|
کدخبر: 322671

اختصاصی گسترش نیوز؛

اقامت در هتل های لوکس تفریح برخی افراد شد! / هزینه و خدمات لاکچری هوش از سرتان می‌برد

در سراسر جهان، تعداد زیادی از افراد وجود دارند که تمام سفرهای خود را به شکل لاکچری‌ترین ممکن انجام می‌دهند و برای آن‌ها خدمات هتل‌های لوکس بسیار اهمیت دارد. برای این افراد، نهایتاً کاری باشد یا تفریحی، مهم است که هتل‌های لوکس را برای اقامت خود رزرو کنند و تمام امکانات لازم برای راحتی و لذت بردن را در نظر بگیرند. هتل‌های لوکس در هر کشور سطوح مختلفی دارند. اگر شما نیز به افرادی از این دست تعلق دارید که تمایل دارید به صورت منظم سفرهای لاکچری داشته باشید و علاقه‌مندید بدانید چه عواملی یک هتل لوکس را تشکیل می‌دهد، با ما همراه باشید تا به شما معرفی هتل‌های لاکچری را با جزئیات توضیح دهیم.

اقتصاد اقامت در هتل های لوکس تفریح برخی افراد  شد! / هزینه و خدمات لاکچری هوش از سرتان می‌برد

بسیاری از هتل‌های لوکس در داخل و خارج از ایران، خدماتی مانند ماساژ و اسپا را برای میهمانان خود ارائه می‌دهند. این خدمات می‌توانند در اتاق میهمان یا در سالن‌های اختصاصی ارائه شوند. هتل‌های لاکچری برای میهمانان خاص خود، پیشخدمتان خصوصی را فراهم می‌کنند. این پیشخدمتان (باتلر برای آقایان و میدن برای بانوان) از ابتدای اقامت با میهمان آشنا می‌شوند و با خصوصیات اخلاقی و سلیقه او آشنا می‌باشند و تا انتهای اقامت به نیازها و خواسته‌های او پاسخ خواهند داد. اگر شما هتل لاکچری را برای ماه عسل خود انتخاب کرده‌اید، هتل ممکن است به عنوان جشن غافلگیر کننده، دکوراسیون اتاق را تغییر داده و هدایایی را برای شما آماده کند. شما می‌توانید تجربه این خدمات را در فیلم "توریست" که یک هتل لوکس در شهر ونیز این خدمات را برای یک زوج ارائه می‌دهد، ببینید.

اتاق‌ها هر روز تمیز می‌شوند، اما وسایل شما در جای خود باقی می‌مانند. حتی اگر شما در اتاق حضور داشته باشید، کارکنان با اجازه‌ی شما وارد اتاق می‌شوند و با سرعت بالا خدمات لازم را انجام می‌دهند و سپس اتاق را ترک می‌کنند. استفاده از مواد شوینده با بوی تند در تمیز کردن اتاق و سرویس‌های بهداشتی اجازه‌ی داده نمی‌شود. می‌توانید در فیلم هالیوودی "New York Maiden" حساسیت و دقتی که برای ارائه خدمات اتاق‌های لوکس وجود دارد را مشاهده کنید. لازم به ذکر است که هتل‌های لوکس برای ارائه این امکانات هزینه اضافی دریافت نمی‌کنند. هزینه‌ها برای این خدمات در زمان رزرو هتل در نظر گرفته می‌شود. بنابراین، استفاده از این خدمات بستگی به شما دارد و هزینه‌های مربوطه را باید در نظر بگیرید.

هتل -لوکس

ماساژ باعث استحکام بیشتر بافت و عضلات می‌شود، گردش خون را افزایش داده و پوست را جوان و شاداب می‌کند. همچنین، این روش برای بازسازی سلول‌های مرده پوست، تقویت طراوت لایه‌های سطحی و بهبود گردش خون تاثیرات معجزه‌آسا دارد.ماساژ یک روش موثر برای مقابله با چین و چروک پوست است. این فرایند آهسته انجام می‌شود و تاثیرات آن تنها زمانی قابل مشاهده هستند که برای مدت زمان طولانی ادامه یابد. بنابراین، نباید در انتظار معجزه‌ای از ماساژ در یک روز باشید و باید صبور و پیوسته باشید.

 

برای گردشگران و توریست‌ها، داشتن اطلاعات درباره خدمات ماساژ  بسیار حائز اهمیت است. قبل از انتخاب خدمت مورد نظر، فرد باید اطلاعات کافی درباره آن را داشته باشد. در این مرکز، ماساژ با انواع مختلف و توسط ماسورهای ماهر ارائه می‌شود. این انواع ماساژ عبارتند از:- ماساژ آروما- ماساژ سوئدی- ماساژ کف پا- ماساژ سر و صورت- ماساژ ایرانی- ماساژ ترکیبی- ماساژ کودک- ماساژ هات استون. همه این ماساژها ویژگی‌ها و خواص منحصر به فردی دارند. ماسورها می‌توانند به عنوان مشاوران خوبی در انتخاب نوع ماساژ به شما کمک کنند.

ماساژ درمانی + بادکش

۷۰۰ هزار تومان

ماساژ درمانی + کرکینگ (شکستن قولنج) ۷۵۰  هزار تومان
ماساژ ورزشی ۶۰۰ هزار تومان
ماساژ لاغری ۶۰۰ تا ۸۰۰ هزار تومان
ماساژ رفلکسولوژی ۵۵۰ هزار تومان
ماساژ شمع ۱ میلیون تومان
ماساژ بادکش ۳۵۰ هزار تومان

۱.  تهران

تهران به عنوان پایتخت کشور، چند هتل از گران ترین هتل های ایران را در خود جای داده است که رزرو و اقامت در هر یک از آن‌ها شما را از زندگی روزمره جدا کرده و وارد دنیایی از تجملات می‌کند.

  • هتل اسپیناس پالاس تهران

گران‌ترین و خاص‌ترین هتل ایران، هتل اسپیناس پالاس تهران است. این هتل در سال ۱۳۹۴ افتتاح شد و از آن زمان به عنوان یکی از مقصدهای برتر برای توریست‌های ثروتمند داخلی و خارجی در ایران شناخته می‌شود. موقعیت مکانی برجسته این هتل، اتاق‌های بزرگ و متنوع، تجهیزات لوکس در داخل اتاق‌ها و امکانات ویژه دیگر آن باعث شده است که هتل اسپیناس پالاس به عنوان برترین هتل ایران شناخته شود.

رستوران‌های مجلل و ارائه تالارهای عروسی با شکوه، مجموعه‌ای از امکانات آبی و خدمات اسپا لوکس از دیگر مزیت‌های این هتل است. جالب است بدانید که گران‌ترین فضای این هتل با نام "سوئیت اسکای" در بالاترین طبقه قرار گرفته و از یک چشم انداز فوق‌العاده به سمت کوه و تهران برخوردار است.

  • هتل ویستریا تهران

هتل ویستریا تهران به عنوان یکی از گران‌ترین هتل‌های ایران شناخته می‌شود. این هتل در ماه مرداد سال ۹۸ به بهره‌برداری رسید. با داشتن ۲۰ طبقه، هتل ویستریا بر روی این طبقات ۹۸ اتاق مجلل را طراحی کرده است.

امکانات بی‌نظیری مانند مجموعه آبی، سالن تناسب اندام، تالار عروسی و پارکینگ اختصاصی در این هتل وجود دارد که باعث شده است که در مدت زمان کوتاهی به یکی از بهترین هتل‌های تهران تبدیل شود.

  • هتل استقلال تهران

هتل استقلال تهران، قدیمی‌ترین هتل ۵ ستاره ایران است که در سال ۱۳۴۱ افتتاح شد. نام این هتل در گذشته هتل هیلتون بود. این هتل لاکچری از ۲ برج شرقی و غربی تشکیل شده است. هتل استقلال ۱۵ طبقه و ۹ اتاق دارد که هر نوع سلیقه‌ای را از خود راضی نگه می‌دارد و توقع هر میهمانی را به بهترین شکل برآورده می‌کند. این هتل زمانی به شهرت فراوان رسید که فیلم گنج قارون، در آن فیلم‌برداری شد.

هتل+++

. شیراز

شیراز یکی از توریستی‌ترین شهرهای ایران است که هرساله گردشگران خارجی بسیاری برای بازدید از آثار باستانی ارزشمند هخامنشی به این شهر سفر می‌کنند. در ادامه با ۳ مورد از گران ترین هتل های ایران که در شیراز ساخته شده‌اند آشنا می‌شویم.

  • هتل بزرگ شیراز

هتل بزرگ شیراز، یکی از برترین هتل‌های ۵ ستاره در شهر دل‌انگیز شیراز است. این هتل در نزدیکی دروازه اصلی شهر، یعنی دروازه قرآن، واقع شده است. با ارائه امکانات استثنایی، هتل بزرگ شیراز توانسته در نظرسنجی‌ها به عنوان یکی از لوکس‌ترین و گران‌ترین هتل‌های ایران شناخته شود.

هتل بزرگ شیراز موقعیت مکانی بسیار مناسبی دارد و به باغ عفیف آباد، دروازه قرآن و باغ دلگشا دسترسی آسان دارد که از مزیت‌های مهم این هتل به حساب می‌آید. علاوه بر این، یکی دیگر از ویژگی‌های منحصربه‌فرد هتل بزرگ شیراز، فضای بسیار بزرگی است که به مجموعه‌های ورزشی برای بانوان و آقایان اختصاص یافته است. این مجموعه شامل استخر، سونا، جکوزی، سالن ماساژ و سالن بدنسازی است.

رستوران گردان و رستوران ایتالیایی هتل نیز با ارائه انواع خوراکی‌های لذیذ، لحظات خوشایندی را در طول اقامت شما به یادگار می‌گذارند.

  • هتل چمران

هتل چمران شیراز، یکی از هتل‌های ۵ ستاره و گران‌ترین هتل‌های ایران است که تمام روزهای سال آماده‌ی پذیرایی از مهمانان داخلی و خارجی است. این هتل با ارائه امکانات لاکچری بی‌نظیر، محلی مناسب برای اقامت شماست.

در هتل چمران شیراز، انواع ماساژهای جدید و سنتی، حمام مغربی و یک مجموعه کامل ورزشی (شامل استخر، سونا، سالن بدنسازی و موارد دیگر) در اختیار میهمانان قرار می‌گیرد. این امکانات بی‌نظیر به شما امکان می‌دهند تا لحظاتی را در آرامش و آرامش بخشی بگذرانید.

علاوه بر این، هتل چمران رستوران‌های حرفه‌ای و ویژه‌ای دارد. برای مثال، رستوران ایتالیایی داوینچی، رستوران سنتی باربد، رستوران پانوراما و همچنین دو کافی‌شاپ ایتالیایی در این هتل آماده‌ی پذیرایی از مهمانان می‌باشند. این رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها با انواع خوراکی‌های لذیذ و متنوع، لحظاتی لذت‌بخش را برای مهمانان فراهم می‌کنند.

  • هتل زندیه شیراز

هتل زندیه شیراز از دیگر هتل‌های لوکس شهر شیراز است که در نزدیکی مکان‌های تاریخی این شهر واقع شده است. این هتل ۵ ستاره امکانات رفاهی مطلوبی را در اختیار مهمانانش قرار می‌دهد تا از اقامت در این شهر نهایت لذت را ببرند. موقعیت مکانی هتل زندیه به گونه‌ای است که مهمانان تنها ۲ دقیقه با ارگ کریمخان زند، بازار وکیل شیراز و حمام وکیل شیراز فاصله دارند. در تمام فضای داخلی هتل رنگ و بوی معماری سنتی ایرانی به چشم می‌خورد. یکی دیگر از امتیازات هتل زندیه، تنوع گسترده میان اتاق‌ها و سوئیت‌هاست. با اقامت در این هتل سفر خود را به شیراز جاودانه کنید.

۳. اصفهان

یکی از شهرهای مهم گردشگری ایران که دارای مسافران و توریست‌های خارجی بسیاری است، اصفهان یا همان نصف جهان است که به عنوان پایتخت فرهنگی ایران معروف است. وقت آن رسیده که به سراغ گران ترین هتل های ایران در اصفهان برویم.

  • هتل عباسی اصفهان

هتل عباسی اصفهان در حقیقت قدیمی‌ترین هتل ایران است. این مجموعه به دستور شاه سلطان حسین صفوی ساخته شد که آن را به مادرش پیشکش کرد. هتل عباسی یا کاروانسرای عباسی از گران ترین هتل های ایران به شمار می‌رود که لقب هتل موزه را به خود اختصاص داده است. کاروانسرای عباسی ابتدا در سال ۱۳۴۴ به مهمانسرا تبدیل شد اما با توجه به استقبال گردشگران و بازسازی‌های گسترده‌تر تبدیل به هتلی ۵ ستاره شد.

مهمانسرای عباسی با ۲۲۴ اتاق، سوئیت و آپارتمان که مطابق با استانداردهای بین‌المللی ساخته شده‌اند، سالانه پذیرای هزاران گردشگر داخلی و خارجی از جمله میهمانان عالی رتبه سیاسی و شخصیت‌های بین‌المللی است. جالب است بدانید هتل عباسی اصفهان با قدمت ۴۰۰ ساله یکی از آثار ملی ایران و سازمان میراث جهانی (یونسکو) است.

هتلداری

  • هتل پارسیان کوثر اصفهان

هتل پارسیان کوثر اصفهان زیر مجموعه هتل‌های پارسیان ایران است که در زمان‌های قدیم به نام هتل شرایتون فعالیت داشته. این هتل اصفهان ۵ ستاره است و بعد از هتل عباسی، گران‌ترین هتل‌ ایران در اصفهان به حساب می‌آید. این هتل در همسایگی زاینده رود بوده و اتاق‌های آن چشم اندازی فوق‌العاده به درختان و رودخانه دارند. هتل پارسیان کوثر دارای چند رستوران است که هر کدام تحت نظر آشپزهای حرفه‌ای و معروفی اداره می‌شوند. سالن همایش، اتاق‌های مجلل، مجموعه آبی و پرورش اندام از دیگر امکانات این هتل هستند.

  • هتل پیروزی اصفهان

در هتل پیروزی اصفهان می‌توانید مطابق سلیقه خود از میان ۹۶ اتاق شامل اتاق‌های دو تخته، سه تخته و سوئیت‌های متنوع گزینه‌ مورد علاقه خود را انتخاب کنید و از امکانات اتاق‌ها مانند وان، حمام، سرویس‌های بهداشتی، صندوق امانات، تلویزیون و ماهواره، یخچال و جکوزی در هر فصل استفاده کنید. همچنین هتل پیروزی به دو سالن بزرگ، رستوران‌های ایرانی و فرنگی، کافی شاپ ۲۴ ساعته، پارکینگ، سالن کنفرانس و خشکشویی مجهز است. در لابی زیبا و بزرگ هتل امکاناتی مثل دسترسی به اینترنت پرسرعت و سرو انواع نوشیدنی‌ها برای مهمانان مهیا شده است.

۴. مشهد

یکی از بزرگ‌ترین قطب‌های گردشگری ایران شهر مشهد است. وجود حرم مطهر امام رضا در این شهر باعث می‌شود تا سالانه گردشگران زیادی از سراسر دنیا به این شهر سفر کنند. چنانچه قصد سفر به مشهد یا رزرو هتل در مشهد را دارید با کارشناسان الی گشت در ارتباط باشید تا با پایین‌ترین قیمت، بهترین خدمات را دریافت کنید.

  • هتل درویشی مشهد

هتل درویشی مشهد هتلی پنج ستاره است که با داشتن امکانات متنوع به لیست گران ترین هتل های ایران راه یافته است. این هتل پنج ستاره که در مجاورت حرم امام رضا ساخته شده دارای ۲۵ طبقه است و از هتل‌های مرتفع و خاص مشهد و یکی از مرتفع‌ترین هتل‌های کشور به حساب می‌آید. نمای بسیار زیبا و شیشه‌ای که برای این هتل طراحی شده است همه گردشگران را به خود جذب می‌کند. رستوران‌های مجلل این هتل در کنار صبحانه شاهانه، دیگر وعده‌های غذایی را هم بسیار مجلل برگزار می‌کنند. علاوه بر این امکانات، در این هتل سرویس‌های رفت و برگشت از فرودگاه و راه آهن هم برای آسودگی مهمانان فراهم شده است.

  • هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی مشهد با داشتن ۲۰ طبقه یکی از لوکس‌ترین هتل‌های مشهد محسوب می‌شود. این هتل که در نزدیکی حرم مطهر امام رضا واقع شده با منظره‌ای بسیار زیبا از حرم، خاطره‌ای فراموش‌‍نشدنی از زیارت حرم این امام را برای مهمانان رقم می‌زند. داشتن رستوران‌های مجلل و امکاناتی مانند سالن‌های سمینار، همایش، آمفی‌تئاتر مجلل با سیستم‌های صوتی و تصویری روز دنیا، مجموعه آبی استخر، سونا، جکوزی، حمام ترکی و انواع ماساژ ازجمله خدماتی است که مهمانان این هتل از آن بهره‌مند می‌شوند.

  • هتل الماس ۲ مشهد

اگر قصد سفر به مشهد دارید و می‌خواهید در هتلی ۵ ستاره اقامت کنید، بدون شک هتل الماس ۲ مشهد یکی از هتل‌هایی است که به شما پیشنهاد می‌کنیم. این هتل یکی از گران ترین هتل های ایران است که نزدیک به حرم امام رضا قرار دارد. ۲۲۰ اتاق در ۲۶ طبقه موجود در این هتل با معماری زیبا و خاص باعث شده این هتل جزو هتل‌های لوکس مشهد شناخته شود. امکانات رفاهی متنوعی همچون سالن چند منظوره، رستوران گردان، امکانات ورزشی و تفریحی کامل، ترانسفر رایگان رفت‌وبرگشت به فرودگاه، کافی‌شاپ، روف گاردن از مهم‌ترین ویژگی‌های این هتل هستند.

۵. تبریز

تبریز به عنوان مرکز استان آذربایجان شرقی، یکی از شهرهایی است که گردشگران زیادی را در تابستان به خود جذب می‌کند. زیبایی شهر، پاکیزگی، تمدن و تاریخ ، موسیقی و ادبیات از جاذبه‌های توریستی این شهر تاریخی به شمار می‌آید. در پایین به ۳ مورد از گران ترین هتل های ایران در تبریز اشاره می‌کنیم.

  • هتل کایا لاله پارک تبریز

هتل کایا لاله پارک تبریز از مجموعه هتل‌‌های زنجیره‌ای کایا در ترکیه است که حدود سه دهه پیش کار خود را شروع کرد. بنابراین هتل کایا یک هتل ترکی است. هتل کایا از آن هتل‌هایی است که مرکز خرید هم دارد که ۱۲۶ فروشگاه از برندهای معتبر جهان در آن فعالیت می‌کنند. در هتل کایا لاله پارک می‌توان بهترین محصولات و خدمات روز را تهیه کرد.

مرکز سونا و سلامت هتل کایا با بخش‌های حمام ترکی و ماساژ از امکانات منحصربه‌فرد هتل لاله است. این هتل امکانات تفریحی پرطرفداری مانند سالن‌های ورزشی پیلاتس و یوگا دارد. اگر به تور تبریز رفتید این هتل را از دست ندهید. در این هتل مجلل می‌توانید انواع اتاق‌های یک تخته، دو تخته، سوئیت‌های جونیور و اکسکیوتیو و اتاق‌های کانکت چهار نفره را با توجه به سلیقه و نیاز خود انتخاب کنید.

لاکچر-هتل

  • هتل صخره ای کندوان تبریز

هتل صخره کندوان تبریز جزو گران ترین هتل های ایران محسوب می‌شود که تمامی اتاق‌های آن سنگی است. تجربه خوابیدن در اتاقی سنگی همراه با امکانات رفاهی کامل، ارزش هزینه کردن دارد. این هتل در برخی از اتاق‌های خود جکوزی قرار داده که از سوئیت‌های ویژه این هتل به شمار می‌آید. این هتل در روستای کندوان واقع شده است و دسترسی آسانی به جنگل و کوه‌های اطراف دارد. همچنین با اقامت در این هتل می‌توانید به راحتی از خانه‌های لانه زنبوری دیدن کنید.

  • هتل پارس ائل گلی

هتل پارس ائل گلی در سال ۱۳۸۰ در بام شهر زیبای تبریز افتتاح شد. برج اصلی هتل با نمای زیبای شیشه‌ای در ۱۷ طبقه طراحی شده و دارای ۱۷۸ باب اتاق و سوئیت اقامتی مدرن و مجهز به امکانات رفاهی مدرن است. این مجموعه پنج ستاره در عین دور بودن از هیاهوی شهر و داشتن محیطی آرام و دلنشین، با مراکز خرید و جاذبه‌های گردشگری همچون باغ وحش ائل گلی، سورتمه و پارک آبی هلیا فاصله زیادی ندارد.

۶. کیش

کیش با داشتن آب و هوایی معتدل در دل فصل‌های پاییز و زمستان، به عنوان یکی از محبوب‌ترین مقاصد سفرهای زمستانی محسوب می‌شود. در این بخش به معرفی ۳ مورد از گران ترین هتل های ایران در جزیره زیبای کیش می‌پردازیم.

  • هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش را می‌توان خاص‌ترین هتل ایران و تنها هتل دریایی خاورمیانه نام‌گذاری کرد که مشابه آن را می‌توان تنها در جزایر مالدیو پیدا کرد. این هتل ۵ ستاره معماری بی‌نظیری دارد که گردشگران سراسر دنیا را متعجب می‌کند. در تمامی سوئیت‌های این هتل امکانات لوکس و پیشرفته‌ای فراهم شده است که همین امر موجب شده تا یکی از گران ترین هتل های ایران باشد. جالب است بدانید این هتل در سوئیت‌های امپریال خود امکاناتی مانند وان جکوزی در اختیار مهمانان قرار می‌دهد.

هتل5ستاره

  • هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش هتلی ۵ ستاره است که با الهام از تخت جمشید و به صورت نمادین، بیانگر افتخار و عظمت ایران باستان در دوران هخامنشیان است که در سال ۸۴ به بهره‌برداری رسید. هتل داریوش کیش با سرمایه ای معادل ۱۲۵ میلیون دلار در زمینی به مساحت ۱۲۱ هزار و ۳۳۰ متر توسط مهندس ثابت ساخته شد. این هتل امکاناتی مانند سالن بیلیارد، پینگ پنگ، ماساژورهای تایلندی و قایق سواری را گرد هم آورده و با بالاترین کیفیت خدمات خود را ارائه می‌دهد.

  • هتل مارینا پارک کیش

اگر زیاد به کیش سفر می‌کنید حتما نام این هتل به گوش‌تان خورده است. هتل مارینا پارک کیش بخاطر داشتن یک نوار ساحلی اختصاصی به طول ۷۵۰ متر و تفریحات آبی متنوع نظیر قایق‌های تندرو، شاتل سواری، پدل بورد، غواصی و ماهیگیری شهرت فراوانی دارد. همچنین پارک آبی بادی هتل که مخصوص آقایان است، در آب‌های نیلگون خلیج فارس واقع شده است و از امکانات ویژه و منحصربه‌فرد این هتل به شمار می‌آید.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها