  • ناشناس ارسالی در

    به همین شکل نظام ما پیش رود تمام مردم ایران بمه که نمیارن هیچ همه مهاجرت میکنن به کشورهای دیگه چون اونجا حجاب اجباری نیسته پول از حساب مردم بر نمیدارن و یارانه هم از ایران بیشتر میگیرن

  • سید محسن معصومی ارسالی در

    ملت محترم ایران ؛ ظرف مدت ۴۵ سال گذشته ف قط یک مورد را نام ببرید که مجلس به نفع م لت ایران تصویب کرده باشه ، اگر هم تصویب کرده هیچوقت اجرایی نشده !!! اشکال از خود ما ملت ایران هستش که با سابقه چنین کارن امه درخشانی از مجلس باز هم میریم رای مید یم ، در حقیقت خودمان نسل ایران و ایرانی رو داریم منقرض میکنیم ، خداوکیلی مقصر حک ومت و دولت و مجلس و....نیستند ، داخل منظ ره ریاست جمهوری چند نفره با کلی قتل و غا رت و......میارن میگن به یکی از اینها رای بدید 🫤☹️ خب چرا رای میدید که تهش بشه ای ن وضعیت ؟ اگر وضعیت فعلی ایران رو قبول د ارید چرا ناله میکنید ؟ اگر قبول ندارید چ را انتخاب میکنید ؟ لطفا خواهش میکنم گناه کم عقلی و بیسوادی خودمون رو گردن حکومت و دولت و مجلس.....نندازیم!!! خودمان کردی م که لعنت بر خودمان باد ، عزیزان حکومتی فقط کاری را که ملت میخواهند دارند انجام میدهند ، همین .

  • احمد ارسالی در

    باید مردم همگی باهم متحد شوند پولشان را از بانک ها بردارند تا این دولت ورشکسته ب شه، تا حساب دستشون بیاد ، که بفهمند با ت عصب ، زور و اجبار نمی توان اینگونه برنام ه ها را پیش برد.بلکه باید با عقلانیت کار را پیش برد.

  • مجید ارسالی در

    یه دیوانه سنگ می اندازه داخل چاه هزار نف رنمیتونند دربیایند حجاب بازور نیست لبنان عراق عربستان هیچ جا همچین چیزی نداریم د ودش به چشم شما می ره اگر راست می گین جلو ی دزدی ورانترو بگیرید

  • ناشناس ارسالی در

    با این فکرای مزخرفتون مملکت رو به نابودی کشوندید بسه دیگه اینهمه بدبختی و فشار برای چیه واقعا

  • ناشناس ارسالی در

    من تمام نظرات را خوندم هرچه قدر به معتاد بگی نکش اون می‌کشد وهمیشه دنبال تریاک است الان هم هر چقدر به دزد بگی کارت دزدی است بازهم فایده ندارد چون او همیشه به دزدی کردن فکر می‌کند دولت ماهم همیشه به دزدی کردن و اختلاس فکر میکنه

  • ناشناس ارسالی در

    داروغه ناتینگهام روحت شاد

  • سیدعلی تکمیلی ارسالی در

    بسمه تعالی باسلام عمل کم کردن پول از حسا ب بی‌حجاب میتواند بامشکلاتی همراه باشد م ثلاً فردی که بافرد دیگری خصومت داردو اور ا میشناسد گزارشی بدروغ ازبیحجابی ان فرد بدهد و درخواست کسرکردن پول از حسابش را ب کند وازاین قبیل دردسرها بنظر می‌رسد مسا یل حجاب فرهنگی است بازور پول کم کردن بین تیجه نخواهیم رسید

  • ناشناس ارسالی در

    این نظام فکرش قوانینش ودستورلتش نه سالمن دونه سازنده زیرا دین از سیاست جداس

  • احمد ارسالی در

    راهزنان‌قدیم‌به‌این‌حکومت‌ننگین‌شرف‌دارند

  • ناشناس ارسالی در

    بانکها.باپولهای.سپرده.شده.دربانک.که.بیشتر.انها.بصورت.پس.انداز.است.کارمیکنند.یعنی..بافراد.مختلف.وامهای.ریز.ودرست.میدهند.هر.ماه.از.ان.سپرده.سود.میبرند.هبچ.سودی.برای.صاحب.حساب.درنطر.نمیگیرند.که.هیچ.تازه.هر.چند.ماه.یکمقدار.بعنوان.کار.مزدپیامکی.برداست.مکنند.که.هیچ.پایان.سال.هم.باز.کارمزد.پیامکی.بر.میدارند.ایا.ابن.کار.دزدی.در.نطام.بانکداری.اسلامی.نیست.طی.بکسال.از.حساب.بند.نزدی.۳۰۰.هزار.تومان.برداستن.ایا.پول.ناچیز.من.دربانک.سودی.برای.بنده.نداشته.

  • پیمان هستم ارسالی در

    جریمه نکردن و جلوگیری نکردن از بی حجابی ها و آسیب هایی که به جامعه زده شده و باز هم اگر جلویی بی حجابی و فحشا گرفته نشود هزاران برابر بدتر از سیستم بانکی به جام عه ضربه خواهد زد از نظر من علاوه بر جریم ه نقدی بلکه زندان هم باید بهش اضافه بشود دیگه واقعا شورشو در آوردن فحشا بی داد م یکند🍁🌿🍁🌿

  • ناشناس ارسالی در

    از این سیستم بیش از این توقع نیست ،بنیان این انقلاب اساسآ از دزدی و دروغگویی و ت بعیض و فساد گذاشته شد وتا ثریا این دیوار کج خواهد رفت تا این ابلهان و کودن ها سر کارند وضع مملکت و مردم روز بروز بدتر خوا هد شد

  • محمدرضا ارسالی در

    آیا این درآمد حلال است؟!

  • ناشناس ارسالی در

    ۱۴۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ چی شد

  • ناشناس ارسالی در

    حکممان تندرو نادان دزدی اختلاسگران ازاد دفاع از کشور صفراست

  • ناشناس ارسالی در

    این نماینده احمق مجلس، نماینده شیطان و خ وارج است. ننگ بر تو نماینده بی کفایت. ان شاءالله بزودی به درد لا علاج گرفتار بشی. مردم از شر شما و سایر نمایندگان تندرو و افراطیون لامذهب راحت شوند. شک نکنید این نماینده دشمن است.قصدش نابودی ایران و اع تقادات مردم است.لعنت بر این قوم ظالم

  • ناشناس ارسالی در

    لعنت بر این نماینده احمق،شک نکنید این نماینده خود دشمن است .دست از اختلاس، دزدی و جاه طلبی بردارید ،از خدا بترسید .از خشم طوفانی مردم بترسید.لعنت بر قوم ظالم تندرو طالبانی

  • ناشناس ارسالی در

    تضویر

  • محمد حسین هادی ارسالی در

    حجاب دستور خداست بر زنان مومن واجب است ح جاب و ارزش انسانی خود را حفظ کنند و زنان گی خود را به دیگران نشان ندهند اما کسی م ومن نیست باید با نظر عقلا و مجتهدین و صا حب نظران با آنها برخورد شود

  • پژمان ارسالی در

    چطوره جریمه برای تخلفات رانندگی جواب مید ه باعث لطمه خوردن به نظام بانکی نمیشه ام ا جریمه برای بی حجابی و بی حیایی و دریدگ ی برخی ضربه به نظام بانکی است.این قانون باید اجرایی بشه و گر نه سال دیگه اوضاع به مراتب بدتر از امسال میشه.

  • ناشناس ارسالی در

    واقعا بانکی پور نماینده مردم اصفهان باای ن نظریا تش باعث ننگ مردم اصفهان شد اگر ح رفی ندارید بزنید سنگین تر ست تا چیزی بگی د که باعث فحش و لعنت بهتون بشه

  • ناشناس ارسالی در

    این قانون برای دزدی از حساب مردمه .آدم چ طور می تونه ثابت کنه که بی حجاب نبوده و از طرفی چقدر برای اثبات این موضوع باید دوندگی کنه .در ایام کرونا که برای رانندگ ان قوانین منع رفت و آمد شبانه وضع کرده ب ودند پسرم در راه بازگشت به خانه در یک شب ۴ میلیون تومان جریمه شد و هرچی به اون ه ا می گفت که این جریمه ها در فاصله ی ۲۰ د قیقه از هم صورت گرفته قبول نکردند که درس تش کنند و پول رو گرفتند .یعنی دزدی تو رو ز روشن .خدا لعنتتون کنه .

  • ناشناس ارسالی در

    مورچه تابال درآورد نشونه نابودیشه..یعنی داره گورخودشومیکنه بااین کارا.. با اینکا رهرروز دشمنان شوبیشتر میکنه

  • مهدی ارسالی در

    وقتی کارشناس واقعی در عرصه مجلس نیست همینه با این وضع مالیاتها و این قوانین من در آوری که فقط به ضرر مردم است قطعا مردم روبه دلار و رمز ارزها برای داد و ستد رو میارن

  • ناشناس ارسالی در

    کدوم نماینده؟ همش الکیه .نمایندگان از قب ل انتخاب شده اند و انتخابات همش فرمالیته است .انتخابات امسال و مخصوصا اهواز این رو ثابت کرد و دستشون برای ملت رو شد. .

  • محمد ارسالی در

    اوووووو ببین نطر مردم انیشتین زمانه مونو ...
    ببین جانب داریه نشریه مونو م ثلا جانبداری مردمی میکنه ...
    اخه احمقی که میگی برو اختلاص گرو بگیر ! اون اختلاص گر هم از نطر خودش کار درستی کرده و کارشو توحیه میکنه و کاری به خلاف شرعش خلاف عرفش خلاف قانونش خلاف حق الناسش ندا ره که اختلاص میکنه ! حالیتونه یا واقعا خودتونو زدیم به .... ملت ..
    جریمه جریمه است یا پیش برداشت یا با صدور قبض جریمه
    حالا به بهانه دست درازی به حساب فرد خاطی نمیشه صورت مساله رو پاک ک رد 😏
    اگه نقض کننده باید جریمه بشه پس بشه
    اگر هم نباید جریمه بشه پ س دزد و قاتل و اختلاص گر هم همین توقع بر اشون ایجاد میشه که شده 🚫

  • ناشناس ارسالی در

    توهین به مردمه اگه این کار انجام بشه مرد م از دین ودولت وهمه چیز زده میشن اگه قرا ر بود به زور حجاب اجباری بشه که خدا خودش فقط میگفت شما مجبورید همینکه بچه بزرگ م یشه حجاب اجباری رعایت کنه لا اکراه فی ا لدین عقیده خدا شمارا ازاد گذاشته کهخودت ون انتخواب کنید

  • ناشناس ارسالی در

    اگر حکمومت اسلامی است این قانون طبق کدام حکم اسلام است؟ خداوند در آیه ی ۱۸ سوره ی جاثیه می فرماید : ثم جعلناک علی شریعة من الامر فاتبعها ولا تتبع اهواء الذين لا يعلمون.این یعنی این که هر کسی نمی تونه خودش به اسم اسلام حکم بده بنابراین حداقل سوء استفاده هاتون رو به اسم اسلام انجا م ندهید و بگید این قانون رو ما درآوردیم و هیچ منبع حدیثی و قرانی نداریم تا حداقل اگه قراره مردم از کسی متنفر بشوند از شم ا متنفر بشوند نه از دین .

  • ناشناس ارسالی در

    واقعا خیلی خفت آوره که بعد از ۴۵ سال به اصطلاح حکومت اسلامی بخواهید با جریمه حجا ب رو سر زنان بگذارید.ایمان یک باور قلبی است و شما با رفتارهای غلطتون به این باور آسیب جدی وارد کردید. اونقدر خودتون رو د رگیر مادیات و بخور بخورِ این دنیا و زینت ش کردید که این طور شد.

  • شاهرخ ارسالی در

    شایدهم پولهایی که از کارت مردم برداشت شد ه و به اسم کلاهبرداری یا فیشینگ تموم شده کار همین دولت باشه ، آخه اونا به همه اط لاعات مردم دسترسی دارن!!

  • ناشناس ارسالی در

    دولت به هر بهانه ای میخواد ملت رو زمین گ یر وبیچاره بکنه،،قبلا دم عیدی جریمه راهو ر بود،بعد جریمه کرونا بهش اضافه شد،الانم که جریمه بدحجابی،وکم کم جریمه راه رفتن ونگاه کردن و بقیه جریمه ها،،بعد عوامل بی کفایت مردم رو مقصر ناهنجاریها میدونن،،، شما خودتون اصل ناهنجاری هستید

  • مهدی ارسالی در

    ظاهراً دقیقا به هدف خورده..‌إن شاء الله لا اجرای طرح ، خود بخود لی حجابی از بین میره..چرا که یکی از مهمترین دلایل بی حجا بی ، بی هزینه بودن و حتی نفع داشتن چنین رفتاری بوده ، نود درصد افراد بی حجاب اصر اری بر بی حجابی ندارن و اگر کوچکترین فشا ری رو متوجه بشن ، سریع رفتار به هنجار بر وز میدن ، حتی خیلیا هستن ستن تو رو در پل یسی گیر کردن و این لایحه باعث میشه بهانه لازم برای تغییر رفتار رو داشته باشن ، ت ا توسط دوستانشون سرزنش نشن که نتونستی ، تو ترسویی و ... ضمنا بالای هشتاد درصد اف راد بی حجاب یا حقوق بگیرن یا محصل و دانش جو، پس ریال این وسط ضرری نمی‌بینه ، ضمن اینکه دیگه شبهی از ریال وجود داره و عملا این تحلیل شما به درد نتانیاهو میخورع

  • احمد ارسالی در

    خاک بر سر اون نماینده ی بیسواد و تندرو و افراطی که با این طرحش ، موجبات خروج سپرده ها از بانک ها را فراهم ساخت ،حاج آقا شما بفرما مسجد ، اینکاره نیستی

  • حسین ارسالی در

    وقتی مملکت دست هر گاوی باشه ، بهتر از این نمیشه

  • مهدی ارسالی در

    اقدام دولت برای برداشت مستقیم پول از حساب افراد تحت هر عنوان و همچنین عنوان بی حجابی یا بدحجابی نقض آشکار قوانین عرف شهروندی و جامعه و همچنین نقض آشکار قوانین عرف بین المللی هست .

  • مهدی ارسالی در

    اقدام غیر قانونی دولت در برداشت مستقیم پول از حساب افراد با عنوان بی حجابی یا بدحجابی اعتماد مردم به سیستم بانکی و دولت را شدیدا کاهش میدهد و شهروندان برای حفظ امنیت سرمایه و پول خود اقدام به خارج کردن پول از بانک کرده و آن را به سمت طلا سکه ارز های خارجی . خودرو . خانه میکنند

  • لژیون ارسالی در

    راهنمایی رانندگی به اندازه کافی با جریمه کردن‌های بی جا دیت تو جیب ملت میکنه دولت و محلس هم اومده به کمکش چرک و خونربیاد سر سفره پرسنل راهنمایی رانندگی و مجلسی ها و دولت

  • اسماعیل جزایری ارسالی در

    اگر زباغ رعیت ملک خورد سیبی
    برآورند غلامان او درخت ازبیخ

  • ناشناس ارسالی در

    هر وقت خر بشه مسئول همینه

  • ناشناس ارسالی در

    سلام. حکومتی که خود را نماینده خدا بداند و همه چیز را نعمت خدا دانسته که اختیارش دست نماینده خداست دیگر مردم را به حساب نمی آورد و همه چیز را برای خودش می داند مثل منابع و معادن و تمام امکانات کشور را به همین خاطر است که هرجور خواسته اند بین خودشان تقسیم کرده اند و هر وقت کم پول می شوند به هر بهانه ای ازمردممی دزدن و غارت می کنند.. این همه دزدی و اختلاس و غارت بیت المال و غیره همه و همه دزدی ازجیب مردم است ولی تا حالا غیر مستقیم بوده از این به بعد مستقیم می شود. چون غزه و لبنان و یمن واجب تر است.. و مردم بی خیال و سردرگم و حیران (خودکرده را تدبیر نیست)

  • ناشناس ارسالی در

    مردم‌دیگه‌به‌دولت‌اعتمادندارن‌دولت‌باید‌اعتماد‌مردم‌به‌دست‌بیاره‌اما‌نمیدونم‌چرا‌روز‌به‌روز‌‌با‌‌کاراش‌مردم‌را‌بی‌اعتماد‌تر‌می‌کنه‌‌دولت‌مملکت‌داری‌نمیونه‌جاش‌توی‌مسجد‌است‌‌کشور‌سیاست‌مدار‌میخواد‌

  • رسول ارسالی در

    این یه طرحه اگر واقعا باشه از یه فردیکه اگر و جود داشته باشه.... بنابر این خودتون را کنترل و جر ندهید..... و افسوس بخورید بر بی سوادی و سادگی خودتان و مشابه خودتان در جامعه..... که با هر ساز بی ارزش و غیر عقلانیکه ادمهای مریض و معاند برایتان کوک می کنند مانند یه عروسک خیمه شب بازی می رقصید..... نگذارید بی شعورها به شعور شما توهین کنند...

  • ناشناس ارسالی در

    سلام اصلا چیزی تو بانک‌های کشور نمیمونه. خالی میشن و ورشکسته بخدا

  • ایرانی ارسالی در

    این نماینده نادان از بمب اتم خطرناک‌تر ا ست به دنبال راه انداختن مجدد اعتراضات در کشور هستی نادان

  • همصدا با ایرانی دوستان ارسالی در

    وقتی هر بیسوادی میشه نماینده و یا مسئول وضع مملکت همینه که می‌بینیم اقتصاد خراب مردم دین زده و کشوری آماده برای زانو زد ن در مقابل استعمارگران که عامل اصلی آن پ اچه خواران بیسوادی هستند که بعنوان مسئول نفوذ کردند

  • ناشناس ارسالی در

    نمایندگان بدرد نخوردزد برید دنبال دزدی ه ارا بگیرین بدرد نخورها

  • راحله ارسالی در

    با این شتابی که دولت در زمینه مالیات و ج ریمه نقدی حجاب و تحریم ها پیش میره همه د یگه دوست دارن از پولشون در مقابل دولت مح افظت کنن و به فکر نسل بعدی برای رهایی از فشارهای اضافه شده میشن که یک راه فرار ا ز ایران هست حتی کله گنده هاشم اینکارو کر دن یا پول نقد نگه میدارن و از ایران برای زندگی مهاجرت میکنن.دولت امنیتی برای کسب باقی نمیگذاره .یک عده افراد بی چیز میما نن

  • زارعی ارسالی در

    چنین طرحهایی ازنماینده احمق باعٹ اتحاد م ردم وتیشه به ریشه پنج درصدیهاست . خب دزد ی روزروشن . احمق هیچکس پولی درحساب خانم نمیزاره که توجیب بربزنی برای غزه ولبنان

  • ناشناس ارسالی در

    این است نتیجه اینکه احمق‌ها و بی سوادها مسول شوند.

  • محمد ارسالی در

    خدایا پناه می‌بریم به خودت از هرچی بی ع دالتی و دست درازی به بیت المال مردم.

  • اسد ارسالی در

    اعتماد المثنی ندارد قطعا اگر صاحب حساب پول از حسابش برداشته شود به دنبال هر راهی میگردد که دیگه پول تو بانک نداشته باشد بر میگرده به عصر معامله کالا به کالا یعنی عصر حجر

  • مهدی ارسالی در

    این همه توضیح داده شد در متن، ولی چه ربطی به جریمه بی حجابی داشت؟

  • هاشم ارسالی در

    بی سوادی بعضی از قانون گذاران را شنیده ب ودیم اما حدود آنرا نمی دانستیم که به شکل باور نکردنی دیدیم

  • هموطن ارسالی در

    بگو ببینم رئیس این دزدهاواختلاسگرا کیه ک ه حالا میخوان به بهانه جریمه بی‌حجابی از حساب مردم دزدی کنن

  • ناشناس ارسالی در

    اونی که توحسابش یه ریال نیست چطوری میخوا هید ازش دزدی کنید

  • ناشناس ارسالی در

    فقط هدفشان خالی کردن جیب مردم است
    ی عده ح‌یوون تصمیم میگیرن به فکر کسی نی ستند

  • ایرانی ارسالی در

    هییییچ ضربه ای به سیستم بانکی نمیزنه، زن هارو ار این بیشتر گستاخ نکنید...

  • ناشناس ارسالی در

    بله بی حجابی یعنی تجارتی عظیم یعنی استفاده ابزاری از جذابیت های جنسی یه عده نوجوان و جوان بینوا که در پی ثروت و آرزوهای زودگذر هستند . این تجربه در کشورهای غربی و بعضا شرقی به اثبات رسیده. زنانی که پشت ویترین ایستاده تا مشتری جذب کنند و به دولت مالیات دهند . دختران خوش اندامی که با پوشیدن لباسهای نیمه عریان مشتری آن برند را بیشتر میکنند و ... خلاصه مبارزه با بی حجابی سرشار از ضرر زیان برای این قماش دنیا پرست است که به بهانه اختلاس و سفره کوچک مردم و تهدید به مهاجرت و بی اعتباری بانک و هر ابزاری دیگری تلاش می‌کنند تا برهنگی آزاد باشد تا از آن دخترک و دختر بیچاره سواستفاده کنند . اما احکام اسلامی نه اجازه به اختلاس می‌دهد نه اجازه شکستن احکام شرعی مانند کشف حجاب .

  • سید ارسالی در

    این نماینده مجلس به وضوح توضیح داد از این به بعد در روز روشن واشکارا از حساب‌های مردم ایران دزدی خواهد شد اگر تا الان در خفا بوده از الان آشکارا دزدی میشه کسی نیس به این آقای بانکی پور بی سواد بگه آخه کجای دنیا به این راحتی دست در جیب مردمشان می‌کنند فقط مردم اصفهان باید بهش نشون بدن چقدر بی سواد هست این به اصطلاح نماینده

  • عظیمی ارسالی در

    خجالت بکشید اونی که دزدی و اختلاس میکنه ول کردید چسبیدین به دو تار موی زن که بیرون
    روسری هست یا زیر روسری شما ها کاری کردین
    که یه جوان نتونه ازدواج کنه

  • ناشناس ارسالی در

    چرا هربار میخوان برای حجاب کاری بکنن یک عده میخوان چوب لای چرخ بذارن؟؟؟
    ن ترسید، قاطعانه کارتون رو انجام بدید... کسی کا قانون رد رعایت کنه هییبیچ ض رری بهش نمیرسه، کسی هم که نگران جریمه هس ت خوب قانون رو رعایت کنه تا خسارت نبینه، کاری نداره..... ولنگاری باید جمع بشه..

  • محبوبه شیرعلی زاده ارسالی در

    آقای بانکی باید خجالت بکشه از پیشنهاد و تصويب این قانون، من خودم چادری هستم اما این قانون بسیار مسخره و شرم آور است متاسفم که همچین نمایندگانی با این سطح تفکر داریم اینها برنامه دارند جیب خالی دولت رو با این جریمه ها پر کنند

  • ناشناس ارسالی در

    راه نابوديتان اين ورطه هاست

  • حسین ارسالی در

    باسلام کشورمثل یک **** شده که هرکس وناکس ی که میرسدمیبردبرای خودش قانون برای افرا دصعیف جامعه است به هربهانه ای حق مردم را بخوریدوانشاالله خرج عزای زن وبچه هایتان کنید اگرراست میگوییدبرای دم کلفتهاهم همی ن قانونهارادرنطربگیریدوطیفه شماومادرهرمن کرفقطامربه معروف ونهی ازمنکرتاسه باربقیه اش به گردن خودطرف باشدخدابه پیامبرفرمود ه وطیفه توفقط تبلیغ دین است واجباری درکا رنیست حالابه شمانمانده که بیاییداینکارها رابکنیدفقط تزکردهید

  • امید ارسالی در

    بزودی به خیابان میاییم

  • ناشناس ارسالی در

    آخه چرا نیروی انتظامی ونیروی سیاسی مملکت وقانون هواَسشون به این موضوع نیست که دشمنان کاملا نفوذ کردن تو تمام ارگانها ی دولتی ومجلس وبه ظاهر انقلابی ودوست دار نظام در حالی که دارند از داخل تیشه به ریشه اون می‌زنند با حرفها و طرحهای دشمنان وبی اعتبار کردن نظام وتمام بانک‌ها خیلی قشنگ دارن دشمنان نقشه از هم پاشیدن کشور رو بی سروصدا انجام میدن عجب هیچ کس هم نمیخواد توجو به موضوع بکنه که ملت از این وضع بی خیالی بی اهمیت دادن به اوضاع خسته شدند وزخمی هستند بیشتر از این نمک نباید پاشید دشمنان هم خوب این موضوع را می‌داند واستفاده دارند می‌کنند بابا بیاید با ملت باشید پشت ملت باشید با مهربانی ونقشه های شوم دشمنان را خنسا کنید نه باور کنید که به نفع شما دارند کار می‌کنند نتیجه آخرش ازبین رفتن دین ایمان باورها اعتمادها به همه چیز می‌شود وبه ضرر تمام کشور وبه خوشحالی ونفع دشمن وپیروزی او سیاستمدارن خوابند چرا دارند راحت گولتان می‌زنند بانک‌ها خالی میشه واقتصاد سقوط میکنه ناکسان از کشور فرار می‌کنند وقتی به مقصود خودشان رسیدند بجنبید دست دست نکنید بیرون کنید اینها رو بشناسید اینهارو واز کار بیکارشان کنید تا بیشتر صدمه به انقلاب اسلام واعتماد ملت ومردم وکشور نزدند ما گفتیم همه میکن گوش کنید متوجه بشوید لطفا خواهشن

  • رزمنده و جانباز جنگ ارسالی در

    وقتی زره ای عقلانیت دوراندیشی در کار نبا شد و تبعات قانونی را که تصویب می‌کنند بط ور دقیق بررسی نشه به همه مردم و مملکت آس یب میرسه ، ۴ تا کارشناس جامعه شناسی اقتص اد حقوق و روانشناسی باید بررسی کنند وگرن ه نماینده هیچی نمیفهمه

  • مسعود ارسالی در

    پس با این حساب سیستم بانکی همه کشورهای پ یشرفته که به دلایل نقض قانون حساب شهروند انشون رو مسدود و یا از اون برداشت میکنن باید نابود شده باشه

  • امیربهار ارسالی در

    نماینده آیی که چنین حرفی زدی فکر کنم خیل ی وضعت خوب هست که ترسی ندارید چقدر روزان ه ازحسابتون بابت بی‌حجابی کم بشه..پرفوسو ربی عقل

  • ناشناس ارسالی در

    ملت ایران یه حکومت به دین بدهکار بودند ح ال این دین را ادا کرده اند اینک وقت جمع آوری این زباله هاست. قطعا تا یه مدت کوتا ه این زباله ها جمع آوری خواهند شد.

  • ناشناس ارسالی در

    اگر‌دزد‌به‌حساب‌بانی‌دسترسی‌داشته‌باشد‌د یگر‌بانک‌جای‌امنی‌برای‌سپردن‌پول نیستم‌م ردم می‌توانند‌پولهایشان.را‌از‌بانک‌بیرون ‌بکشند‌کارمندان‌و‌باز‌نشسته‌ها‌و‌کارگران ‌صف‌بکشند‌و‌پول‌خود‌را‌از‌بان‌بخواهندو

  • علی ارسالی در

    مملکت در حال فروپاشی.... از هر راهی برا رسیدن به جیب ملت، دزدی فقط بالا رفتن از دیوار خونه مردم نیست.... سید دروغکویان وغارتگران...

  • محسن ارسالی در

    چیزی که ازاین قانون برملامیشه اینه که مس ئولین همه چیزروباپول عوض میکنن....
    دست ازاین کارهاتون برداریدواینقدرایران رومضحکه دنیانکنیدای بیسوادها

  • بهرام ارسالی در

    کار خوبی است بی قانونی و بی‌حجابی نباید بدون‌۶زینه باشد نا بدون‌هزینه باشد ادامه دارد

  • جلال شکرائی ارسالی در

    دقیقا باید بررسی بشه این نماینده به نفع کدام ارباب جاسوسی و خرابکاری میکنه. این نماینده خودش باید اعدام بشه برای این ناامیدی و فقر و فلاکتی که با این قبیل انسان نماها بر گرده ملت تحمیل شده.

  • ناشناس ارسالی در

    دریغ از یک ذره شعور این همه دزدی و غارت و چپاول دیده نمیشود چند تار موی سر زنان دیده میشود

  • محمد ارسالی در

    تقصیر نماینده مجلس نیست تقصیر اون فلان فلان شده هاست که به این فلان فلان شده رای دادن ، حالا هی برین رای بدین ، بابا اینا همه شون سر و ته یه کرباسن شما کجای کارید

  • ناشناس ارسالی در

    اخه نماینده اینقد بی شعور مگه داریم دست داخل جیب مردم بردن این دزدی اسمشه.

  • ناشناس ارسالی در

    بااین کار آن نماینده بی خرد وبی عقل ناامنی وبی ثباتی وعدم اعتماد به نظام وسیستم بانکی ایجاد می‌شود وتقابل مردم با دولت

  • ناشناس ارسالی در

    این هم از در دستاوردهای دولت و مجلس انقلابی ودکتر رییسی خخخخخخخخخخ

  • ناشناس ارسالی در

    اون نماینده **خورده

  • علی ارسالی در

    ماخواستارحضوربیشتروفعّال نیروهای محترم و عزیزگشتِ ارشاددرتمام نقاط سطح شهرمان برا ی برقراری امنیت اخلاقی واجتماعی هستیم.✌️ ✌️✌️

  • تمیر ارسالی در

    دنیا اگر بایستدو۵۰۰سال حرکت نکند وفقط ایران درحال پیشرفت باز با همچین کسانی به گرد شان هم نخواهیم رسید

  • کیان ارسالی در

    شما فکرش رو بکن یه ماشین تو تهران حرکت م یکنه از بندر عباس براش پیامک جریمه میاد انگار که ماشین در یک زمان تو دو نقطه کشو ر بوده و یا برای آقایی مسن پیام اخطار بی حجابی میاد ،اونوقت هر روز چند نفر قربان ی اینجور اشتباهات میشن؟
    برای خیلیا سه میلیون تومن معادل هست با چند روز گشن گی خودشون و بچه هاشون.
    واقعا این ج ماعت هیچ قدرت تفکری ندارن؟
    یعنی سط ح هوش برابر با جلبک دریایی.

  • علی حیدری ارسالی در

    گور پدر آدم‌دروغ نویس و هذیان گو.

  • ناشناس ارسالی در

    خدا بده برکت

  • حسین ناامید ارسالی در

    بدترین کار ممکن می کنن،همه خانم ها برن ب انک حسابشون رو ببندند بزارن خونشون،،تا ح کومت بفهمه به زندگی مردم نباید کاری داشت ه باشن

  • یک ایرانی ارسالی در

    سلام چه دنیایی شده چندساله شبکهای امریکا یی وکشورای که دشمن ایران وایرانی هستن چن دمیلیارددلارخرج کردن دینشون حیاوعفت وچاد رومانتوهاشون و روسریهاشونووخیلی چیزای د یگشونودراوردن که بعدن میفهمنددولتم میخاد پولاشونوازحسابشون دربیاره واقعا این همه ظلم به این خانوم های ملومه که سربه خیابا ن میزارن

  • فرید ارسالی در

    بنابراین قانون حجاب به پول ربط داره ونه به ایمان .وازاین پس ملیاردرها به راحتی م ی‌توانند بی حجاب باشند وپول جریمش هم بده ند .عجب ایمانی برای جامعه ساخته میشه ومح کم واستوار بر پایه پول...واقعا این قوانی ن از کجا ها نشات میگیره ؟خدا خودش مارا ب ه راه راست هدایت کنه.وگرنه با جریمه کسی به راه راست هدایت نمیشه .

  • هادی ارسالی در

    پس با این اوصاف یه عده هر کاری دلشون خوا ست انجام بدن هیچکی هم کاریشون نداشته باش ه؟کار اشتباه و توجیه میکنید بعد به نحوه وصولش گیر میدین.چقدر عجیب شدین.

  • ناشناس ارسالی در

    سلام به حال این مردم بایدگریست خاک برسرم ا که به همچنین نمایندگانی رای می دهیم که به شعورمردم توهین می کندکدام مراجع نظری ه این نماینده نادان راتاییدمی کند کجاقرا ن نوشته اگرکسی حجاب نداشت جریمه کنید چرا جوانان راازدین فراری می دهیدتاکی مردم با یداین مسئولین بی کفایت رادرک کنند

  • بهرام ارسالی در

    کاش اون نماینده برای حوزه انتخابی خودش جریمه می‌گذاشت اگر مردم اون حوزه فقیر شده بودن اگر جوانان بیکار زیاد شده بود اگر طلاق زیاد شده بود ویادش بود مردم اون انتخاب کردن مشگلات حل کنه نه جیب مردم بزنه

  • قنبر ارسالی در

    یعنی اونیکه این طرح و مطرح کرده حتی بدرد طویلم نمیخوره تا چه برسه به نمایندگی مجلس
    بهش بگید دشمن ملت نه نماینده

  • رامین ارسالی در

    حالا اگرکسانیکه بدحجاب هستندپیشاپیش حساب بانکی خودراخالی کنند تبدیل به سکه وارزن موده درمنزل نگهداری کنند تکلیف چیست این نماینده پیشنهاد واقدام بعدیش چه خواهدبود شایدیگانی ویژه برای اینکارتشکیل دهدتاباح کم قضایی وقوه قهریه جریمه بی حجابیها راو صول کنند دراینصورت چه مملکتی خواهیم داشت

  • ali ارسالی در

    واقعا میمونایی هستند اینا. دلغکا

  • رضا ارسالی در

    دولت به دزدی عادت کرده چیز عجیبی نیست
    مردم پولشونو از بانک در بیارن تبدیل به طلا کنن

  • ناشناس ارسالی در

    اگه حساب خانم خالی شد شیر خشک بچه رو چطو ری باید جور کنه

  • رضا ارسالی در

    حکومت پخمگان! دزد سر گردنه! عملا دستشان در جیب مردم است. مالیات و مالیات و جریمه! دزدی ننابع نفت و کاز و معادن و ..‌‌. کمشان است! سیرایی ندارند این ها! ....

  • ناشناس ارسالی در

    این شخص نماینده مردمه یا درد سر گردنه .. . به جای این که قانونی رو‌ وصع کنه که با عث بهبود رفاه و معیشت و آرامش مردم و ثبا ت سیستم اقتصادی بشه چه مزخرفانی از مغزشو ن خطور می کنه ... نماینده مردم بر علیه م ردم، کجای دنیا اینجوری شو دیدیم

  • ناشناس ارسالی در

    این جوری که بوش میاد تو ریاست رییسی خیلی چیزها تغیر میکنن ازادی زن یکیشونه.

  • مهتاب ‌ ارسالی در

    خودم اولین چیزی که به ذهنم خطور کرد وقتی این خبر خونده بودم گفتم همه حسابام می ب ندم
    مگه مجبوریم پولمون دست این دز دان بسپاریم.

  • مهران ارسالی در

    سلام دوباره یه کسیه کشادترازهراختلاسی وا سه مادوختندسودشوفلسطین وعراق می بره بازم برداری شرفش بیشتر ازاین قانون ماست

  • درودخان ارسالی در

    چرا دولت اینقدر در مورد بی حجابی ملت مقا ومت می کند!!!

  • علاءدین ارسالی در

    اینا با این کارشون میخواهند ارزش پول ملی رو پایین بیارند هرچند ارزشی هم نمونده ب رای پول ملی ما با پولی که ۸سال پیش ماشین میگرفتی الان با اون پول موتور ماشینو نم یشه تعمیر بکنی از کجا به کجا رسیدیم ولی بعضی از شمای ایران هنوز دلشون خنک نشده ک لا می‌خواهند پول ملی را از بازار جمع بکن ند چرا همچین آدمهایی رو تو مجلس را می‌ده ید بندازیدشون بیرون

  • ایرانی ارسالی در

    یکعده تندرو وبی دین از امام زمان عج هم ش یعه تر شده اند،این عده باید شناسایی شوند تا اگر خدای ناکرده لطمه ای براثر جهل آن ها به دین و انقلاب برسد بعدا بااین کاسه های داغتر از آش تسویه حساب کنیم.

  • فريدون ارسالی در

    وقتی یه بی سواد نماینده مجلس‌ میشه، به ح ز این نمیشه انتظاری دیگه داشنت،اگر دکترا ی اقتصاد داشتی این حرف ها را نمیزدی، کشو ر را نابود کردید،نامردها

  • حسن ارسالی در

    من که بفهمم این قانون گذاشته شده اولین فرصت پولمو از بانک میکشم بیرون دلار میخرم
    حدوا ۸۰۰ میلیون تو بانک دارم

  • رضا ارسالی در

    مشتی جاهل بیسواد،یامغرض وجاسوس ،با تصمیم ات غیرعلمی وبدون بررسی عوارض آن مملکت را خرابترش میکنند

  • ناشناس ارسالی در

    به بهانه حجاب حساب مردم رو خالی می کنن

  • ناشناس ارسالی در

    ما ملت باید حساب هامون را از تو بانکها برداریم مخصوصا بلند مدت بزار از گرسنگی بمیریم این سران جز حجاب مشکل دیگه ای در ایران نمی بینند ؟ به قرآن من چادری هستم ولی به شدت مخالف این کارها

  • ناشناس ارسالی در

    خدا وکیلی در کشورهای غیر مسلمان آیا چنین کارهایی با ملت می کنند تمام مشکلات ایران ختم شده به حجاب

  • ناشناس ارسالی در

    سلام فرمانده ۳...
    بشدت نزدیک شدیم ...
    غربال مرحله سوم نزدیکه...
    #تکانه_ی_سوم
    #در_انتظار_نشسته_ ای_در_انتظار_بایست
    #هنوز_حضرت_معشو ق_یار_میخواهد
    #عجلوبالظهور
    # اللهم_صل_علی_عزیزم_خامنه_ای...
    #ال لهم_عجل_لولیک_الفرج_والعافیه_والنصر
    #وجعلنا_من_خیر_انصاره_و_اعوانه_بحق_زین ب_الکبری_س 🤲🤲🤲🤲

  • ناشناس ارسالی در

    خدا وکیلی اگه از کسی پول ازش برداشت شد اطلاع رسانی کنید تا پول در بانک نزاریم بمونه چون دیگه امنیت نداره

  • ناشناس ارسالی در

    خواستم عرض کنم به اون شهروندی که دفاع از این مصوبه و یا لایحه می کنه وحق به دولت میده ،بگم اخه احمق تو که داری طرف داری از این نمایندگان بی خاصیت و مفتخور با حق وق 250 میلیونی میکنه و جریمه بی حجاب ها را هم حق می دانی بهت بگم،در کجای دنیا،یک دولت از حساب شخصی مردمش برداشت غیره قان ونی بجرم نداشتن حجاب می کند که تو شهروند احمق ونااگاه هم کار غلط این دولت بی کفا یت را تایید میکنی،اول برو ،کمی قوانین بی ن المللی را بخوان که در دنیا هیچ کشوری ا ز حساب شخصی مردمش بدون اجازه برداشت نمی کند،چه رسد به دولت بی لیاقت و مردم ستیز ما،،تو نفهم هم کمی قبل از گونه تایید ارا جیف برخی نمایندگان مطالعه داشته باشی بد نیست،البته اگر بفهمی و یا حالت بشه،،،

  • ناشناس ارسالی در

    چرا نظر ما را سانسور میکنید همتون دزدید

  • محمد ارسالی در

    دزد

  • ایرانی ارسالی در

    بنظر میاد کسانی که این قانون را تصویب کردند ارزش پول ملی برایشان فرقی ندارد چون اونا دلاری کار میکنند و از حساب ارزی استفاده میکنند

  • حسن ارسالی در

    عجیبه که رای دادن ، بی حجابها و شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن کاملا همراه با حمایت و تشویق مسولین است لیکن قانون در جای دیگر سلیقه ای عمل می‌کند.

  • ناشناس ارسالی در

    این احمق ها رو کی می‌فرسته مجلس

  • ناشناس ارسالی در

    زحمت بکشید حالا که قانون وجود ندارد مجلس هم تعطیل کنین همینطوری اداره بشه خیلی بهتره تایه عده که از قوانین حقوقی هیچ اطلاعی ندارن برگردن سر شغل قبلیشون وارامش تا حدودی برگرده

  • طبیعت دوست ارسالی در

    هر قانونی در هر کشوری میزارن قطعا یک تعداد مخالف خواهد داشت و یک عده هم اساسأ قانون شکنن و عده ای هم تحریک شده و عوامل دشمن، خوب برای این عده و اجرای قانون ضمانت اجرا نیازه، به خاطر عده ای خود فروخته قانون شکن که نمیشه قانون رو نادیده گرفت، اونم قانون واجب خداوند رو که مردم به خاطرش انقلاب کردن.

  • ناشناس ارسالی در

    جان مادرت من زن بیحجاب سوار نمی کنم آقا هه موهاشو بسته فکر میکنی زن بیحجاب سوار کردم

  • ناشناس ارسالی در

    چرا رو یارانه مانور نمیدید فقط بفکر خالی کردن جیب مردمید بی حجاب یازانش قطع بشه حق کار نداشته باشه اگر در محل کار بی حجا ب بود از کارفرما جریمه سنگین بگیرید .بیم ه بیحجاب باطل کنید شوهر بی حجاب از کار ا خراج کنید .‌ولی نمیتونید چون اکثر مسئولی ن به حجاب اعتقاد ندارن یا خانوادشان خارج از کشورند

  • ناشناس ارسالی در

    یه موقع اون قدیما یه نهادی به اسم کمیته که آدمهای تند رویی تو اون نهاد بودند و ه ر جوانی آستین کوتاه میپوشید دست اون جوان بیچاره رو تو خیابون رنگ روغنی میزدند،ای نقدراین کار رو کردن تا جایی که اشتباهی د ست چندتا سفیر رو رنگ کردن،بعد صدای کل دن یا در اومد این خبر به خمینی رسید دستور د اد که دیگه از این کارها نکن،چون آبروی کش ور رو دارید تو کل دنیا میبرید و نتایج بد تری هم پیش روی جامعه قرار میدید،اینکار ا ین آدمهای جدید هم مصداق همون کار هستش،چو ن خوشون کم کم میفهمند که اینکارها دورش گذشته و فقط مصرف رسانه ای برای یه عده خا صی که طرفدارشون هستند داره

  • ناشناس ارسالی در

    مردم نا امید وافسرده هستتند خواهشا این کارهارا نکنید هم هویت جمهوری اسلامی هم هویت اشخاص را زیر سئوال میبرید واعتماد ها ازبین میرود روی مردم را به حکومت باز نکنید احترام بگذارید تا آنها هم به قانون ومملکت احترام بگذارند دزدی آشکارا در روز روشن درواقع دست دولت درجیب

  • ناشناس ارسالی در

    اقای‌نماینده‌خرشازپل‌گذشته‌وتاچهارسال‌خیالش‌راحته‌پس‌چراموقع‌رای‌گیری‌حجاب‌مهم‌نیست

  • ناشناس ارسالی در

    سلام اینجا معلوم است که نماینده ما سواد اقتصادی نداره این نماینده باید برمرغ نگهداری کنه اگه بتون ثانیا درد ما ومردم ما بی حجابی نیست درد ما دزدهای اختلاس گر که مملکت فلج کردن اگه راست میگوی ی قانون جریمه برای دزد های که دارید پرورش می‌دهید اجرا کنید

  • هم وطن ارسالی در

    آقای نماینده محترم پس از توریست ها را چک ار میکنید اگه از آنها پول بگیر آقای توری ستی به کشور می آید فیلم های خارجی را چکا ر میکنید که بیشترشون بدون پوشش سر و سین ه هستند یکمقدارفکر کنید بعد حرف بزنید فق ط و فقط بین مردم بی اعتبار شدی آقای نمای نده

  • ناشناس ارسالی در

    خداوکیلی کجای دنیا چنین قانونهای ظالمانه، من درآوردی و احمقانه ای دیدین؟ حز در کشوری که ادعای اسلامگرایی دارد. در طول این چهاردهه به اندازه چهارهزاره مردم را از دین و ایمان عقب زده و دور کرده اید دیگر بس نیست؟ ته مانده ایمان چند درصد بقیه مردم را به باد ندهید. خشم و انزجار و نفرت مردم را در جشمشان نمی بینید؟ سر زیر برف کرده و به شدت احساس خودبزرگ بینی می کنید. بترسید از عواقب کار.

  • سید ارسالی در

    هرکی توی جمعی اول ازهمه بگه بو میادشک نک نیدکاره خودشه کسی که دوره قاب چین نظام م یشه شک نکنید درشرف اختلاس بوده یا هست وی اخواهدشدایشان ریگی به کفش دارن..نماینده کدوم مردمی هستی تو..بیسواد.

  • عای ارسالی در

    اصلا عناصر ضد انقلابی درداخل مجلس ونظام بودن که مبارزه با بی حجابی را اوردن حی یخه چاک دادن تا این بی حجابی را معرفی کن د وهمین باپیش برد اهدافشان میخواند چیزی که کاشتند ازجیب مردم درو کنند ومردم را د ر مقابل هم قرار دادن مگر دراسلام نگفتن م الیات حرام پس چرا دولت داروغه ها عجیر کر د به این حرام لیشتر عمل کنند

  • عای ارسالی در

    اگه حجاب خیلی ازاین نماینده مجلس وبعضی عناصر ضدانقلابی که درنظام دکان دستگاهی برای خوددارند خیلی اذیت می کنه چرا زن وبجه واولادشان به کشورهای میفرستید که بی حجابی وفحشا درانجا قانونی است

  • علیکرم ارسالی در

    فقط حرف چرت میزنن بی حجاب بودن به شما چه فصول هستید دزدان کثیف خدا نشناس

  • احزان ارسالی در

    اصلا تعجب نکنید آقایان متوهم با مدیریت مزخرف وگذاشتم افراد نالایق بر مسند کار وضع از این هم بدتر خواهد شد وقتی ریس جمهور سواد نداره دوتا کلمه نمیتونه بیان کنه ونمایندگان واکثریت مدیران مدارک تحصیلی شون رو خریدن ویا با سفارش گرفتن شما میخواهید اوضاع درست بشه وقتی ارزش ها عوض بشه عوضی ها ارزشمند میشن

  • حمید ارسالی در

    وقتی اقلیت برای اکثریت مردم قانون وصل می کند کشوره همینه که می‌بينيم وقتی بارانت اکثریت نمایندگان به مجلس راه پیدا می‌کنن د وضع مردم بهتر ازاین نخواهد شد.البته ب ه خاطره ریاست باید همراه جماعت شونند

  • Iran ارسالی در

    این هم یک نمونه از دزدی شماس کمبود بودجه رو از جیب مردم میخوان تأمین کنن،خودتو آ نقدر خارو خفیف کردین که بجز فوش برای خود تونو مردهات چیزی عایدتون نمیشه

  • رضا ارسالی در

    در تمامی جهان جریمه هست این ترساندن مجریان قانون هست

  • حبیب ارسالی در

    ۵ ساله دیگه همچی تمامه ، چشم رو هم بزارید تمام شده ، اندکی صبر سحر نزدیک است

  • علی ارسالی در

    این که یک نماینده نظری داده و سایت شما ب ا شیطنت در انتخاب عنوان خبر و تعدادی از خوانندگان این خبر با تحلیل اشتباه، نظر ا ین نماینده را به کل مجلس و نمایندگان تعم یم می دهند، نشان از بی انصافی است..
    انصاف، نصف دین است.
    یک نماینده ن ظری داشته و ارائه داده، اگر چنین چیزی تص ویب شود حرف شما درسته که اینطور نیست.
    من هم به شخصه مخالف نظر این نماینده هستم ولی شرط انصاف را رعایت میکنم و در م ورد یک خبر که صرفا یک نظر است، بهترین کا ر را که سکوت است اختیار میکنم.
    ما خودمان در زندگی شخصی حذف و نظر اشتباه ند اشتیم ؟
    قطعا داشتیم و قطعا افراد ز یادی حتی از نزدیکان خود را با نظرات و حر فهای اشتباه خود رنجانده ایم.
    یک سو زن به خود بزنیم و یک جوالدوز به دیگران

  • ناشناس ارسالی در

    حجاب چرا گیر دادند تورم بیداد میکند تا ب ود سیاه نابود کردمملکت مردم خوب باصفای ا یران حال نوبت سرخ شده باور کنید نوبت سرخ ک سیاه نابود کنه بعد مردم مملکت رو

  • ناشناس ارسالی در

    کار بسیار خوب و ارزشمندی هست.

    هرکس خلاف میکنه باید جریمه بشه و اگ ر جریمه جواب نداد کارهای بازدارنده دیگری انجام بدن

  • سلمان ارسالی در

    بلاخره نمیشه که باید برخی هزینه ها و برج ها تامین بشه،ارزش ریال که نه ارزش داره و نه مهم نیست!!!

  • سعید ارسالی در

    واقعا کار خوبیه باید انجام بشه ، این مردم
    دو رو و فرصت طلب حتی لیاقت نفس کشیدنم ندارن ، باید عرصه زندگی رو اونقدر به این مردم تنگ بکنن تا جونشون در بیاد ،

  • منیژه ارسالی در

    همه مردم باید حساب بانکیشونو خالی کنند ت ا بزرگان یاد بگیرند چه جوری با بد‌حجابی روبه رو شوند همانطور که دزدان واختلاسگرا ن را ازاد گذاشتید که دارند تو کانادا با مینی ژوپ دور میدانها پیاده روی می کنند ح الا مشکل شده روسری متاسفم براتون

  • حاجی ارسالی در

    درد فراتر از نماینده است. درد اصلی مربوط به خود مردم است که چنین نماینده هایی ان تخاب و به مجلس می فرستند.

  • محمد ارسالی در

    بجای پیشرفت اقتصادی در حماقت پیشرفت داری م .والسلام

  • ناشناس ارسالی در

    برای از بین بردن اراده و آزادی مردم ...و سیستم ادراه کشور نقشه کشیده اند..را برا افراد بیسواد و متوهم و خود شیفته جای اف راد کار بلد میزارن..چرا چون تعهد داده ان د علاوه بر نابودی ثروت کشور ..منابع انسا نی را هم بفرستن انور ...

  • ناشناس ارسالی در

    هدف نظام تخریب است به نظارت و جلوگیری از اختلاس حیف میل بیت‌المال و کلاهبرداری و سرقت و ناامنی مخالف رفاه و آسایش و آرامش و امنیت و سلامت و نشاط و شادابی و پیشرفت ملت ایران هستند مافیای ثروت و قدرت جیب مردم ایران خالی کنید

  • حجاب افتخارم است ارسالی در

    خداخیرتون بدهد جامعه پرازفساد شده لعنت ب ه بدحجاب قانون شکن

  • علیرضا ارسالی در

    چرا قانون شفافیت مالی به تصویب مجلس نمیرسه

  • مصطفی ارسالی در

    ازابدتاازل دین مخالف تکنولوژی پیشرفت ونواوری وحتی حرکت بسوی پیشرفت وپشت سرگذاشتن نواقص فرهنگی اجتماعی و انسانی بوده ازسماوربگیرتادوش آب قن وعکس وسینما تادوره ماشطرنج ویدئو ماهواره وحالا اینترنت وحجاب وحتی قلیان ولی همیشه شکست خورده بدحورهم شکست خورده نمونه بلندگو که صدای شیطان بود والان شده صدای اذان

  • مریم ارسالی در

    اینجوری پولمون را دیگه بانک نمی زاریم. تو این مملکت اول جلوی دزدی ها و اختلاص ها. را بگیرند.

  • ی...ش ارسالی در

    داستان سرزمین ما کم کم داره شبیه داستان قلعه حیوانات میشه بروید داستان رابخوانید تا متوجه شوید😄

  • حامد ارسالی در

    دزدی در روز روشن

  • امیر فقی ارسالی در

    آنها خوب می دانند بواسطه ساختار اقتصادی کشور و مناسبات پولی بیرون کشیدن سرمایه افراد از بانک ها صورت نخواهد گرفت ، افراد نمی توانند بدون حساب بانکی کاری انجام دهند

  • حسن ارسالی در

    نمایندگان مجلس این دوره باشاسی بلند درعی د به کجا سفر خواهند کرد ما که در خرید عی د موندیم هیچی نتونستیم بخریم .

  • حسن ارسالی در

    دشمنان خارجی وداخلی با برنامه حساب شده د ارند در بین مردم نارضایتی درست مسولین ما نشستن فقط نگاه میکنن،مسولین محترم بطور جهادی واردمیدان شوید جلوی تورم ونارضایتی رابگیرید از نظا رت اصلا خبری نیست .تمام طرح ها با کارشناسی انجام شود مجلس اصلا خوب عمل نکرد خیلی انتظار داشتیم ولی نشد .

  • فصل ارسالی در

    خدا کنه اجرا بشه چرا این بانک‌ها دزد اصل ی هستند پول من وشما را میبرن در برج سازی تو سکه ودلار سرمایه گذاری می‌کنند روز ب ه روز فربه میشن اینکار بشه مردم مجبور م یشن پول‌ها را از بنک خارج کنند این وسط ب انک‌ها هستند به دریوزگی می‌افتن نمایند ا بلاغ از من و شما رای گرفته بر زد خود ما کار میکنه به سگ یه خوبی میکنی بعد چند س ال شما ببینه دمی تکان میده این نمایندها درک اون حیوان را ندارن از ترس بار دوم رد بشه خوش رقصی میکنه لعنت بر پدرت تو را پ س انداخت

  • ناشناس ارسالی در

    برید خفت بکشید چرا بی حجابی اومد خود ناپاکتون بس که ناپاک هستید فکر کردید ملت مثل خودتون هست و هی مته به خشخاش زدید به شما چه کی میخواد جهنم بره یا بهشت شما از روابط پنهان خیلیها خبر دارید ندارید پس زر نزنید

  • ناشناس ارسالی در

    من اول از الاغ عذرخواهی کنم که حیوان بسی ار فهمیده ای هست در برابر ایشون

  • خسرو ارسالی در

    ارز دیجیتال مطمئن تر از بانک کشور دزدی ت وش نیست و بدون اجازه شما هیچ کس حق برداش ت رو نداره

  • یک بدحجاب ارسالی در

    بابا زمان پیغمبر حجاب اجباری نبود شما چر ا می خواهید مردم به بهشت اجباری خودتون ب برید بابا گناه نعوذبالله خدارم به اشتباه می اندازید

  • یک بد حجاب ارسالی در

    آقای قالیباف و مسئولینی آیادخترشما با حج اب هستندیا بدحجاب؟

  • علی محمدی ارسالی در

    به نظر من بی‌حجابی خودش یک سرطانه برای هر جامعه باید هویت بی حجابها رانابودش کردضررش به همه جا گندمیکشه

  • ناشناس ارسالی در

    بی حجاب مثل چاه دستشویی بدون دره بوی کثی فش همه جا رابه گندمیکشه

  • ناشناس ارسالی در

    مرگبربی حجاب

  • ع م ارسالی در

    باید بی حجاب ها رابه رگباربست

  • ناشناس ارسالی در

    بی حجاب جاش توی مستراحه چون تاریخش گذشته

  • علی ارسالی در

    دولتمردان باید قوانینی رو بنویسند که مورد مضحکه عام نشوند شاید درآینده این کارها یک نوع حرف خنده دارمردم عصربعدی شود با حمله به حساب بانکی هرکسی بدون اجازه قاضی دزدی حساب میشه

  • ,غضنفر سیدابادی ارسالی در

    یعنی اون بانک ها اگه ربا خواری بکنن چیزی نمیشه ولی اگه پول کاشفان حجاب را بگیرند بانک ها سقوط میکننن به جهنم که ور شکست میشن میخ‌استن اختلاس و دزدی ابر دزدان و را بگیرند گور بابتی اون بانک و بانک داری که

  • ناشناس ارسالی در

    ظلم میکنن تا امام زمان بیاد

  • ناشناس ارسالی در

    دولت کنونی به دلیل اینکه توانایی اداره ک شور را ندارد دست به راهزنی از خودروهایی را دارد که بانوان و دختران ایرانی حجاب م طابق میل خویش رعایت می‌کنند دولت هم از ح ساب آنها 3000000 میلیون تومان کسر می‌کند .

  • ناشناس ارسالی در

    خداجویی اعمالتان رابدهد انشالل

  • ناشناس ارسالی در

    این کارها را انجام میدن ...میگیم اشتباه کردیم رای دادیم

  • مهتاب ارسالی در

    اتفاقا کسانی که چنین پیشنهادات مزخرفی میدن ،نه تنها دوست حاکمیت و نظام نیستند بلکه دشمن درجه یک هستن و با ظاهر فریبنده و در لباس دوست سعی دارند هر چه بیشتر ملت را نسبت به دولت و حاکمیت بدبین کنند و حتی با این روش و سخنان ظاهر فریب تیشه بر ریشه ی اقتصاد ضعیف مملکت بزنن،. چنین کسانی گرگند در لباس میش و دشمن اصلی این مرزوبوم.. کاش وقتی هم میذاشتن و توی اون مجلس مفت خورشون کمی از درد مردم کم میکردند نه اینکه به اون اضافه کنن،، کاش حاکمیت چند تا از اینا رو دار میزد که اینگونه علنی براش دشمن تراشی نکنن وگرنه همه میدونیم هیچ اقتصاد دانی اینگونه از سر عناد یا حماقت سخن پراکنی نمیکنه!!

  • سکوت ارسالی در

    قبلا جریمه ماشین با دوربین بود ما تو شهر ستان بودیم پیام میومد تو تهران جریمه شدی م حالا خدا بخیر کنه این بی مسئولیتی و بی مدیریتی ها رو فردا توی تهران اصفهان یا هر جا یکی بنام ما جریمه میشه و از حسابم ون کم میشه دزدی دزدی دزدی
    خدایا فرجی!!!!

  • ناشناس ارسالی در

    میدونید چقدر ادم پولدار برای ایام نوروز مسافرت میکنند.و سرمایه خودشون رو برای خا رجی ها هزینه میکنند.
    حق پوشش رو ب ه مردم بدید هر جور میخوان بپوشن.
    این حق هر انسان که ازاد زندگی کنه.
    نه برای یک روسری بره ترکیه که روسریشو در بیاره.
    به فکر سرمایه باشید نه چهار لاخ مو

  • علی ارسالی در

    بااین کارمردم سرمایه شونو به دلارتبدیل م یکنن قیمت دلار دوسه برابر میشه واین یعنی قبرخودشونومیکنن

  • ناشناس ارسالی در

    مشتی نادان و تهی مغز دور هم جمع شدن هیچ حکومتی نمی‌تواند بر خلاف نظر مردم رفتار کند کدام حکومت ظالمی در تاریخ ماندگار شد که اینان بمانند

  • ناشناس ارسالی در

    باز هم دولت، دزدی خودش را شروع کرد یک با ر از بورس باردیگر از بی حجابی، دولت دزدو دست در جیب ملت، بدو رای بده جا نمونی

  • نادر ارسالی در

    وقتی دوزاری ها تصمیم میگیرن اوضاع همینه

  • زن ارسالی در

    حجاب اسلامی باعث فساد بیشتر. سرتون و ببندید و پایینتون رو باز کنید. چون هر روز گرانی و بدبختی بیشتر می شود.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها